פורסם 2013 במאי 1012 שנים שבת שלום חברים, מגורי באזור הצפון חיפה, אני גם עם דלקן לשם הצורך. אני יכול לקפוץ עוד היום ל KSP (הם די קרובים), המסך עולה שם 899 ש"ח. אפשרות שנייה, ונראת די פופולארית בפורום זה להזמין מ-TMS, שם עולה רק 849 ש"ח. אם יש לך עוד הצעות מאיפה להזמין, בשמחה. מה שהכי חשוב לי פה זה המדיניות בקטע של (חס וחלילה) פיקסלים שרופים, שריטה או כל תקלה כלשהי שאני יבחין רק אחרי שאני המסך כבר אצלי. ב-IQPC לפי מה שהבנתי מהם, הם יוכלו לבדוק את המסך לפני משלוח, יתכן שחנות באמת תשקיע מזמנה לעשות דבר כזה שאין אף פיקסל והכל תקין? מאיפה היית יכולים להמליץ לי להזמין? שבת שלום וכל טוב
פורסם 2013 במאי 1012 שנים אתה נטפל יותר מידי לזוטות (פיקסלים שרופים). פיקסלים שרופים לא מפריעים לשימוש במסך ולרוב לא ניתן להבחין בהם בכלל אלא אם אתה מחפש אותם בכוונה. ואם אתה מסוג האנשים שחייבים לחפש פיקסלים שרופים בכוונה, הרי שאתה לא יכול לסמוך על אף אחד בשום חנות שיעשה זאת בשבילך. לגבי שריטות, עוד לא יצא לי להיתקל במסך שהגיע עם שריטה על הפאנל מהמפעל, ופה זה לשיקולך האם אתה מוכן שמישהו בחנות יפתח את המסך רק כדי לבדוק שריטות, והאם אתה סומך עליו שיהיה קפדן כמוך בבדיקה, וגם שיארוז את המסך בחזרה בצורה תקינה. לגבי שאר תקלות - מכל חנות שתקנה, האחריות היא של DELL ישראל. לסיכום - לדעתי אתה דואג יותר מידי. שבת שלום ובהצלחה עם הקנייה.
פורסם 2013 במאי 1012 שנים מה זה פיקסלים שרופים? שטיות..לשלם 1000 שקל זה כלוםעריכה:הייתי רוכש את המסך מחנות שתתן את מספר ההזמנה של המסך בצורה מסודרת כמו שניתן מהיבואן. (במסכי דל זה חשוב על מנת לממש אחריות).נניח מה ש cms מספקים ל tms. (לדוגמא) נערך 2013 במאי 1012 שנים על-ידי amadey
פורסם 2013 במאי 1012 שנים מחבר עלכפק חברים, שכנעתם אותי, אני יוצא עכשיו לKSP להביא את המסך:ylsuper: שבת שלום נערך 2013 במאי 1012 שנים על-ידי ImZyzzBrah
פורסם 2013 במאי 1012 שנים מה זה פיקסלים שרופים? שטיות..לשלם 1000 שקל זה כלוםהייתי רוכש את המסך מחנות שתתן את מספר ההזמנה של המסך בצורה מסודרת כמו שניתן מהיבואן. (במסכי דל זה חשוב על מנת לממש אחריות).נכון מאוד, אך מספר ההזמנה בכל מקרה רשום על הקרטון של המסך.
פורסם 2013 במאי 1012 שנים יש שלב שבו אחרי ששילמת וקבלת קבלה, אתה הולך למחסנאי והוא נותן לך את המסך. אתה פותח אותו, בודק ששום דבר לא תקול, ואז אתה חותם על טופס שבדקת את המסך ולא מצאת שום פגם. זה לא קיים בכל החנויות. נכון שהכי הרבה שאתה יכול לעשות זה רק להסתכל שאין שום מכה פיזית או שריטה כלשהי. אבל זה עדיף מכלום.
פורסם 2013 במאי 1012 שנים הפרוצדורה הזאת יכולה לעלות לך ביוקר. שאל את הבחור שקנה מ-KSP כרטיס מסך שבור (עם שבר שקשה מאוד לאתר) והטופס הזה שחתם עליו היה לו לרועץ.
פורסם 2013 במאי 1212 שנים קניתי מסך אחד מ-ksp ופתחו לי אותו רק אחרי ששילמתי, קניתי מסך שני מאייבורי קריות ונתקלתי בנציג חביב שפתח לי את המסך לבדוק באיזה צבע המסגרת ואפילו הפעיל לי אותו לפני ששילמתי כדי לראותשהצבעים בסדר, את המסך השלישי הזמנתי מ-tms..
פורסם 2013 במאי 1312 שנים את כל המסכים שלי הזמנתי באינטרנט, עד היום לא הייתה בעיה ותמיד יצא יותר זול (למרות שעכשיו יש לי TMS קרוב לבית אז יכול היות שאת המסך הבא אני אקנה מהם). לפני כחצי שנה בפעם הראשונה מת מסך (LCD 17" ישן).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.