פורסם 2013 במאי 1513 שנים היי, יש לי רסיבר שמאפשר חיבור קווי לאינטרנט (חיבור ethernet ) והחיבור הקווי שלי נמצא בחדר אחר. האם יש מכשיר שמאפשר להמיר חיבור אלחוטי לקווי? ואיך מקנפגים אותו? תודה מאור
פורסם 2013 במאי 1613 שנים אתה צריך לרכוש נקודת גישה שיש לך CLIENT MODE - מה שתקבל בעצם הוא "ממיר" מחיבור קווי לאלחוטי. זו הוצאה של כ-200 שקל וההגדרה הראשונית נעשית דרך המחשב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.