עבור לתוכן

קנית מחשב דל מחודש עם שנה אחריות באפרש של 1100 שקל לבין חדש 3 שנים אחריות

Featured Replies

פורסם

אז ככה החלטתי בהמלצה של מישהו לרכוש מחשב דל

המחשב עולה 5090 שקל באייבורי ובKSP ובשניידר עולה 4899 שקל . בכל שלושתם יש אחריות יבואן או יצרן (יצרן בKSP)

עכשיו ראייתי גרופון את אותו מחשב נכנסתי לאתר http://www.newvision.org.il/?p=563 היא אמרה לי שעולה 4000 שקל

האחריות היא שלהם במשך שנה ואפשר לקנות הרחבה ב400 לשלוש שנים .

עכשיו ההפרש כנראה יהיה רק 700 שקל מאחיות יצרן /יבואן ומחשב חדש בהגדרתו חדש ולא עודפים .

הנציגת מחירות אמרה שיתכן שיהיה על המחשב סירטות על הפלסטיק וכו'

אז שאלתי היא פשוטה , האם החברה הזאת היא מוכרת ואפשר לסמוך עליה או שלברוח כמו מאש ולקחת מרשת מוכרת ?

ועוד שאלונת , מה היתרון על אחריות יצרן לבין אחריות יבואן ? פשוט אייבורי יותר זמין לי מKSP

תודה.

עריכה , שניידר מוכרת ב4899 שקל , אפשר של 200 שקל ,מה אתם אומרים עליהם ?

נערך על-ידי SPONER

פורסם

לא שמת לב למשהו קטן אך מאד קריטי בהצעה הזולה: מסך

המסך בשניידר הוא FHD מלא מט, בעמוד המכירה שהבאת זה מסך לא FHD ומבריק. הבדל משמעותי לדעתי.

http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=22223

פורסם
  • מחבר
לא שמת לב למשהו קטן אך מאד קריטי בהצעה הזולה: מסך

המסך בשניידר הוא FHD מלא מט, בעמוד המכירה שהבאת זה מסך לא FHD ומבריק. הבדל משמעותי לדעתי.

http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=22223

צודק , אבל אולי זו טעות , מה שיש כל מיני גרסואת לדגם הזה לא רק שינוי בכרטיס מסך או מעבד?

שניידר מקום טוב כדאי לחסוך 200 שקל ולקנות מהם ?או ללכת על KSP/אייבורי?

ומה היתרון של יצרן על יבואן ? הכוונה שליצרן יש יותר אופציה להשאר בתחום מאשר יבואן ?

ומישומה ראיתי לא מזמן שבKSP היה כתוב , שאם נמצא מחיר נמוך יותר למוצר הזה , הם יתנו מחיר נמוך יותר מהמתחרה .

עכשיו אני כבר לא רואה את זה .היתה הודעה כזאת.

פורסם

קנה משניידר, לא שמעתי על בעיות ברכישה איתם.

בין השאר - אציין שלא משנה מאיפה תקנה האחריות תהיה זהה ותקבל אותה דרך המעבדה שמטפלת באחריות על מחשבי DELL.

יצרן = DELL

יבואן = ניופאן

נותן שירות אחריות מטעמם = יעל פתרונות

http://www.newpan.co.il/service_center

פורסם
  • מחבר
קנה משניידר, לא שמעתי על בעיות ברכישה איתם.

בין השאר - אציין שלא משנה מאיפה תקנה האחריות תהיה זהה ותקבל אותה דרך המעבדה שמטפלת באחריות על מחשבי DELL.

יצרן = DELL

יבואן = ניופאן

נותן שירות אחריות מטעמם = יעל פתרונות

http://www.newpan.co.il/service_center

אז האם הבנתי נכון ,לאחריות של יצרן ואחריות של יבואן יש אותה מעבדה .

ונותן השירות לשניהם היא יעל פתרונות , ככה שבעצם זה לגמרי זהה?

דבר נוסף שרציתי לשאול , שדרוג SSD ניתן עצמאית במחשב נייד?או שאני צריך בליווי טכנאי ? פרקתי את המעבד מהמחשב הניח זה לא נראה נורא. או מסובך.

אני שואל כדי אולי לשדרג לSSD או לשדרג מאוחר יותר לבד.

נערך על-ידי SPONER

פורסם

לא, זה לא זהה כי יש לך חוסר הבנה במושגים שהבהרתי.

במחשב הזה יש מספר מקומות לשים SSD ו/או דיסק קשיח נוסף וניתן לעשות זאת לבד וגם בזול יותר בקנייה נפרדת של כונן בהמשך.

המחשב יכול להכיל עד 4 כוננים:

- דיסק קשיח / SSD

- דיסק קשיח / SSD

- כונן SSD בחיבור mSATA (קטן יותר פיזית מכונן רגיל)

- ויתור על הצורב והכנסת HDD Caddy במקומו ולשים שם - דיסק קשיח / SSD.

פורסם
  • מחבר
לא, זה לא זהה כי יש לך חוסר הבנה במושגים שהבהרתי.

במחשב הזה יש מספר מקומות לשים SSD ו/או דיסק קשיח נוסף וניתן לעשות זאת לבד וגם בזול יותר בקנייה נפרדת של כונן בהמשך.

המחשב יכול להכיל עד 4 כוננים:

- דיסק קשיח / SSD

- דיסק קשיח / SSD

- כונן SSD בחיבור mSATA (קטן יותר פיזית מכונן רגיל)

- ויתור על הצורב והכנסת HDD Caddy במקומו ולשים שם - דיסק קשיח / SSD.

טוב לדעת בקשר למקומות , ואני ידעתי שיש מקום נוסף לSSD.

אז הבנתי בקשר לSSD, תוכל להסבירי לי במילים פשוטות חח מי יותר עדיף יצרן או יבואן ?

יצרן זה מי שמייצר וזאת דל

יבואן זה מי שמייבא וזה ניופאן

אבל זה מבלבל אותי כי יש מצב יש דל בישראל , אז למה צריך יבואן , כככה שאם לא היה דל בישראל , מין הסתם זה היה רק עם היבואן ..

אני באמת כנראה לא הבנתי וחבל שאני לבסוף גלתי שעשיתי טעות או יכולתי לבחור אופציה טובה יותר .

פורסם

לכל חברה צריכה להיות נציגות של החברה במדינה, זו "דל ישראל". יש חברה שנקראת "ניופאן" והיא לוקחת מ-DELL את המחשבים שלה מחו"ל ובכך מוגדרת כיבואן והיא מעבירה את המחשבים שלה לכל מיני חנויות (KSP, אייבורי, באג, אופיס דיפו וכו'...) שמוכרות ללקוח הסופי שזה אתה.

חברת DELL בישראל, הסמיכה מעבדה בשם "יעל פתרונות" שמטפלת בכל המחשבים של DELL כך שבמקרה ויש בעיה במחשב אתה פונה אליה.

עכשיו ברור ?

אני לא מבין את הבילבול שלך בעניין.

פורסם
  • מחבר
לכל חברה צריכה להיות נציגות של החברה במדינה, זו "דל ישראל". יש חברה שנקראת "ניופאן" והיא לוקחת מ-DELL את המחשבים שלה מחו"ל ובכך מוגדרת כיבואן והיא מעבירה את המחשבים שלה לכל מיני חנויות (KSP, אייבורי, באג, אופיס דיפו וכו'...) שמוכרות ללקוח הסופי שזה אתה.

חברת DELL בישראל, הסמיכה מעבדה בשם "יעל פתרונות" שמטפלת בכל המחשבים של DELL כך שבמקרה ויש בעיה במחשב אתה פונה אליה.

עכשיו ברור ?

אני לא מבין את הבילבול שלך בעניין.

אחי אני מצטער אם אני יצא טיפש או משהו , אני לא משחק אותה.

אבל אחי זה מה שאמרתי מלכתחילה ,אמרתי שזה מה שהבנתי .

בעצם התשובה בתגובה האחרונה שלך עונה לי על השאלה בתגובה שלישית שלי .

בסופו של דבר המעבדה באחריות יבואן ואחריות יצרן , זו אותה מעבדה . אותו נותן שירות אחריות

ככה הבנתי בהתחלה וגם עכשיו , אם לא הבנתי נכון אני מממש מצטער , אני לא משחק אותה.

ואם כן הבנתי נכון, שאני מאוד מקווה,

אז בעצם גם אם קניתי את המחשב והיבואן נפל למחרת , אני עדיין יקבל אחריות מיעל פתרונות ?

שוב פעם אני מצטער אם לא הבנתי נכון כי ההסבר שלך מובן מאוד רק שהמשמעות שאני מבין היא אחרת לגמרי

פורסם

אלו נושאים שלא צריכים להטריד אותך יותר מדי ואתה סתם מסתבך.

לחילופין - אתה צריך לחשוש מחנויות שעושות יבוא אפור של מחשבים ניידים ואז האחריות היא של אותה חנות ואם אותה חנות פושטת רגל / נסגרת - אז אתה בבעיה.

המצב התיאורטי שציינת לא ממש בקנה מידה ש"סוגרים" חברות פתאום.

בקיצור תזמין את המחשב מ"שניידר" וזהו. אל תדאג יותר מדי.

פורסם
  • מחבר
אלו נושאים שלא צריכים להטריד אותך יותר מדי ואתה סתם מסתבך.

לחילופין - אתה צריך לחשוש מחנויות שעושות יבוא אפור של מחשבים ניידים ואז האחריות היא של אותה חנות ואם אותה חנות פושטת רגל / נסגרת - אז אתה בבעיה.

המצב התיאורטי שציינת לא ממש בקנה מידה ש"סוגרים" חברות פתאום.

בקיצור תזמין את המחשב מ"שניידר" וזהו. אל תדאג יותר מדי.

סבבה אם יבואן זה לא צריך להטריד אותי ,אז כנראה אני יזמין באייבורי ,למרות ה200 שקל אפרש , אבל קרוב יותר לבית בהרבה שניידר זה מחוץ לעיר אייבורי זה בעיר וקרוב לי מאוד .

יש מקום שאוכל טיפה לקרוא ולהבין למה התכוונתה ? זה מוזר שלא הבנתי בכלל , זה לא רק שלא הבנתי , הבנתי מה כתבתה אבל משמעות אחרת .

זה לא ישנה את החלטה שלי זה רק לידע אישי .

- - - תגובה אוחדה: - - -

סבבה אם יבואן זה לא צריך להטריד אותי ,אז כנראה אני יזמין באייבורי ,למרות ה200 שקל אפרש , אבל קרוב יותר לבית בהרבה שניידר זה מחוץ לעיר אייבורי זה בעיר וקרוב לי מאוד .

יש מקום שאוכל טיפה לקרוא ולהבין למה התכוונתה ? זה מוזר שלא הבנתי בכלל , זה לא רק שלא הבנתי , הבנתי מה כתבתה אבל משמעות אחרת .

זה לא ישנה את החלטה שלי זה רק לידע אישי .

ותודה על העזרה

פורסם

למה??

למה אתה צריך להזמין מחנות שגובה 200 ש"ח יותר בלי שום סיבה (!!!) ממילא יש משלוחים חינם ואתה מקבל את המחשב תוך מספר ימים ספורים עד הבית.

תשקיע את ה-200 ש"ח האלה ותקנה לך עכבר אלחוטי טוב.

זה בזבוז כסף מוחלט להחליט להזמין מאייבורי או כל חנות אחרת שגובה יותר.

זה לא שאתה הולך להיכנס לחנות הזו עוד פעם, כל חנות "גוזרת קופון=רווח" איך שהיא מחליטה.

כל בעיה/תקלה במחשב אתה פונה ל"יעל פתרונות" בדיוק כמו שהסברתי לך.

פורסם
  • מחבר
למה??

למה אתה צריך להזמין מחנות שגובה 200 ש"ח יותר בלי שום סיבה (!!!) ממילא יש משלוחים חינם ואתה מקבל את המחשב תוך מספר ימים ספורים עד הבית.

תשקיע את ה-200 ש"ח האלה ותקנה לך עכבר אלחוטי טוב.

זה בזבוז כסף מוחלט להחליט להזמין מאייבורי או כל חנות אחרת שגובה יותר.

זה לא שאתה הולך להיכנס לחנות הזו עוד פעם, כל חנות "גוזרת קופון=רווח" איך שהיא מחליטה.

כל בעיה/תקלה במחשב אתה פונה ל"יעל פתרונות" בדיוק כמו שהסברתי לך.

היי , פשוט לבסוף אני מחלק לתשלומים , ויש חשש לעעשות זאת באינטרנט ,

וכן אתה צודק חשבתתי כמוך , באמת הכנסתי לי לראש, נראה לי אפילו הגיעה עליה ,

פורסם

אז תתקשר אליהם, בשביל זה לשלם יותר?

http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=22223

יש עוד חנויות שמוכרות את המחשב עם תשלומים ומשלוח חינם.

http://www.pc-online.co.il/item.php?ps=694

http://fre.co.il/items/143477

כל החנויות האלה מציעות את אותן אפשרויות תשלום עד 12 תשלומים שאייבורי מציעה, רק ב-200 ש"ח פחות.

כמו כן, יש אפשרות תמיד שתמסור טלפונית את האשראי לחנות.

וגם מה בדיוק החשש לעשות זאת באינטרנט? לבחור "12" במקום "1" בתפריט?

נערך על-ידי Chevy

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים