היופי נמדד על ידי נוסחה מתמטית - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

היופי נמדד על ידי נוסחה מתמטית


FARKASH7

Recommended Posts

אני לא יודע בקשר ליחס הספציפי הזה אבל זה נכון שאפשר למדוד יופי בנוסחא,

קיימת סידרה אשר נקראת סידרת פיברנאצ'י, הסדרה הזו שולטת בטבע (30,60,90,150,240), ומכיוון שבני אדם הם יצרים של הטבע, גם המוח שלנו עובד לפי הסדרה הזאת, אפילו ברמה של התת מודע.

למשל, פעם הבאה שהמורה שלכם אומרת עמודים בספר כשעירוי בית ומגלה שהתבלבלה, שימו לב שבמקרה העמודים שבהם היא התבלבלה הם סידרה פיברנאצ'ית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכתבה שנתתי מוזכר גם הסידרה הזאת וכול הסיפור שמאחוריה והיחס שהזכרתי יחס הזהב פועל על כול בני האדם לדוגמה אם תמדדו את המרחק מהסנטר שלכם עד לחלק העליון של האף ואת המצח שלכם כמה שהיחס בין שני המספרים יהיה יותר קרוב ל1:1.168 סימן שהמצח שלכם יותר מושלם (אתם יותר יפים), או משהו כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטקס מלכת היופי במקום להביא סתם שופטים מעפנים שתמיד בוחרים את הכי מכוערת צריך להביא של מתמטיקאים

ו

הם צריכים למדוד את המתמודדות עם סרגלים ומחוגות ( אם יש למתמודדת סיליקון עלול להיווצר פנצ'ר או בעברית תקר מהמחוגה ;) ) וכך

הם יקבעו מי הכי יפה באמת.

:gorgeous: :clown:

מראה מראה שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לסדרת פיבונצ'י ולמספר הרב מאוד של פעמים שהיא מופיעה במתמטיקה בהקשרים שונים, להגיד שהיא טבועה לנו בראש ושטעויות שאנחנו עושים מושפעים ממנה זאת די שטות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה כ"כ התלהבו מסדרת פיבונאצ'י? ועוד בכתבה הביאו את הארנבים כדוגמה למשהו ביחס מדהים... תרגיל מתמטי עם נתונים קבועים. איך מזה להגיע שסדרת פיבונאצ'י שולטת בטבע-מעבר לבינתי.... אז הסידרה הזו מופיעה כמה פעמים בטבע כפי שאנו חוקרים אותו. ביג דיל. אולי זה בגלל הצורה שבה אנו חוקרים?

וחוץ מזה, נעשו אינספור מחקרים על אידיאל היופי / נוסחת היופי. יש אפילו תוכנת מחשב שמנתחת תוי פנים לכל מיני משולשים ומצולעים ואת זה היא מנסה לפתח לנוסחה...

מיותר לציין שאין לזה קשר לפיבונאצ'י...

נ.ב-עוד לא קרה לי שהמורה טעתה ויצאה לה סידרת פיבונאצ'י... ואני בספק אם זה קרה למישהו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תסתכלו טוב שפתחתי את התרד לא הזכרתי בכלל את סדרת פיבונצ'י מה שהזכרתי זה את יחס הזהב 1:1.168 שבעזרתו כן אפשר למדוד אם אדם יפה או לו ראיתי על זה תוכנית בטלוויזיה על איזה מנתח פלסטי שהמציא מסכה על פי היחס הזה והוא התחיל להראות פרצופים של אנשים יפים והראה את ההתאמה.

אפשר לצחוק על זה אבל יש איזשהו קשר בין מתמטיקה ליופי ואלה עובדות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...