סקירה לאחר התנסות בגרסה 7 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקירה לאחר התנסות בגרסה 7


רן200

Recommended Posts

היי,

לפני שאתחיל בסקירה אודות מערכת ההפעלה, אספר גילוי נאות,

היה לי אייפון כ- 5 וחצי שנים, ולפני כ- 7 חודשים עברתי לגלאקסי 3 של סמסונג.

עדיין יש ברשותי אייפון 4 וחשבון מפתחים של אפל (יש לי , ו imac).

כשצפיתי במצגת ביום שני דיי התאכזבתי מהעיצוב. זה עניין של טעם ואני פחות אהבתי את העיצוב ה"צבעוני", לטעמי הוא צעקני מידי, וצבעוני מידי, ופשוט לא.

לאחר שהתקנתי אני גיבשתי ספר דעות, וחשוב להדגיש, התמונות והסרטונים הם לא יהיו בחיים כמו ה"דבר האמיתי"- לראות על המכשיר, ו"לשחק" ולתפעל.

הדבר הראשון שניתן להבחין בו הוא כמובן העיצוב, אין צורך להרחיב בנושא, זה פשוט עיצוב שונה לגמרי. האנימציות דיי נחמדות ואני דיי אהבתי אותם.

הבעיה מתחילה לאחר כמה דקות של שימוש, הפונטים עברו שינוי והם נוראה קטנים, לאחר מספר דקות של שימוש העיניים מתחילות לכאוב (יש לי ראייה מצויינת). נראה שמישהו באפל (סר ג'וני אייב) שכח שזוהי מערכת ניידת ושמיועדת לפעול על מסכים נורא קטנים.

שינויים יש, ביחס למערכת הקודמת ובכלל זוהי המערכת הכי שונה שהושקה מאז האייפון הראשון, אבל אין פה שום "חידוש" בתור משתמש חיפשתי (ובאמת חיפשתי) משהו שאין לי בגלאקסי, ופשוט אין.

הגרסה הינה גרסה ביטא יציבה מאוד ולדעתי הכי יציבה שאי פעם שוחררה ומהירה יחסית.

לסיכום: לדעתי מדובר בסקין- נטו, אני יותר אהבתי את העיצוב הישן, ולדעתי היה כדאי להשאיר אותו (עם נגיעות קטנות), להוסיף את הפיצרים אך לא על חשבון העיצוב הישן. נראה וזה משהו שחזר לי בכל משך הבדיקה, שעכשיו תורה של לחכות את המערכות המתחרות. עוד כבר שאני חושב שאפל מנסה לצבוע את ה"כלוב" בצבע זהב, יש כאלה שיחשבו שזה זהב ויש כאלה שיראו שמדובר בסה"כ בצבע ותו לא.

אני מקווה שיגדילו את הפונטים כי זה פשוט לא נוח והורס את העיניים ושישנו חלק מהעיצוב של המערכת.

אשמח לשמוע תגובות, אך שוב פעם זוהי דעתי ולאחר שהתקנתי וניסיתי את המערכת, שוב פעם יש לזכור שתמונות וסרטונים הם בכלל לא דרך לקבוע.

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...