איפה להשיג PS4 בארץ כמה שיותר מהר? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה להשיג PS4 בארץ כמה שיותר מהר?


Nyromith

Recommended Posts

סוני הכריזו שהקונסולה תושק רשמית בארה"ב ואירופה השנה, ואני לא בטוח שמישהו ישים לב לישראל יותר מדי - אירופה / אסיה או משהו אחר. בנוסף גם אמרו שהקונסולה תהיה region free, לכן הלכתי והזמנתי אותה מאמזון. זאת הזמנה מוקדמת שלא מחייבת אותי לכלום, אבל אני לא בטוח שהקונסולה תגיע לארץ ביום ההשקה, ואם כן המחיר שלה יכול להיות מטורף.

מה אתם חושבים? תגיע לארץ ביום ההשקה? מה יהיה המחיר שלה? אפשר יהיה לעשות הזמנה מוקדמת? אולי מכירה קבוצתית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יגיע מהר מאוד, ישפאר בדרך כלל מביאים קרוב מאוד ליציאה באנגליה. בקשר למחיר, 2500 לפחות, יכול מאוד להיות ש 3000, לפחות בהתחלה. יכול להיות שגם יביאו לא רישמי למרות שאני מאמין שישפאר יתנו אחריות ארוכה יותר (שנתיים בהשוואה לשנה).

להזמין מחו"ל זה בעייתי מאוד, אולי דרך BUY2 אבל גם זה לא יצא זול כל כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי 1910 שקל באמזון לפני מסים, אבל אני לא בטוח שלא יבטלו לי את ההזמנה רגע לפני ההשקה, לכן אני מעדיף להזמין בארץ. אם המחיר יהיה 2500 ש"ח בארץ כמובן שאני אקנה בארץ. הדאגה היחידה שלי היא זמן - קראתי שהיה קשה מאוד להשיג PS3 בהשקה, ואני לא רוצה לקבל את הקונסולה חצי שנה אחרי כולם.

נ.ב.

"לפני מסים" ז"א לפני המכס. מסי היבוא כבר בפנים:


Item Subtotal: $399.99
Shipping & Handling: $49.98

Total Before Tax: $449.97
Estimated Tax: $0.00
Import Fees Deposit: $76.49

Order Total: $526.46

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היתרון בbuy2USA זה שהמחשבון שלהם כולל מיסים, וכמובן השירות שלהם כולל מכס. לפי המחשבון שלהם, הPS4 עולה 2257 ש"ח כולל מיסים וכולל משלוח עד הבית.

אבל בישראל יש הרבה רודפי בצע, לכן תעגל את זה ל2500-2700, זה יהיה המחיר המינימלי בישראל למי שיקנה בארץ.

היתרון אבל זה שאם תקנה בארץ יהיה לך יותר קל לממש אחריות אם יקרה משהו, למרות שגם פה buy2usa עוזרים לך.

אגב, ככה הידוע לי, לא שולחים לישראל, בוודאי לא האמריקאי. אתה צריך לבדוק לפי האתר הבריטי או הגרמני כמה יעלה לך כולל משלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה חושב שאמזון לא שולים לארץ? ממה שאני מבין הם שולחים אך ורק מוצרים שהם מוכרים ישירות, ולא דרך חנויות צד שלישי. את ה- הם מוכרים בעצמם וכן אישרו את ההזמנה שלי.

ניסיתי לצורך בדיקה להזמין PS3 - כשניסיתי להזמין מחנות צד שלישי הם לא אישרו לי את ההזמנה כבר כשהכנסתי את הכתובת, ולעומת זאת כשהזמנתי PS3 שהם מוכרים בעצמם הגעתי עד לשלב של אישור ההזמנה ויצאתי.

קניתי מהם פעם ב-700 ש"ח ולא נתקלתי בשום בעיה. אתה חושב שהזמנת הקונסולה תכשל רגע לפני השליחה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בעיה עם הציטוטים אז:

"

למה אתה חושב שאמזון לא שולים לארץ? ממה שאני מבין הם שולחים אך ורק מוצרים שהם מוכרים ישירות, ולא דרך חנויות צד שלישי. את ה- הם מוכרים בעצמם וכן אישרו את ההזמנה שלי.

שמעתי פה ושם שאנשים לא מצליחים להזמין לארץ מוצרים, ואני אישית לא הצלחתי להזמין את הדברים שאני רציתי.

לא ידעתי לגבי הקטע של חנויות צד שלישי, אבל אישית לא הצלחתי להזמין מהם דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות שגם אני רוצה כבר עכשיו את המכשיר אצלי בבית אני מקווה שאני אצליח להתאפק ולא לרכוש אותו ביום ההשקה (או ברכישה מוקדמת).

החוויה הקשה שעברתי עם ה - WII השאירה לי טעם רע. קניתי את המכשיר ביום הראשון שהוא יצאה באוסטרליה (חבר היה שם בדיוק). נוראה התלהבתי מאופציות החדשות בו וקצת התעלמתי מהביקורת על האיכות הגרפית שלו. מהר מאוד הבנתי שזה מכשיר שלא כול כך תואם את הצרכים שלי.

בקיצור כדי לחכות קצת ולראות מה קורה בדיוק אחרי שהענן של האבק קצת מתפזר. אני לא רוצה לרכוש מכשיר שרוב המשחקים שם הם אינדי. אני קצת חושש שרוב החברות הגדולות יעדיפו את מיקרוסופט שתומכת יותר בהם. אינדי זה נחמד, אבל אני מעדיף משחקי ענק עם עלילה מורכבת והפקה מושקעת ולצערנו אין את זה במשחקי אינדי. אני מקווה שבסוף לא תהיה בררה לחברות הגדולות והם יוציאו הרבה משחקים ל אבל אני מעדיף לחכות ולראות שזה המצב.

בכול מקרה אין משחק שנמצא ברשימה של שבאמת עושה לי את החשק להוציא אלפי שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...