Samsung Ativ S במחיר טוב - ייעוץ - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Samsung Ativ S במחיר טוב - ייעוץ


Ido.G

Recommended Posts

היי,

לפני כמעט שנה החלפתי את ה E72 שלי ל N8 משומש-אך-חדש שקניתי במחיר מופקע (850 שקלים נראה לי). המוכר היה עובד לשעבר בפלאפון, למיטב הבנתי, ואני דיי בטוח שהוא סוג של גנב את המכשיר משם. הבנתי את זה כחודשיים אחרי שקניתי אותו בעקבות ביקור ביורוקום, אבל זה לא ממש קשור.

היה ברור לי שהמכשיר הוא לא בדיוק החדיש ביותר, אך כן ציפיתי ליותר. התאכזתי מהאמינות הירודה של המכשיר: המון ריסטים, מתחמם בשיחה, המון ניתוקים עם גולן (אולי בגלל גולן, אולי בגלל המכשיר). כמו כן, הרמקול לא טוב כמו שחשבתי, המסך מאוד קטן בגלל היחס הרחב ואין שום קליינט נורמלי לפייסבוק.

מה שכן ממש טוב במכשיר, זו כמובן המצלמה. אחלה מצלמה, תענוג להסתובב עם דבר כזה בכיס. מדי פעם אני "משחק" עם הרעיון להחליף את המכשיר. רק עכשיו סוף סוף יצא מכשיר אטרקיבי עם מצלמה מדהימה, הנוקיה 1020. אבל כמובן שמחירו אסטרונומי וכך ישאר בשנה הקרובה.

אני יכול לרכוש את ה Ativ S דרך העבודה ב 1,100 שקלים. המחיר סופר אטרקטיבי - זה מכשיר שהוא סוג של מקביל ל SGS3 וזה עוד מגיע עם אחריות יבואן רשמי, שזה סוג של משהו.

מבאס אותי מאוד לרדת ברמה של המצלמה. מבחינת ו WP8, לא סופר איכפת לי מזה. מהנסיון שלי, נמאס לשחק עם השטויות האלה חודשיים אחרי שקונים את הטלפון גם ככה ואז משתמשים בו כ"מכשיר עבודה" יותר.

אשמח לחוות דעתכם על הנושא.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

למי שתוהה - קניתי את המכשיר בסוף. אני חייב לציין שאני בהחלט מאוד מרוצה. המכשיר מוצלח ומערכת ההפעלה מוצלחת גם כן.

שני דברים עיקריים מפריעים לי נכון לכרגע במכשיר:

1. מערכת ההתראות של WP8 לוקה בחסר.

2. אין תוכנת ניווט טובה בחינם ובעברית (הקטע של העברית לא כזה מעניין אותי אישית).

נכון לכרגע, מוכרים את המכשיר ב KSP ב 1,150 שקלים. לטעמי, המכשיר המשתלם ביותר כרגע, ללא שום תחרות. בשביל המחיר הזה, עבור החומרה הזו, אפשר "לסבול" את WP8 (שיש לה גם לא מעט יתרונות לטעמי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...