האם יש הבדל משמעותי באיכות בין פאנל IPS לפאנל E-IPS ? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש הבדל משמעותי באיכות בין פאנל IPS לפאנל E-IPS ?


roee7777

Recommended Posts

היי,

אישית אני משתמש ב U2413 בעבודה והוא מסך מעולה רואים בו ממש חד עם תאורה אחורית מעולה (אני יודע שחלק ממסכי הIPS הישנים קצת חשוכים אחרי כמה קצת זמן).

שיים לב שהרזולוציה שלו היא 1920*1200 שזה אומר יחס של 16 על 10 ולכן הוא מעולה לראות דברים במסמכים ובאינטרנט אבל במשחקים אתה צריך לאמץ טיפה יותר את המחשב כדי להגיע לרזולוציה.

בכל מקרה הוא מסך מעולה ואני ממליץ עליו בחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאיזה סוג של שיפור אתה מצפה? מה חסר לך כרגע? רוצה תמונה בהירה יותר? מבריקה יותר? צבעונית יותר?

כדי לשפר אתה צריך לתקן חיסרון או בעיה מסויימת. אם אין לך שום בעיה עם המסך הנוכחי, קשה להניח שתבחין בשיפור גם אם הוא קיים. אז נגיד (סתם לצורך העניין) שהמסך החדש מציג טריליון צבעים במקום ביליון, באמת נראה לך שתרגיש בזה? זה יוסיף לך משהו?

וגם, כדי שיהיה שיפור צריכה להיות איזושהי התקדמות טכנולוגית. בפועל, שני המסכים משתמשים בגדול באותה טכנולוגיה (עם שינויים מינוריים לכל היותר). בהשוואה, אם תבחן את שאר התחומים שבהם נעשתה התקדמות לכאורה, תראה שבדרך כלל לא ממש היתה כזו, מלבד הנושא המספרי. לדוגמה: קח כוננים קשיחים מכניים מלפני כמה שנים ותשווה אותם להיום. במה התחום השתפר? קרוב לוודאי שבכלום, מלבד הנפח הגדל. המהירות למשל נשארה בערך אותו דבר, בטח לא משהו להתרגש עליו. בדומה לזה, אם אתה מצפה לשיפור בין מסכים באותה טכנולוגיה, השיפור העיקרי שתוכל למצוא יהיה בגודל/רזולוציה. רוצה שיפור? קח מסך גדול יותר, נגיד "27, והנה לך שיפור.

(גילוי נאות: כותב שורות אלו ניסה ללא הצלחה להרגיש שיפור כלשהו במעבר ממסך TN "19 למסך "24)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה..

אני מצפה מהדגם החדש שיציג חדות מרשימה יותר , צבעים עשירים ובוהקים .

אם נשווה בין 2 המסכים שציינתי , שניהם ביחס גובה 16-10 , רזולוציה מעט גדולה יותר בדגם החדש. ומבחינת הקרנת החום מכיוון המסך הנוכחי , יש יתרון לחדש בגלל שהוא LED אז הוא מתחמם הרבה פחות.

ה- 2 אינץ לא יעשו לי את זה , אני אשקול את ה 27 כפי שציינת. תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצפה מהדגם החדש שיציג חדות מרשימה יותר , צבעים עשירים ובוהקים .

תמונה חדה במעט אולי תקבל כי הפיקסל קטן יותר. מבחינת צבעים בוהקים - אם תעבוד במרחב צבע מורחב שקיים בU2413, בהחלט תראה צבעים בוהקים, אבל לא בטוח שהם יהיו לטעמך.

יש יתרון לחדש בגלל שהוא LED אז הוא מתחמם הרבה פחות.
זה נכון.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...