עבור לתוכן

ללא אינטרנט מאתמול. בזק בינלאומי נכשלים לסייע.

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם.

אתמול בצהריים התנתק לי האינטרנט בבית.

חשדתי שאולי זה הפרעות בקו בגלל עבודות בניה ברחוב, והייתי עסוק בללמוד למבחן כך שלא טיפלתי בבעיה מיד.

בהמשך הלילה\הבוקר ניסיתי ללא כל הצלחה.

אני משתמש בציוד קצת שונה, בראוטר Fritzbox 7390 שמכיל מודם ADSL בתוכו. הוא עובד אצלי ללא דופי כבר שנתיים, אך פתאום דף הלוגים שלו מתמלא בהודעות PPPOE Timeout.

תהיתי אם אולי מדובר במודם שכשל, והוצאתי מודם של בזק מהמחסן וחיברתי אותו. הגדרתי בראוטר להשתמש במודם ב LAN1, והכל כמו שצריך, ועדיין אותה הודעה.

הגדרות השם משתמש\סיסמה נכונים. נורית DSL יציבה ומראה שהכל בסדר מבחינת הקו.

ובכל זאת, לא מצליח להתחבר.

המצב זהה לחלוטין בין אם אני משתמש במודם חיצוני או פנימי.

בזק בינלאומי מבחינתם מתנערים מלסייע כי זה לא ראוטר שהם תומכים בו.. וגם אני לא רואה איך יש להם לסייע, הם נותנים בסה"כ שם משתמש וסיסמה. והם תקינים. והרי שום דבר לא השתנה מאתמול לשלשום, לא בראוטר אצלי ולא על הדרך (לטענתם הכל תקין)

תעזרו לי, אני מתחנן. אני על אינטרנט רימון של השכנים :cwm31:

פורסם

תשאיל ראוטר מחבר שיש לו בזב"ל ומשתמש בראוטר שהם נתנו לו. אם אכן הבעיה היא בקו ולא בראוטר, עדיין תהיה לך את אותה בעיה, אבל עכשיו בזב"ל כבר יהיו מחוייבים לעזור לך, והפתרון שהם יתנו לא אמור להיות ספציפי לראוטר במקרה שהבעיה אכן בקו.

פורסם

תגדיר את הראוטר כ bridge ותגדיר חייגן במחשב. (אתה יכול לעשות גם עם הראוטר הישן) אם עדיין לא עובד, בעיית תשתית כנראה.

אתה יכול לנסות להתחבר גם אל 1@1 . אם שגיאה 734 או 691 בחייגן במחשב (לאחר הגדר כ bridge) כנראה הבעיה בהגדרת הקו בבזק.

בכל מקרה, תרים טלפון לבזק (לא בינלאומי) ובקש שיבדקו את הגדרות הקו.

פורסם
  • מחבר

הנחתי ידיי על מחשב עם כניסת רשת (מחדל..מה אני אעשה, מקבוק אייר)

הגדרתי חייגן והשתמשתי ישירות במודם.

שגיאה 651. יש משהו שביכולתי לעשות?

המוקדים סגורים כבר..

פורסם

יש בכלל סינכרון של הADSL?

ניסית להתקשר למוקד התמיכה של בזק? תשתית!

פורסם
  • מחבר

מדהים.

כשאני מתקשר ואומר שיש TIMEOUT ושגיאה מסוימת איאפשר לתמוך, מרוב הקיבעון אם אין להם את המספר שגיאה..אין תמיכה מחשש ש"לגרום נזק בלתי הפיך" (!)

אבל אם אני מתקשר ואומר שגיאה 651, בדקה הם רואים שיש בעיה בקו וישר מסדרים.

עצוב כמה מדורי גהנום הייתי צריך לעבור, אם היה נציג אחד שהיה טורח לבדוק סדרת בעיות נפוצות שיש בקו וזהו.

פורסם

תתקשר ל166.

651 ממש לא קשור לספק.

אני חותם לך שיש לך PVC תקוע. (צריך להגדיר לך את הקישור של הפורט מחדש בסך הכל)

תתקשר לבזק, אם יתעקשו לשטויות תדרוש טכנאי להמחשה - הם מחוייבים לזה.

פורסם
  • מחבר

בזק סידרו את הבעיה.

מה פורט? ממה הכל נבע?

ומה זה טכנאי להמחשה? אשמח לדעת

פורסם

678 או 651 זה מהתשתית!!

פורסם

כל פורט פיזי משוייך לVLAN...ובמקרה של ADSL גם לPVC....במקרה של VDSL יש PTM PATH.

בכל אופן - במקרים מסויימים הוא תקוע ורואים תקשורת חד כיוונית.

ואז רואים שגיאה 651 - כי באמת אין תשובה מהצד המרוחק.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה,

לפחות החכמתי מעט מהעניין.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים