עבור לתוכן

הגדרות גראפיות במשחק

Featured Replies

פורסם

לדעתי, אם יש לך מחשב שיכול לעמוד בזה, הENBים שווים בהחלט. זה פשוט הופך את המשחק לחוויה גרפית מדהימה ובעולם פתוח כמו סקיירים, זה לדעתי חובה.

תמיד שאני רוצה להראות ביצועים של הPC שלי, אני מציג את סקיירים כמדד של כמה הגרפיקה מדהימה. אתה מוזמן גם להתרשם :)

http://steamcommunity.com/id/drost/screenshots/?appid=72850&sort=newestfirst&browsefilter=myfiles&view=imagewall

  • תגובות 48
  • צפיות 19.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

על איזה ENB אתם ממליצים?

התקנתי בינתיים גם את Realistic Lighting Overhaul ואת W.A.T.E.R

[TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

נערך על-ידי Animor

פורסם
על איזה ENB אתם ממליצים?

התקנתי בינתיים גם את Realistic Lighting Overhaul ואת W.A.T.E.R

[TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

http://skyrim.nexusmods.com/mods/30936/?

תסתכל שם גם במודים המומלצים

פורסם

היי, כמה שאלות שאשמח לקבל עליהן תשובה:

  1. נתקלתי במוד Realistic Water Two. האם יש למישהו כאן ניסיון איתו? האם אתם ממליצים עליו במקום W.A.T.E.R?
  2. באחד הסרטונים של גופר, הוא המליץ על שני מודים של גלימות. האחד נקרא Winter Is Coming - Cloaks והשני נקרא Cloaks of Skyrim. נדמה לי שהוא אמר בסרטון שהם קשורים לאיזה מוד שלישי, שאמור לגרום ל-NPC ללבוש גלימות אוטומטית כאשר קר או יורד גשם. מה ההבדל בין שני המודים האלה? האם כדאי להתקין אותם או שזה מיותר?
  3. החלטתי ללכת על ULTRA REALISTIC WORLD LIGHTING במקום על Climates Of Tamriel+ENB. הסיבה היא שבאיזה סרטון השוואה של גופר, היה נראה לי שהתוצאה של URWL טובה לפחות כמו של שילוב שני האחרים, וזאת מבלי להפסיד FPS. האם מה שכתבתי הגיוני? אחר כך חשבתי שאולי זה היה כך רק בדוגמה ספציפית שהובאה בסרטון, ושהגרפיקה במקומות אחרים אולי תהיה נחותה עם URWL. גופר עצמו אמר שהוא משתמש ב-climates בשילוב של ENB performance, אז אני תוהה אם אני עושה "שטות" מבחינת שיפור הגרפיקה במשחק.
  4. שאלה שאינה לגבי גרפיקה, אבל אני לא רוצה להספים בדיון נוסף: האם ניסיתם את Audio Overhaul for Skyrim? האם הוא מהווה שיפור של ממש לסאונד של המשחק? כדאי להתקין? ראיתי שקיים עבורו גם פאטצ', שנקרא Audio Overhaul for Skyrim - Patches. אבל לא הבנתי מה בדיוק הפאטצ' הזה עושה והאם הוא רלוונטי עבור מי שאין לו את ה-DLCs, אלא רק את Skyrim המקורי, כמוני.

תודה מראש לעונים הסבלניים :)

פורסם

1) לא מכיר אותו. אני משתמש בW.A.T.E.R ודי מרוצה מהתוצאה.

2) אני משתמש בCloaks of Skyrim, לא מכיר את WIC. לדעתי שווה להתקין אחד מהם לפחות כי אתה יכול לשים enchants על גלימות וזה מאוד שימושי.

3) הדרך הכי טובה לבדוק את הטענה היא פשוט להתקין ולנסות.. ככה זה עם מודים (וזה גם חלק מהכיף), ניסוי וטעייה. רק תזכור לדווח חזרה עם תוצאות :)

4) שוב, לא הכרתי את המוד הזה אבל אני משתמש בSounds of Skyrim המוצלח (http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10886/?). הפאטצ שציינת רלוונטי רק לתאימות למודים אחרים. לא חובה.

כמו כן, ממליץ לך גם על המודים האלה לתוספת לsoundtrack -

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=11818

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=11823

פורסם

1. גם אני לא מכיר אותו, אני משתמש ב- pure waters שלדעתי נותן תוצאה יפה יותר

2. אצלי שניהם מותקנים, הם לא מפריעים אחד לשני. cloaks נותן לך גלימות דקות מבד (תמונה) בעוד ש- WIC נותן לך גלימות עבות מפרווה עבה (תמונה) שמתאימות לחורף מאוד קר בסקיירים.

ושניהם משתלבים מעולה עם Wet And Cold שמעבר ללגרום ל- NPCים ללבוש את הגלימות כשקר, גם מוסיף אפקטים של מזג האויר ועוד כמה פיצ'רים.

בנוסף יש גם את Frostfall שגם משתלב איתם, המוד הזה מוסיף דרגת ריאליזם בכך שהוא מחייב אותך לאכול, לשתות, לישון ולשמור על חום. כל בגד ושריון שאתה לובש יש לו דרגת שמירת חום גוף וגם הגלימות משתלבות עם זה. הגלימות של cloaks מגינות מפני גשם ורטיבות, בעוד ש- WIC שומרות על חום הגוף יותר טוב.

* Frostfall לא מומלץ למשחק ראשון ואף לא שני ולא מתאים לכולם. אתה מוזמן לצפות בסרטון של גופר על המוד הזה שמסביר את כל הפרטים - youtube.com/watch?v=UR5FVQCkyVA

4. לא יצא לי לנסות אותו, אצלי מותקן sound propagation overhaul (שנראה לרגע זה שהוסר מהנקסוס).

היה מותקן לי בעבר

Sounds of Skyrim, אבל הסרתי אותו אחרי טענות רבות שהוא גורם ל- save game bloat

ולפני שאני שוכח שאתה קצת חדש עם זה, הינה דוגמה ל- save bloat:

Is4d39Y.png

שים לב ל-2 השמירות האחרונות. איפשהו בין השמירה 34 ל- 36 התקנתי מוד שגרם ל- bloat מה שהפך את השמירות הבאות לפגומות ולמרות שניתן להמשיך לשחק, זה מאוד לא מומלץ...

(שמירה 35 שחסרה פה כנראה שוקלת משהו כמו 25-30 מגה)

נערך על-ידי IlanF

פורסם

תודה לשניכם על התשובות!

האמת שהסאונד המקורי נשמע נחמד, אני לא בטוח שאני אשים לב להבדל משמעותי אם אחליף אותו במוד, כי אני לא מתרכז בקולות במהלך המשחק - הם רק נמצאים ברקע עבורי. אם אתם ממליצים על המודים של הגלימות ועל המוד שגורם ל-NPC ללבוש אותם, אני אשמע לעצתכם ואתקין את שלושתם.

אבל אלה בקטנה. נתקלתי בשתי בעיות מציקות יותר:

1. יש לי בעיית חוסר מציאותיות

גרפית: הלילה נראה יחסית מואר, ממש לא כמו לילה אמיתי. אני מתכוון נניח לכך שאם אני יוצא מהפונדק החוצה בלילה, הרחובות, השמיים וכל הרקע נראים כמו בזמן שקיעה ולא כמו בזמן לילה. קצת מצחיק, אבל הפנים של הפונדק חשוך הרבה יותר מהחוץ (התקנתי ROL יחד עם מוד שנקרא FFXA). זה קורה לי גם עם

Climates of Tamrial ברמה 2 וגם עם URWL נורמל. אני אנסה להתקין את URWL dark, לראות אם זה משפר מבלי לפגוע. אבל זה מאכזב, כי שני המודים האלה היו אמורים הרי להפוך את הלילה למציאותי.

2. בעיה שנייה היא בעומק השדה - הרים ואלמנטים רחוקים פשוט מתגשמים באויר כשאני מתקרב אליהם. כל ההגדרות שלי על מקסימום, וזה עדיין קורה. זה נראה לא טוב שרגע אחד אין כלום באופק ושנייה אחר כך אני רואה פתאום הר ממרחק. אמנם זה רק ממרחקים גדולים, אבל זה עדיין פוגם בחווית המציאותיות.

יש לכם טיפים לגבי שתי הבעיות האלה?

נערך על-ידי Animor

פורסם

1. אם אני לא טועה בהתקנה של COT אמור ליהיות לך בחירה בין כמה דרגות של חושך, אם בחרת בהתקנה להתקין את כל ההגדרות ברירת מחדל אני מאמין שזה התקין את הלילה - VANILLA, או כמו שבא במשחק- ללא מודים. תתקין אותו מחדש ותעבור על ההגדרות אחד אחד ותבחר מה שמתאים לך.

2. uGridsToLoad

פורסם

1. בהתקנה של COT בחרתי רמה 2, לא וונילה. וזה עדיין מואר מדי... מוזר. בסרטון נדמה לי שזה היה חשוך יותר.

2. אני לא בטוח ש-uGridsToLoad זו ההגדרה שאני התכוונתי אליה. כי הסתכלתי ב-4 הדוגמאות בקישור שנתת לי, ואני לא רואה שם תופעה של הרים או אלמנטים באופק שמופיעים ונעלמים. אבל אני אבדוק את זה בבית...

על אלו הגדרות אתה משתמש, אגב?

פורסם

1. תבחר רמה כהה יותר, זה ידוע שכשמעלים סרטון ליוטיוב הוידאו הרבה יותר כהה מהמקורי.

2. המטרה של uGridsToLoad היא לקבוע כמה ""תאים" טעונים בזיכרון שלך, ובעצם מכתיב כמה רחוק אתה יכול להסתכל בראות מקסימאלית.

מעבר להגדרה הזאת, יש כמה הגדרות נוספות שקובעות מאיזה מרחק יופיעו חפצים באיכות הכי גבוהה ומתי האיכות תתחיל לרדת.

זה מופיע כ- object fade, actor fade, item fade ונראה לי משהו LOD

אצלי כל ה- fadeים מוגדרים על המקסימום, ו- uGrids על 5 (ברירת מחדל)

פורסם

אוקיי, תודה!

ראיתי סרטון עם המלצה על המוד FXAA Post Process Injector שאמור לשפר כל מיני דברים בתצוגה (צללים, אורות, גוונים וכו'). הסרטון היה מלפני כשנה וחצי, אז אני לא בטוח עד כמה ההמלצה הזו עדכנית.

לא הצלחתי להבין האם זה מוד שיש להתקין בנוסף למודים אחרים שמתעסקים עם תאורה ותצוגה (למשל ENB ו-COT), או שהמודים האלה אמורים לתת פיתרון מלא מבחינת הדברים ש-FXAA post משפר. כלומר, אם אני מתקין אותו בנוסף לשני האחרים, האם הוא מקלקל או מוסיף?

פורסם

אני לא מכיר את המוד הזה, אבל ממה שזה נראה, זה מתחרה כלשהו ל- ENB, עושה אותו הדבר.

לא נראה לי שהוא יעבוד כמו שצריך ביחד עם ENB ואם כן זה כנראה יפגע בביצועים שלך יותר ממה שזה ישפר את התמונה.

פורסם

בתיאור כתוב:

Not compatible with any mod that overwrites d3d9.dll except ENBSeries.

כשכותבים ENBSeries מתכוונים לכל סוגי ה-ENB?

פורסם

כן, אבל אם תרצה להגדיר אותם ביחד צריך לעשות כמה שינויים בשמות קבצים ובהגדרות של ה- ENB.

אני מאמין שכתוב שם בהוראות איך לעשות את זה אם הם אומרים שזה תומך

פורסם

אתה צודק, אכן יש שם הסבר.

אני אחדד את מה שלא ברור לי: אם המוד הזה באמת אמור לעשות פעולה דומה למה ש-ENB עושה, איך זה שאפשר לשלב אותם מבלי שתהיה התנגשות בהפעלת האפקטים השונים?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים