עבור לתוכן

בעיה חוזרת על עצמה כל הזמן,שרת DNS אינו מגיב.

Featured Replies

פורסם

שלום,יש לי בעיות חוזרות עם האינטרנט,מידי פעם מתנתק ומופיעה תקלה שרת DNS אינו מגיב.

אני מנתק את הראווטר ואת המודם,עושה flushdns ושום דבר לא עוזר,רק אחרי שאני עושה את הפעולות האלו לפחות 10 פעמים.

בנוסף טעינת סרטונים ביוטיוב איטית ברמות,סרטון של 30 שניות ב720 יכול לקחת 10 דקות לטעון.

אני עם תשתית בזק 15 מגה(שדרגו לי חינם שבוע שעבר) וספק נטוויזן,חשוב לציין שהתקלות האלה קרו גם לפני ששדרגו לי את התשתית,אבל עם הספק הקודם (012) לא קרו בכלל.

זו בעיה בספק או בתשתית? שאני ידע אם כבר להתנתק מנטוויזן כי מאז שאני איתם רק בעיות יש לי.

פורסם

אם יש לך בעייה של תגובה משרת DNS אז ניקוי של DNS cache לא יעזור לך.

איזה שרת DNS לא עונה לך ומה בדקת?

לגבי בעיות בYouTube זה יכול להיות מיליון ואחד דברים. מדובר כנראה על השירות עם התשתית הכי מבוזרת בעולם.

תראה אם הבעיה משתחזרת אצלך בקטעי וידיאו שהם פופלריים במיוחד (כאלו שיש להם caching או יושבים על CDN קרוב).

פורסם
  • מחבר

מופיע סימן קריאה צהוב על החיבור,אני עושה "פתור בעיות" ומופיע לי שרת DNS אינו מגיב.

אין לי יכולת גלישה בכלל שזה קורה.

ביוטיוב כל הסרטונים ככה,וגם באתרים אחרים של סרטונים לא רק יוטיוב הטעינה איטית.

פורסם

תעשה בדיקות רציניות ולא "סימן קריאה צהוב".

:facepalm:

מול איזה שרת DNS אתה עובד? עם איזה ציוד קצה?

יצא לך לפנות לתמיכה הטכנית של ספק התשתית/ISP שלך כבר? אם כן, מה בדקתם?

פורסם
  • מחבר

אילו בדיקות אני צריך לעשות?

אני לא יודע מול איזה שרת DNS אני פועל הכול מוגדר על אוטומטי.

יש לי מודם של בזק baudtec 1 port וראוטר אדימקס br6204wg.

יצא לי לפנות לספק עברנו על ההגדרות הכול היה תקין,אמרו לי להחליף כבל רשת,ולשנות את הפורט כניסה של הכבל רשת לראווטר,את שניהם עשיתי.

פורסם

אם זה המצב, אתה עובד מול DNS של הנתב שלך שמבצע relay למודם והלאה.

כל מה שהציעו לך בתמיכה בכלל לא קשור לבעיה שלך.

ניסית פשוט לעבוד ישירות מול המודם?

פורסם

לצורך בדיקה בלבד תנסה להגדיר שרת DNS ידנית בראוטר / במחשב ולראות אם הבעיה נפתרת.

תוכל להשתמש ב8.8.8.8 (שרת DNS של גוגל).

פורסם

בפעם הבאה ש"נעלם" לך האינטרנט תפתח command prompt ותנסה לעשות ping 8.8.8.8 ותראה אם בכלל יש תגובה.

אם אין תגובה, אז הבעיה שלך זה לא DNS שנופל אלה החיבור שלך נופל.

בנוסף תעשה tracert 8.8.8.8 ותפרסם תוצאות.

פורסם
  • מחבר

אוקי,בפעם הבאה שזה יקרה לי אני אנסה את הפתרונות הנ"ל ואחזור לדווח.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

Microsoft Windows [Version 6.1.7601]

Copyright © 2009 Microsoft Corporation. All rights res

C:\Users\USER>ping 8.8.8.8

Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:

Reply from 192.168.2.1: Destination net unreachable.

Request timed out.

Reply from 192.168.2.1: Destination net unreachable.

Request timed out.

Ping statistics for 8.8.8.8:

Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss),

C:\Users\USER>tracert 8.8.8.8

Tracing route to 8.8.8.8 over a maximum of 30 hops

1 192.168.2.1 reports: Destination net unreachable.

Trace complete.

זה מה שיצא לי בבדיקות,מה זה אומר?

פורסם

יש לך בעיות באינטרנט. אין קשר ל DNS.

תבדוק מה שכתבו - חבר את המודם ישירות למחשב ללא ראוטר, הגדר חייגן וראה אם הבעיה חוזרת או לא.

פורסם

מנסיון אישי, כאשר האדימקס הזה עומד למות הוא מתחיל לעשות את הבעיה הזו.

קנה ראוטר חדש וגם הפשוטים של 100 ש"ח (אישית אני מעדיף TPLINK) יעשו את העבודה.

פורסם

אני לא חושב שיש צורך לבדוק מודם ישירות כי רואים בטרייס שהנתב לא מגיב לו.

פורסם
  • מחבר

האמת אני מחובר כרגע רק עם מודם,אני לא מצליח לגרום לבעיה לחזור על עצמה,אבל בלי קשר האינטרנט יותר מהיר,יש לי 15 מגה בזק ונטוויז'ן,עם הראווטר הייתי מקבל 5-8 מגה בספיד טסט ועם המודם אני מקבל 14.5.

אפילו היוטיוב טוען יותר מהר.

אז ההמלצה היא להחליף ראווטר?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים