עד כמה זה מוזר להציע למישהי שאני מכיר כבר תקופה לצאת? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עד כמה זה מוזר להציע למישהי שאני מכיר כבר תקופה לצאת?


Cha0stAlker

Recommended Posts

אני ילד בן עוד מעט 19, ויהיה נחמד לקבל טיפים או הארות מזקנים ממני, בנושא שהוא לא בדיוק הצד החזק שלי (בלשון המעטה).

אני משרת בבסיס שקרכלשהו בארץ, ואיתי משרתת חיילת מסויימת. אנחנו מכירים כבר חמישה חודשים ועובדים יחד על בסיס יומיומי. יש לנו כימיה לא רעה, והייתי אומר שאנחנו בערך כמו קולגות. מעולם לא התראינו מעבר לשעות העבודה ו 90% מהנושאים עליהם אנחנו מדברים קשורים לצבא. מה שמוזר זה, שהשיחות בינינו נשמעות בדיוק כמו השיחות בין ההורים שלי. תרדו עלי, אבל אני לא מתבייש להודות בזה - היא כמו אמא שלי, ואני צריך מישהי כזאת (מבחינת האופי בלבד :P). מישהי שלא תתבייש לאכול במסעדה ולומר שהאוכל לא טעים לה ושהיא רוצה משהו אחר, בניגוד אלי. בעקרון, תעשה בשבילי את ה'עבודות השחורות' הקטנות שלי-אין אומץ לעשות. היא אינטלגנטית, טובת לב, נראית לא רע, ואמא שלי בטוחה לחלוטין שנהיה מתאימים. אז חשבתי לתת לזה צ'אנס.

אז איך מתקדמים, בלי שזה ייצור אי נעימות / מוזרות, או לפחות שזה יעבוד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

סביר להניח שאתה כבר נמצא עמוק ב-Friend Zone והיא לא רואה בך פרטנר מיני. גם אם כן אני ממליץ בחום שתרד מזה. אתם עובדים יחד על בסיס יומיומי. אם הדייט יכשל עדיין תצטרכו לראות אחד את השני כל יום. לא נעים. מניסיון. אם היא באמת מחבבת אותך תבקש ממנה שתכיר לך חברה. הכי טוב ובריא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תעשה את ההקבלה הזאת ואל "תצבור" את זה בפנים .

יש לך משהו לומר וזה לא יפגע ב"יחסי עבודה " - תאמר / תאמר בפרטיות .

הכי טוב שתתייעץ עם חבר שמכיר את שניכם , או ידידה טובה ..

קשה לייעץ דרך מסך פלזמה או מה שזה לא יהיה ..

.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל שטויות. כלומר, בסופו של דבר מה שלב-27 אמר נכון. ולמרות שזה נכון, זה שטויות. למה? כי החיים מגוונים. אי אפשר לדעת מה יהיה. אפשר להעריך הסתברות - אבל אם ננסה לנתח הכל יותר מדי, זה יהיה נורא מעצבן.

כמה דברים שאתה כן צריך להבין:

1. מה שאמא שלך אומרת לא רלוונטי לחלוטין.

2. זה שיש בינכם כימיה לא רעה, זה לא רלוונטי לחלוטין, כי זה כימיה "ידידותית".

אם אתה רוצה לצאת איתה, תזמין אותה לצאת וזהו. אם היא לא תרצה היא תגיד לך לא ואתם תמשיכו לחיות גם אחרי זה. אי אפשר לעשות את זה בלי שתהיה אי נעימות. או שתספוג את אי הנעימות, או שתוותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רעיון שעלה לי לראש, אולי כדאי להציע לה לצאת לשתות קפה / אלכוהול / לסרט, אבל בצורה ספונטנית שתהיה ידידותית ככל האפשר (כדי לא להפחיד אותה, ואם לא יילך טוב - אין אי נעימות), ולראות לאן ינשבו הרוחות? היא פנויה, ואולי אם זה יילך טוב אז זה יתקדם באופן טבעי. לא ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי בעיה לדבר איתה, אני לא 'דלוק' עליה ולא מגמגם כשאני מנסה לדבר. אני פשוט חושב שנהיה מתאימים לקשר ארוך טווח. השאלה היא, האם זה לא יהיה מוזר פתאום להתקשר ולשאול "היי, נתקעתי בבית בלי שום דבר לעשות, רוצה לעשות X?" כשהקשר היחיד בינינו הוא השירות הצבאי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצום את העיניים ושאל את עצמך מה אתה רוצה.

אני מניח שתשובתך שאתה רוצה שהיא תהיה חברה / בת זוג שלך..

אז....

א. מה אתה מחכה? אם תשתוק היא תבוא?

ב. אם לא תנסה לא תדע.

ג. ניסית ולא הלך - לא קרה כלום. יש לכם היום (לפי מה שאתה מספר) קשר חברי טוב אז זה לא אישי.

ד. אתה חי את החיים שלך. לא את אלה של אמא. תתחיל כבר עכשיו להפנים את זה.

מאחר שאתה והיא בקשר יום יומי, ואתם מדברים חופשי וכל הזמן, אז כל הצעה אחרת (אימייל,פייס,סמס וכו') תהיה מגוחכת. נשים עלולות לפרש זאת כפחדנות. אם אתה רוצה לצאת איתה אז תציע לה לצאת יחד למשהו נחמד. סרט, מסעדה, הופעה.. משהו ששניכם אוהבים. לא צריך לדבר בהתחלה על זוגיות/חברות וכו'. פשוט צאו ותעשו משהו נחמד יחד. האינטואיציה שלך כבר תבין לבד אם היא מתחמקת או לא רוצה.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא פתחת כבר פוסט דומה פעם?

בכל מקרה, איך אומרים... "שני יהודים, שלוש דעות" :) רוצה לומר שאתה הולך לשמוע על כל עניין קטן פה גם תומכים וגם מתנגדים.

תפוס ביצים, ואת עצמך בידיים, ותחליט מה הכי מתאים פה. אנחנו לא מכירים אותך ולא אותה, ולכן לא נוכל לתת לך עצות ספציפיות - אתה מכיר הכי טוב את עצמך, וגם אותה יותר טוב מאיתנו. אתה זה שצריך לדעת איך הכי טוב לגשת אליה, טוב יותר מאיתנו על כל פנים. מקסימום תוכל לפנות לחבר/ה קרובים שמכירים את שניכם, כמו שהוצע פה.

ואם זה לא עובד, תעשה ריסט לביוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא היית מכיר אותה, פשוט היית ניגש אליה ומציע לה, נכון?

הבעיה היא, שאתה ידיד טוב שלה ולסירוב עלולות להיות השלכות שליליות. אז צריך לבדוק האם היא תסרב. אתה חייב לפנות לחברה שלה (רצוי מהבסיס) שתשאל בשבילך. לא במקומך, בשבילך. כלומר תשאל בשביל לברר לה אם היא בכלל מעוניינת בקשר איתך ("מה עם X, חמוד לא? אז יאללה!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...