פורסם 2013 ביוני 2013 שנים שלום אני בהוט ואני צריך מגדיל טווח ,האם מישהו יכול להמליץ על מגדיל טווח טובתודה לעוזרים
פורסם 2013 ביוני 2113 שנים קודם כל - תמצא מיקום טוב שתוכל להעמיד בו REPEATER בלי שהוא יפגוש את הרצפה פעם-פעמיים בשבוע.שנית, רוב הראוטרים יכולים לתפקד כ-AP ו\או-REPEATER, לא חייבים מכשיר ייעודי.
פורסם 2013 ביוני 2113 שנים מחבר יש לי מקום לשים,ותפסיק לגשת לתפל ולשאול שאלות ולחפור ,ופשוט תעזור לי לבחור מגדיל טווח טוב
פורסם 2013 ביוני 2613 שנים קניתי השבוע מבאג את ההוא של D-LINK יש עליו גם מבצע בינתיים עושה אחלה עבודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.