ה-Xbox One כבר כאן! - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ה-Xbox One כבר כאן!


anuekr

Recommended Posts

כפי שבטח כבר ראיתם\ניחשתם, הדור הבא של האקס בוקס הוכרז, והוא נקרא "Xbox One".

ראשית, פורסם מאמר סיכום מקיף על מסיבת העיתונאים, אז כדאי לכם להתעדכן שם, אם עוד לא התעדכנתם :)

דבר שני, אני חושב שיש מקום לפתוח לדיון את ההתרשמויות שלכם ממסיבת העיתונאים.

אני אישית מאוד התאכזבתי. כלומר, זה אז ידעתי לבוא מוכן (עם אספקה בלתי מוגבלת של וואליום), אבל זה הרגיש לי יותר מדי. הפעם זה באמת מרגיש כאילו מתעלמים מקהל הגיימרים (שלמרבה האבסורד הוא אמור להיות הקהל העיקרי שלהם).

מה אתכם? חושבים שזה טיפה הגזמה? או שמיקרוסופט באמת עברו את גבול הטעם הטוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם הציגו את הקונסולה כמה חודשים אחרי שסוני הראו את ה ובכל זאת לא היה להם מה להראות. במהלך כל השעה הזו היו כמה שניות בודדות של GAMEPLAY בהשוואה לכמה משחקים שהוצגו אצל סוני בצורה הרבה יותר טובה.

כל מה ש MS הראו זה דברים שלא קשורים לגיימינג, הם דברו על טלויזיה וספורט. בנוסף לזה רוב הדברים שהם הראו לא היו LIVE (השיחה ב SKYPE ואפילו המעבר אין החלונות השונים הוכנו מראש, בגלל זה הוא כל פעם מכניס את היד לכיס כשהוא מדבר עם המכשיר).

MS גם אמרו הרבה דברים לא טובים, מפתחים לא יוכלו להפיץ באופן חופשי ב XBL (בניגוד למה שקורה במחשב, ו WII U), שירותי ה ONLINE יהיו בתשלום (שוב בניגוד למחשב, ו U) ויש עוד את הבעיות של המשחקים המשומשים והחיבור לאינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חכה לE3, שם הכל יהיה מוקדש למשחקים.

לצערי אני לא יודע מה זה

XBL.

בקשר למצב ONLINE זה בהחלט מעצבן לשלם עוד כסף אבל זה גם היה ככה עד עכשיו אז זה לא היה מפתיע :/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

xbox live, מרכז את כל שירותי ה ONLINE ב XBOX. השירות היחיד בסגנון הזה שדורש תשלום חודשי/שנתי קבוע (לסוני יש PSN PLUS אבל הוא לא חובה). השירות הזה כולל בין השאר חנות משחקים, בניגוד לכל שאר החנויות בסגנון (PSN, WII WARE, STEAM וכו') ב XBOX LIVE אתה לא יכול לבקש להפיץ את המשחק בכוחות עצמך (כמפתח), אתה חייב מפיצה מאחוריך/חוזה נוראי עם MS.

נכון להיום אני לא מבין למה יש אנשים שמוכנים לשלם 60$ בשנה (על משהו שבכל מקום אחר יהיה בחינם) בשביל שהם יוכלו לשחק במשחקי רשת או למה המחירים נקבעים על ידי MS ולא על ידי המפתחים של המשחק. כל משתמש/מפתח שתומך בשירות הזה מפגר ומגיע לו לפשוט רגל...

לשם השוואה ב PSN אתה יכול להשתמש ברוב הדברים בחינם, PSN PLUS מוסיף לך שירותי ענן, אפשרות לבחור זמנים מראש שהמכשיר יבדוק עדכונים, הנחות על משחקים בחנות ומשחקים בחינם (כן, אתה משלם 60$ בשנה ומקבל משחקים בחינם בהשוואה ללשלם 60$ בשנה ולקבל משהו שאמור להיות בחינם).

E3 לא יהיה מוקדש כולו למשחקים (תראה את כל האירועים האחרונים של MS), בשנה הראשונה לא יצאו 8 IP חדשים (או 15 משחקים בלעדיים בכללי), אולי אם סופרים חידושים, בלעדיים לזמן מוגבל ומשחקים קטנים הם יגיעו קרוב למספר הזה.

ל MS נכון להיום אין את יכולות הפיתוח שיש לסוני, לא במספר המפתחים ובספק בקשר לאיכות שלהם. חלק גדול מהמשחקים הבלעדיים של MS יגיעו ממפתחות צד שלישי ויכול להיות שיהיה מדובר בבלעדיות מוגבלת זמן.

כמו כן יש את מפתחות ה INDIE שהתחילו להתרחק מ MS עוד בשנים האחרונות, אם ההגבלות בקונסולה החדשה כנראה שהם יעדיפו לפתח ל PS4, , . יש כאלה שיגידו שזה לא חשוב אבל בסופו של דבר חלק לא קטן מהמשחקים הכי טובים שיצאו בשנים האחרונות הגיעו ממפתחות קטנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...