רכישת טלוויזיה מWallshops - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת טלוויזיה מWallshops


Zeev86

Recommended Posts

אהלן. קניתי מWallashops עם תווית "קנה היום קבל מחר".

וואללה אכן עמדו בזמן המשלוח, אבל עכשיו מתברר לי, שעל מנת לא לאבד אחריות, אני צריך להזמין טכנאי של מספקת האחריות, מיניליין, כדי שיבוא, יפתח לי את הקרטון, ויתקע לי את כבל החשמל לקיר.

ביררתי עם מניליין ואכן צריך לחכות לטכנאי, רק שהוא יגיע אלי ביום ראשון. ועכשיו אני תקוע חמש ימים עם מוצר שאסור בכלל לפתוח אותו.האם מישהו שמע על מקרים כאלה וכיום זה הנורמה? :nixweiss:

קישור לעמוד הקניה: http://www.wallashops.co.il/a/ap.aspx?pi=1RDUA40EH5000

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בחיי, כל פעם אני נדהם מחדש מהעקיצות האלה.

לדעתי (ותפנה לאמון הציבור / רשות להגנת הצרכן) הם לא יכולים להתנות את האחריות בפתיחה של טכנאי.

בנוסף - אני יכול להזהיר אותך מראש, הטכנאי ינסה למכור לך כל מיני שטויות (מגן מתח במחיר מופקע, התקנה מיוחדת וכו')

תהיה חזק ואל תשבר.... כל מה שהטכנאי מציע לך יעלה כנראה חצי אם תטפל בזה לבד.

האם הדרישה הזאת הוצגה לך במהלך המכירה והתעלמת ממנה או שהיא נוספה רק אחרי שביצעת את העסקה ?

** עדכון - ראיתי באתר - כתוב שחור על גבי לבן שאין לגעת בטלביזיה לפני שמגיע הטכנאי.. ותכין 100 ש"ח להתקנה. אולי זו דרישה לא סבירה, אבל אתה צריך יעוץ מקצועי פה כי התנאים רשומים מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי נסיון שלי,

זה לא עולה כסף,

הוא רק בא לחבר והולך,

אני חיברתי את שלי בלעדיו ובכל מקרה קראתי שלו שיבוא בשביל האחריות,

בא להסתכל על הטלויזיה וכמובן שהוא ניסה למכור לי מגן ברקים, סירבתי והוא הלך, פה נגמר הסיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נאמר לי כלום. מהרגע שהכנסתי את האשראי שלי לאתר, וביצעתי את ההזמנה, כלום. שום טלפון.

קיבלתי לאחר כשלושים שעות את המוצר, ואת השיחה על הטכנאי ביצעתי מיוזמתי.

אתם אומרים כדאי לחכות או לפתוח את האריזה? הטכנאי יבוא בכל מקרה ביום ראשון גם אם אני אפתח או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי עם מיני ליין שוב והפקידה אמרה לי שהפתיחה על אחריותי ויכולים לקרות 2 מצבים:

1. אני פותח, הטלוויזיה עובדת, בא טכנאי רואה שהכל בסדר והולך

2. אני פותח, הטלוויזיה מתה, והלכה האחריות.

אבל מה, הם יצאו מה זה נדיבים ובמקום שהטכנאי יבוא מ13:00-16:00 הוא יבוא מ10:00-13:00 :facepalm:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הבנתי רק דבר אחד.

החברה שמספקת לי את האחריות מפחדת שאנסה לשבור את המוצר שסיפקו לי עם פטיש, או שאולי אנסה לדחוף את הקופסא או הטלוויזיה עצמה מהשולחן (או מהמרפסת?). מובן ולגיטימי.

אבל מי אמר שלא אנסה לעשות זאת לאחר שהטכנאי יוודא ויסמן וי על זה שהמוצר תקין ויסתלק מפתח ביתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מרוצה מאד מהטכנאי של מיניליין.

הוא בא , התקין לי את הטלוויזיה על הקיר עם בסיס שהיה לי כבר , חוץ מברגים ,הגדיר את ההגדרות הראשוניות , והוא לא ביקש תשלום על כלום.

הוא ראה שיש לי מגן חשמל , אז אולי בגלל זה הוא לא הציע למכור לי .

הוא מילא את הדף של האחריות , וסך הכל אני הייתי מרוצה מההתקנה.

הוא הגיע יום אחרי שהתקשרתי אליהם , אז מבחינת זמן אין לי מה להתלונן.

יכולתי להתקין את הטלוויזיה לבד , אבל אם הוא כבר בא בכל מקרה , אז מה אכפת לי שהוא יעשה את העבודה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...