עבור לתוכן

DirectX 11.2 הוכרז , יצא ב- וינדוס 8.1

Featured Replies

פורסם

ככול הנראה עשו כמה שיפורים שיעלו את היעילות של השימוש בזיכרון.

פורסם

"Microsoft has confirmed that DirectX 11.2...will be exclusive to Windows 8.1 and its Xbox One console"

לא הראו בסרטון קודם הדגמה על GTX 770?

בכל מקרה, זה רק מלמד שמוקדם מדי לדעת אם ובאיזה קנה מידה זכרון הRAM יסייע לGaming.

פורסם

מקווה שתהיה תמיכה גם בכרטיסים יותר ישנים (5XX)

יש לי שני כרטיסים מהסידרה הזו שמספיקים לי מבחינת כוח עיבוד, אך כמות הזיכרון (1GB) מגבילה אותי. עדיף להשתמש ב 1GB נוספים מהRAM אפילו שמדובר בזיכרון יותר איטי, מאשר שהמקום הזה לא יהיה זמין בכלל.

פורסם

כמו שאמרתי, פשוט עוד רמה של מטמון.

פורסם
EAD למה נשמע דבילי בגלל שבדיוק קנית כרטיסים עם 6GB זכרון? חח

ממש לא.

אם כבר 6 ג'גה יספיק גם ל 5 שנים הקרובות (ויש לי 6 כפול 2 ;) )

פשוט הסברתי בהיגיון (של ילדים קטנים אפילו)

רוחב פס של 300 ג'גה לשניה

לעומת רוחב פס של 12 ג'גה

אממ

מעניין מה עדיף, מה אתה אומר?!

פורסם

עדיין נשאר לך רק 6 ג'יגה זכרונות. זה לא מתחבר ל12 ג'יגה.

פורסם

אני לא חושב שהמשחק ירוץ על הזכרון, אלא שבמהירות החלקים הלא רלוונטיים יעברו לRAM.

אם אני מבין נכון את הארכיטקטורה, נניח אם יש לנו 2GB לא רלוונטיים, תוך שישית שנייה הם יכולים לעבור לזכרון וניתן באותה מהירות גם לטעון אותם חזרה כאשר יש בהם צורך.

ממש סוג של cache (אבל גדול במיוחד).

פורסם
ממש לא.

אם כבר 6 ג'גה יספיק גם ל 5 שנים הקרובות (ויש לי 6 כפול 2 ;) )

פשוט הסברתי בהיגיון (של ילדים קטנים אפילו)

רוחב פס של 300 ג'גה לשניה

לעומת רוחב פס של 12 ג'גה

התעלמת מכך שעובדים בדר"כ במוד dual chanel ולכן הרוחב פס 25.4gb בתדר 1600mhz, ולא 12.

אם מדובר ב quad channel כמו במעבדי סוקט 2011, אז תכפיל פי שניים לטובת 50.8GB לשניה.

אממ

מעניין מה עדיף, מה אתה אומר?!

פורסם

נק, אל תנסה למצוא הגיון בדברים שלו. את ההגיון החליט EAD לזרוק מזמן מחוץ לחלון :)

פורסם
ממש לא.

אם כבר 6 ג'גה יספיק גם ל 5 שנים הקרובות (ויש לי 6 כפול 2 ;) )

פשוט הסברתי בהיגיון (של ילדים קטנים אפילו)

רוחב פס של 300 ג'גה לשניה

לעומת רוחב פס של 12 ג'גה

אממ

מעניין מה עדיף, מה אתה אומר?!

"6 כפול 2" בSLI לא יביא לך זיכרון גראפי של 12GB ..

פורסם

חברים,

מדברים כאן על רוחב פס או על נפח זכרון בSLI?

פורסם

לא יודע.. אבל נראה שEAD מחפש דרכים להצדיק את בזבוז הכסף שהוא הזמין לעצמו ;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים