האם ניתן לתקן בשלמות קורזיה רצינית למכשיר הסלולרי? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם ניתן לתקן בשלמות קורזיה רצינית למכשיר הסלולרי?


natan805

Recommended Posts

למי שאין כח לקרוא הכל שידלג את הסוגריים >>>

(נפל לי הגלקס s3 לבריכה בהתחלה לצערי הדלקתי אותו,אחרי זה אמרו לי שלא טוב להדליק אז הפרדתי את הסוללה ושמתי את המכשיר באורז למשך יומיים.

עד לפני כן מצב המכשיר החמיר ואפילו לא נדלק,לאחר יומיים בתוך אורז לשימחתי המכשיר נדלק ופעל כאילו לא קרה כלום,4 ימים המכשיר היה תקין ופתאום חטפתי אותה ובגדול,התצוגה נעלמה לגמרי והמכשיר עובד כרגיל ואז הבנתי את המלכודת.

הלכתי לחברה ואמרו לי שמבחנתם אי אפשר לסדר כי יש בעית קורזיה רצינית והמסך נהרס,אז שלחתי לעוד מעבדה בעלות של 90 ש"ח חנות i labאם כל הביקורות הטובות עליהם באינטנרנט לא אהבתי את השירות שלהם וממש לא סמכתי עליהם וקיבלתי גם כן תשובה שלילית,אז שלחתי לעוד מעבדה והתנאתי שאני לא משלם כלום כל עוד לא מבטיחים לי שהמכשיר יהיה תקין)

אז המעבדה האחרונה היא אניטרפון שעשו אגב גם ניקוי קורזיה (מה שהמעבדה הקודמת לא עשתה)ובדקו אותו אם ניתן לתיקון ולהפתעתי קיבלתי תשובה חיובית (מה שכולם לא נתנו),טיפול במכשיר עם הלחמות בעלות של 450 ש"ח והמכשיר תקין.

החשש שלי זה שנכון שאם לא יצליחו לסדר אותו אני לא אשלם,אבל אם יצליחו? האם הקורזיה לא עלולה להתפשט שוב בטווח הקרוב?, וכמו בכל המעבדות אף אחד לא מוכן לתת אחריות על הטיפול.

אז מה אומרים לנסות?או לזרוק את המכשיר שהיה בשווי 2000 ש"ח לפח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרוזייה זה כמו חומצה

אתה יכול לנקות אותה אבל החמציות תמשיך לאכול את הלחמות

ניתן להשים חומר סיכה מסויים למניעה אני חושב שזה מחזיק חצי שנה ואחרי זה לחזור על הפעולה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...