התנערות מאחריות בחנות Comp24seven - המוצר הגיע פגוע. - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות בחנות Comp24seven - המוצר הגיע פגוע.


Guardian Spirit

Recommended Posts

  • תגובות 77
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה לא יכול לקחת עורך דין שייצג אותך בתביעות קטנות. (וגם הוא לא יכול להביא)

אתה כן יכול להכניס סעיף יעוץ משפטי לכתב התביעה, בצירוף חשבונית. לדעתי אין צורך בזה, העובדות פשוטות. פשוט תספר את הסיפור כפי שהוא. אך לבחירתך..

הבית משפט הזה בנוי לאנשים חסרי השכלה משפטית. לכן זה ממש לא חובה ולכן הטופס הפשוט שלהם. יצא לי למלא אותו פעמיים בכתב יד במקום שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי..

כמה שאלות לגבי הטופס עצמו:

אין בידי את ת.ז של הנתבע

ומה אני עושה עם הטופס עצמו לאחר שמילאתי?

עוד 2 דברים, האם אני יכול להביא את התמונות בתור ראיות?

וכמה עולה לפתוח תיק כזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמלא מה שאתה יודע, שם העסק, כתובתו... וכו'. בדוק בחשבונית שקיבלת מס עוסק מורשה/ ח.פ.

אתה הולך לבית המשפט לתביעות קטנות הקרוב אליך מגיש את התביעה, משלם אגרה, ומקבל מועד לדיון.

האגרה היא 1 שח על כל 100 שח תביעה, מינימום 50 שח. + 37 אגרה קבועה. בכל מקרה, תבע את מלוא החזר האגרה בכתב התביעה + הוצאות נוספות סבירות.

לגבי ה 10 אלף שח עונשין לפי שיקול השופט. זה על סירובו לביטול עסקה. בדוק עם הפקיד האם צריך לשלם אגרה גם על סכום זה.

את הראיות אתה מצרף לכתב התביעה. אתה יכול גם להציג בזמן הדיון ראיות נוספות נגד טענות הנתבע.. אמרת שפתחת אתה וחבר שלך את החבילה ביחד? הבא אותו בתור עד אם הוא יכול.

עוד מידע כאן

כאן יש לך עוד מידע רלוונטי.

שלחתי מכתב ביטול עסקה בדואר רשום תוך המועד הנקוב בחוק. עבר כבר חודש מיום קבלת הודעת הביטול אולם לא קיבלתי החזר כספי.

החוק מאפשר לכם לתבוע, בנוסף להחזרת הכספים ששולמו, פיצוי עונשי שייקבע על ידי בית המשפט עד 10,000 ₪.

רכשתי מקרר באתר , אולם ספקו לי מקרר שונה (בצבע ובגודל). אתר האינטרנט מסכים לבטל את העסקה אולם דורש תשלום דמי ביטול של 5% ובנוסף תשלום בגין הוצאות הובלה לצורך אספקת המוצר והחזרתו לספק. האם הדרישה חוקית?

במקרה בו הצרכן מבקש לבטל את העסקה מפני שהמוצר פגום או מפני שהמוצר שסופק שונה מזה שהוזמן (אי התאמה), המוכר לא יכול לדרוש תשלום בגין ביטול העסקה, הובלה, או החזרת המוצר. כל מה שעל הצרכן לעשות הוא לשלוח הודעת ביטול ולציין כי המוצר פגום או שונה מזה שהוזמן, לפי המקרה.

במקרה בו הביטול נעשה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, על הצרכן לשלם דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. המוכר לא יוכל לדרוש את עלות ההובלה לאספקת המוצר לצרכן (בהנחה שמחיר ההובלה כלול במחיר העסקה), אולם הצרכן צריך לדאוג להחזרת המוצר למוכר, ובתוך כך לשאת בהוצאות המשלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואת העד אני גם כן צריך לרשום ב "פרטי התובע" ?

אם כן אז 1101 תכין את עצמך נפשית, מקווה שזה לא יפול על יום הלימודים שלך. :hi:

כבר הכנתי עותקים של הקבלה וכמה עותקים של טופס התביעה, נשאר רק להדפיס את התמונות, למלא את הנותר ולהגיש.

פספסתי משהו?

Kalen בקצב הזה אתה עוד תגבה ממני על ייעוץ משפטי :lol:

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol: אני לא בתחום, פשוט יצא לי להיות שם כמה פעמים בחיים וזה לא מבהיל כמו שזה נשמע.

לא צריך להצהיר עליו. פשוט שיבוא ובמידה וההוא מעלה טענה שאתה שברת, אז תציג את בינארי שיתן עדות.

תדפיס גם את ההתכתבויות במייל.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסית לשלוח לו מכתב לפני תביעה?

לא בשביל לאיים אלא להתריע בפניו שאתה עומד לנקוט באמצעים העומדים לרשותך

על מנת להגיע לצדק ופיצוי הולם.

זה יכול גם להראות שניסית לעשות הכל כדי לא להגיע לבית המשפט.

תוכל במכתב לסכם את הכל, כל מה שהיה, מה הבטיח/לא הבטיח,

ומנגד לחכות לתשובה שלו שתוכל להיות ראיה סופית בבית משפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסית לשלוח לו מכתב לפני תביעה?

לא בשביל לאיים אלא להתריע בפניו שאתה עומד לנקוט באמצעים העומדים לרשותך

על מנת להגיע לצדק ופיצוי הולם.

זה יכול גם להראות שניסית לעשות הכל כדי לא להגיע לבית המשפט.

תוכל במכתב לסכם את הכל, כל מה שהיה, מה הבטיח/לא הבטיח,

ומנגד לחכות לתשובה שלו שתוכל להיות ראיה סופית בבית משפט.

ראה עמד 3 פרסמתי את המכתב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...