פורסם 2013 במאי 412 שנים שבת שלוםשדרגתי לאחרונה ממהירות 12 מגה ל 30 מגה בהוט אבל אני לא מקבל את המהירות הדרושה.המהירות לא משתפרת בחיבור ישירות למודם.הממוצע שאני מקבל זה בערך 20 ואני אומר ממוצע כי המהירות לא יציבה מבדיקה לבדיקה.יש לי את המודם השחור מדגם אריס והוא מחובר לנתב לינקסיס 160Nדיברתי עם הוט וקבעו לי טכנאי רק ליום חמישי וחשבתי לנסות לבדוק אם יש עוד מה לעשות בצד שלי.תודה לעוזרים
פורסם 2013 במאי 412 שנים אם בחיבור ישיר למודם אתה עדיין חווה איטיות, אז זו תקלת תשתית.אין לך הרבה מה לעשות בצד שלך.
פורסם 2013 במאי 412 שנים מחבר אני עושה בדיקות מידי פעם ובבדיקה האחרונה קיבלתי תוצאות טובות יותר.אני מקווה שזה יסתדר בלי טכנאי.אם הבעיה חלפה הם יכולים לראות את זה אצלם?כי אתמול התומך אמר שהוא רואה בעיה.
פורסם 2013 במאי 412 שנים בדוק מהירות באתר הבדיקה של הוט. (בחיבור ישיר למודם).אם המהירות לא תקינה כאן, אז זו בעיית תשתית.
פורסם 2013 במאי 612 שנים http://www.speedtest.net/result/2688783470.pngתוצאת בדיקה ב SPEEDTESTהבעיה אצל הספק אינטרנט . אם היתה לך בעית תשתית לא היית מקבל 30mbps בspeedtest . גם ככה לא סביר שבהוט תהיה בעית תשתית שעובדת לרוב אצלהם אנשים מתלוננים על התנתקויות של המודם ודברים כאילו אבל אין לי ניסיון עם הוט. בעיות תשתית בבזק כבר היו לי ואז באמת היתה ירידת קצב אבל זאת היתה בעיה מתמשכת שקרתה בעיקר בשעות העומס ובאיזה שהיא נקודה תיקנו אותה. היה אז גם פינג נוראי מעל 200 מילי בתוך הארץ.בקשר למהירות שאתה מקבל באינטרנט - רובה קשורה לספק אינטרנט עצמו. ספקיות תשתית הם בסך הכל חוט שמחבר בינך לספק אינטרנט שמספק לך חיבור לאינטרנט בארץ (או דרך IIX או בחיבור ישיר) ובעולם(לרוב דרך חיבור לIX באירופה או דרך ספק אינטרנט אחר). בגלל שהחיבור לאינטרנט בחו"ל יקר יחסית הספקיות אינטרנט מחלקות אותו בין המשתמשים לפי דרישה וזה בקיצור אומר שאין להם מספיק רוחב פס בשביל כולם. בשעות עמוסות לא להוריד על "מקסימום" זה מצב נורמאלי.בגלל שאתה בנטויזיון אני יכול לנחש איך הם מתמודדים עם העומס - אתה בטח מקבל חצי מהירות. זאת אסטרטגיה ידועה אצלהם. יש לנטויזיון חיבור לחול של בערך 80gbps לפי ה peeringdb שלהם . אם יש להם נגיד 100000 לקוחות זה יוצא 800kbps ללקוח . החיבור הכי רחב שאני מכיר הוא של 014 עם 120gbps הם אולי משוויצים בכבל שלהם אבל הם לא ממהרים לבזבז כספים. האיכות של כל ספק אינטרנט נמדדת ביכולת שלהם להסתיר את העובדה שהם עמוסים מעל הראש בדרישה לרוחב פס מוגבל. לקבל "מקסימום" זה גם משהו שהם לא מתחיבים עליו - החוזה הוא תמיד "עד מהירות X" הם רק מתחיבים שהם לא יתנו לך לעבור את המהירות המקסימלית של החבילה שלך.
פורסם 2013 במאי 612 שנים הבעיה אצל הספק אינטרנט . אם היתה לך בעית תשתית לא היית מקבל 30mbps בspeedtest . אם התקלה היתה אצל הספק גם אז הוא לא היה מקבל מהירות 30 ככה שההחלטה שלך שהתקלה היא מהספק לא ברורה.
פורסם 2013 במאי 712 שנים מחבר התקשרו אלי מהוט ואמרו שהם תיקנו את התקלה בחוץ וכרגע לא צריך שיגיע טכנאי אלא אם כן משהו ישתבש.עשיתי מספר בדיקות גם בבדיקת מהירות שלהם וגם ב SPEEDTEST ונראה שהבעיה נפתרה.בהורדה מהניוז הצלחתי להגיע למהירות המקסימלית.
פורסם 2013 במאי 1812 שנים מחבר גם היום אניממשיך לקבל מהירות של כ 20 מגה.בהוט טענו שהם לא מבטיחים את המהירות המקסימלית באופן קבוע.טענו שיש שעות עומס ולא אגיע למהירות המובטחת.העניין הוא שזה לא רק בשעות מסוימות אלא יום שלם פעם ככה ופעם ככה.
פורסם 2013 במאי 1812 שנים שבת שלוםשדרגתי לאחרונה ממהירות 12 מגה ל 30 מגה בהוט אבל אני לא מקבל את המהירות הדרושה.המהירות לא משתפרת בחיבור ישירות למודם.הממוצע שאני מקבל זה בערך 20 ואני אומר ממוצע כי המהירות לא יציבה מבדיקה לבדיקה.יש לי את המודם השחור מדגם אריס והוא מחובר לנתב לינקסיס 160Nדיברתי עם הוט וקבעו לי טכנאי רק ליום חמישי וחשבתי לנסות לבדוק אם יש עוד מה לעשות בצד שלי.תודה לעוזריםאתה בטוח שאתה בכלל חבילה של 30M ,המודם שלך בכלל לא שייך לקטגוריה 30M ומעלה ,אז למה בדיוק אתה מצפה ואיך זה שבהוט לא יודעים את זה, מוזר מאד, לא מסתדר לי כל מה שאתה אומר כולל העומס שזה עוד שטות והמצאה .אני מקבל גם 92M בחיבור אלחוטי ו 102M בקווי , לך לסניף הוט מובייל ותחליף את המודם שלך בחינם ל HOTBOX , לא צריך טכנאי .http://www.hot.net.il/uploadfiles/09_2012/32453_hot_hotbox_booklet-old.pdf נערך 2013 במאי 1812 שנים על-ידי blueplanet
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.