עבור לתוכן

Packet Loss כיצד לנתר ולהוכיח שאין הדבר קשור לראוטר שלי?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

כן.

  • תגובות 37
  • צפיות 14.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

עברתי על השרשור ולא מצאתי תשובה לשתי שאלות - מי ספק האינטרנט שלך - HOTNET?

באיזה מהירות אתה מחובר? המהירות שווה בין HOT לספק?

אם הספק שלך הוא HOTNET תעבור ל-014 (בזב"ל).

פורסם

הוא ב012, באמת לא ראית ? :cool2:

פורסם
  • מחבר

12 מגה

HOT+012

אני ינסה בזבל,בתקווה שהם לא יהיו מה שהם בד"כ.

כרגע שאני בחבילת גיימרים הפאקט לוס הפסיק במשחקים,נראה הגיוני שהם פשוט מחליטים לתת ניתוב גרוע לגיימרים בחיבור רגיל?

פורסם

איזה כרטיס רשת יש לך ?

האם זה קורה בכל המחשבים שמחוברים הרי שאתה אומר יש עוד מחשבים באלחוטי שמחוברים. מה איתם באותו רגע נתון ? האם כל המחשבים מחוברים באותו זמן שאתה עושה את הבדיקות, כי אמרת שאתה לא רוצה לעשות את הבדיקה הזאת בכלל גם היא לא ל 24 שעות.

1. נגיד שהנתב תקין ב 100% זה לא אומר שאין בעיה אחרת, תנסה לבטל את הפיירוול של הראוטר אם קיים לא זוכר איפה זה נמצא.

2. איזה כרטיס יש לך במחשב הזה ומה ההגדרות שלו אחד אחד. האם חיסכון בחשמל מופעל ? האם דרייברים הכי חדשים מותקנים ?

3. 012 ידועים שהם חרא בזבל. קודם כל תעבור מהם לבזק בינלאומי ואז יהיה לך אסמכטה לעשות את שאר הבדיקות. ספק זה בעיקרון הדבר האחרון שיגרום לפאקט לוס, באמת רק אם הניתוב חרא, יש עומס, או שיש להם חבילת חראמיירם (גיימרים) שאם אתה בהוט פשוט תעשה חיבור ללא חייגן אם אתה לא כבר על זה עכשיו. העיקר שתהיה על הניתוב החדש שלהם מן הסתם מעל 5 או 10 מגה מקבלים את זה או שכבר כולם לפי מה שאני זוכר.

4. אנטיוירוס יש ? תבטל או תסיר לחלוטין עד לסוף הבדיקות. פיירוול יש ? תסיר לחלוטין לא לבטל. תבטל גם את הפיירוול של וינדוס או שתאפס אותו לחלוטין דרך ההגדרות המתקדמות.

5. תוודא ששום תוכנה לא רצה, ואפילו תבדוק את זה ב SAFE MODE WITH NETWORKING .

בכללי אין תשובה חד משמעית עד שאתה עושה את כל הבדיקות. אם אתה עצלן אתה לא תעשה את זה ותרשום בפוסט את כל הנתונים ש "ביקשנו", אבל אם זה חשוב לך אתה תעשה את כל הבדיקות ותביא לנו את הנתונים ובכך נוכל לעזור לך. לי לא מזמן הייתה בעיה מוזרה עם Intterupt Moderation כשזה היה ב DISABLE היה בהורדה מקסימלית היה לי איבודי מידע וקפיצות מטורפות ל 1000 + מה שלא היה פעם בדיוק לפני כל עניין התקפות ה CYBER. וגם לפני שהיה לי רק ערוץ 1 אפלוד. לא יודע בדיוק מה שהתשנה שכן הכל קרה בבת אחת. מה שכן אני יודע שעשיתי הכל בשביל להבין מאיפה זה, ובסוף זה היה הגדרה אחת מפגרת שתמיד ביטלתי אותה והייתה מבוטלת. לך תבין שזה זה. אני לא אפרט את כל הבדיקות שעשיתי כי רשמתי לך מה אתה צריך לעשות בשביל לדעת מה זה צריך להיות. קיצור דרך אם תרצה לקרוא לזה. אתה לא רוצה לעשות כל מה שאני עשיתי.

אז בהצלחה.

פורסם
  • מחבר

טוב,הבעיה נפתרה ולמרבה הפלא (שלכם אני משער) הספקית יוצאת פה "אשמה" בבעיה.

אפילו לאחר שהם העבירו אותי לחבילת גיימרים כדי לשפר את הגישה לחו"ל הפקט לוס המשיך להגיע מדי פעם למשחקים,ויותר גרוע מזה אתרי סטרימינג כמו יוטיוב או כתבות בYnet רצו כול כך לאט.

קניתי יוזר ב014 עם ניתוב NGN ועכשיו הכול רץ לי חלק,משחקים יוטיוב וכו ואין סימן לפקט לוס לא במשחקים ולא בסקייפ.

לגביך X7,

שללתי את רוב הבדיקות כיוון שלא נעשה שינוי כלשהו ברשת שלי או בהגדרות שלה לפני תחילת הבעיה,משמע שרוב הסיכויים שהבעיה לא יכולה להיות קיימת במערכת שלי,בטח ובטח לא בכול מחשב בביתי.

לסיכום העניין,קצת חבל לי על 012 כי תכל'ס לא היו לי בעיות איתם בכלל מאז שהתחברתי אליהם,אבל לא הייתי מוכן להתנדנד ביניהם לבין הוט בבדיקות כאלו ואחרות כאשר הבעיה הייתה דיי ברורה מציקה באופן קבוע.

למדו,קראו והחכימו.

פורסם

טוב,הבעיה נפתרה ולמרבה הפלא (שלכם אני משער) הספקית יוצאת פה "אשמה" בבעיה.

אפילו לאחר שהם העבירו אותי לחבילת גיימרים כדי לשפר את הגישה לחו"ל הפקט לוס המשיך להגיע מדי פעם למשחקים,ויותר גרוע מזה אתרי סטרימינג כמו יוטיוב או כתבות בYnet רצו כול כך לאט.

קניתי יוזר ב014 עם ניתוב NGN ועכשיו הכול רץ לי חלק,משחקים יוטיוב וכו ואין סימן לפקט לוס לא במשחקים ולא בסקייפ.

לגביך X7,

שללתי את רוב הבדיקות כיוון שלא נעשה שינוי כלשהו ברשת שלי או בהגדרות שלה לפני תחילת הבעיה,משמע שרוב הסיכויים שהבעיה לא יכולה להיות קיימת במערכת שלי,בטח ובטח לא בכול מחשב בביתי.

לסיכום העניין,קצת חבל לי על 012 כי תכל'ס לא היו לי בעיות איתם בכלל מאז שהתחברתי אליהם,אבל לא הייתי מוכן להתנדנד ביניהם לבין הוט בבדיקות כאלו ואחרות כאשר הבעיה הייתה דיי ברורה מציקה באופן קבוע.

למדו,קראו והחכימו.

כמו שאמרתי, גם לי התחילה תקלה שפשוט היה לי 1000MS-3000MS ואיבודי מידע ללא הפסקה בזמן הורדה, משהו שלא היה מקודם, וזה גם קרה לעוד מישהו בתשתית הוט. אחרי בדיקות אצלי ראיתי ש Intterupt Moderation הוא האחראי ומאז ששמתי אותו לפי אינטל על Extreme הבעיה נפתרה.

שוב לא אמרתי שהיה אצלך תקלה ואם הכל עובד תקין לזמן מסויים לא אומר ששינוי הגדרות לא יעזרו או יטפלו בתקלה מסוימת אפילו אם זה עבד תקין כל הזמן הזה. בדיקות זה הכללה כוללת להבנת התקלה, לא לשלול משהו מבלי שבכלל קראת או בדקת אותו למרות שזה עבד עד עכשיו.

פורסם

מה שאתה מדבר לא קיים בכרטיסי רשת השונים, אפילו לא בכרטיסי רשת של TPLINK וכו'.

אין אפשרות לאנשים לשים את האופציה על EXTREME וכו', ואני ממליץ לשים על ADAPTIVE למי שיכול ולא על EXTREME, זה מתאים בעיקר להורדות ולא גם וגם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים