מספר שאלות לגבי Xbox360 ממי שלא נגע הרבה זמן בקונסולה - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מספר שאלות לגבי Xbox360 ממי שלא נגע הרבה זמן בקונסולה


Zeev86

Recommended Posts

אהלן. הוצאתי את הקונסולה אתמול מהארון, ניקיתי אבק, ויש לי מספר שאלות:

1. למה בחנות הישראלית אין בכלל DLC לGears of War 3? אם אני קונה משחק בארץ (פיזי או חנות בXBOX LIVE) האם תהיה לי אפשרות לקנות DLC מחנות אמריקאית? (ניסיתי לקנות את המשחק דרך חנות אמריקאית ב20 דולר ולא משנה מה, איזו מדינה בחרתי בכתובת, אם השתמשתי בפרוקסי, לא הצלחתי לקנות)

2. המשחק השלישי שווה בכלל את הכסף? עולה 130 שקל. אני רוצה בעיקר לרשת. עדיין אפשר למצוא עם מי לשחק? יש קהילה? והאם יש את ההגבלה האיזורית כמו שהיה עם המשחק השני לשחקנים ישראלים? בקיצור - רק בשביל הרשת - שווה?

3. ראיתי שHalo4 עולה בארץ 90 שקל. משחק שיצא לפני כשנה. מה הסיבה למחיר כזה? המשחק לא הצליח? לא טוב? חשבתי לקנות למולטי. ממליצים או להתרחק? בינתיים הזמנתי היום מEBAY מפתח לHALO REACH ב60 שקל.

4. הבנתי שצריך לקנות GOLD כדי לשחק ברשת. אני יכול לקנות כרטיס מאתר באינטרנט? האם יש REGIONS של Europe ו-USA? איזה לקנות?

5. ראיתי שיש שבעלי GOLD מקבלים 2 משחקים בחינם בחודש. מאיזה תאריך זה מתחיל והאם יש רשימה של משחקים שיודעים כבר שיקבלו/קיבלו? ובXBOX עצמו היתה אפשרות לעשות רק מנוי לשנה שלמה. זה אומר שרק מי שעושה ל-12 חודשים מקבל את ההטבה או שאם אני קונה מנוי לחודש-שלושה חודשים אני גם אקבל את המבצע?

תודה לעוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...