עבור לתוכן

Battlefield 4 - כל העדכונים כאן.

Featured Replies

פורסם

רק עכשיו הבנת את זה?

  • תגובות 3k
  • צפיות 931.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

GHOSTS הוא לא מדד לרמה של COD, זה אחד המשחקים הכי גרועים שיצאו בשנים האחרונות, 1/10 זה ציון ראוי בשבילו אולי אפילו 0/10.

תאמת BF4 לא הרבה יותר טוב, 4/10, יותר מידי דברים שלא עובדים, הסיבה היחידה שהוא מקבל יותר זה כי הוא לא נראה כמו גוש חרא מפוקסל על המסך (התיאור הכי טוב שאפשר לתת לגרפיקה של GHOSTS) ויש אפשרות לשנות את ה FOV לערך תקין שלא עושה כאב ראש.

פורסם

איך אתה יכול לדבר ככה על BF4?

נכון שבהתחלה היו לו הרבה בעיות אך לדעתי זה די התייצב.

שיחקתי לא מעט שעות השבת ללא שום בעיה.

ממש נהנתי ואני חושב שזה משחק פשוט מדהים!

פורסם

לא מפריע לך שה HIT REG במשחק רנדומלי? שהטעינה של הנשק לפעמים עושה רק אנימציה אבל לא טוענת? שה RESPAWN קבוע באותה נקודה גם אם יש אויבים שמכוונים עליה (ובחלק מהמפות ה RESPAWN בנקודה C יכול להיות קרוב יותר לאחת מהנקודות האחרות וכו')? שברוב מצבי המשחק אי אפשר לשחק כי המפות תוכננות ממש גרוע בשבילם? שהאפשרות לבחור מדינות בסינון שרתים לא עובדת?

וזו רשימה מאוד חלקית של הבעיות במשחק הזה, התמקדתי בבאגים ולא בבעיות מבחירה. למשל צורת ההתקדמות במשחק, שמחייבת לקנות אותו ביום שהוא יוצא כי אם לא צריך במשך כמה שעות לשחק בלי שום הנאה עד שפותחים דברים והמשחק מתאזן טיפה (במיוחד לכלי רכב, רוב הנשקים שמתחילים איתם דיי טובים וזה שיפור בהשוואה למשחקים הקודמים בסדרה).

דרך אגב, מאז R10 מספר השרתים שאני מוצא הרבה יותר קטן, בקושי יש שרתים באיטליה. EA סננו חלק מהחברות או שפשוט הרבה אנשים סגרו את השרתים שלהם כי הם לא הרגישו בזה צורך?

עריכה 2: GAME CRASH! תאמת זה הראשון שהיה לי שהסאונד נכנס ל LOOP מציק.

פורסם

עד עכשיו לא נתקלתי בבעיה אחת מאז אתמול.

פורסם
  • מחבר

מסכים, שיפתרו את הבעיה במשחק עצמו \ בשרתים.

ההגדרה הזו צריכה לעוף.

פורסם
היום שיחקתי פעם ראשונה ב COD GHOST ואני פשוט בהלם.

באמת יש אנשים שמעדיפים את COD על פני BF?!?!

BF באמת בעשר דרגות מעל.

איך אפשר להשוות בכלל...

זה בערך כמו לצפות מילד להעריך מסעדת בשר נורמלית ע"פ מקדונלדס.

פורסם

המשחק מעולה.

@פה גדול - מצטער לבשר לך שמהצד כמעט כל התגובה שלך (למעט כחצי שורה) מסתכמת בזה שהרגו אותך, ואתה חושב שלא בצד, שים לב:

Hit Reg - לא פגעת, הרגו אותך -> מאשים את המשחק

ספאון - הרגו אותך איך שחזרת (תופעה נפוצה מאז Battlefield 1942) -> מאשים את המשחק

לקנות את המשחק ביום הראשון -> קשה לך בלי אנלוקים -> מאשים את המשחק

מפות גרועות ? אתה אמיתי ? אני משחק בסדרה הזו 11 שנה, והמפות פה מושלמות. פעם ראשונה אי פעם שאיזנו משחק רכבים, כך שיש מקום לכל הסגנונות משחק ברחבי המפה (כל סוגי הרכבים, אינפטרי וכו')

בנוגע לקראשים - כן זו בעיה שהציקה (שאני אישית לא חוותי כבר לפחות שבועיים), ועובדים על זה.

פורסם
אני לא מבין למה בכלל יש את האפשרות הזו, היא דופקת את המשחק ומשבשת את התקשורת.

נכון והאמת שאם מישהו משתמש ב100 אחוז וקופץ עלייך ראשון יש לו יתרון משמעותי ... אבל אותו דבר אם הוא צריך לברוח, הוא ישאר חשוף יותר זמן אצלך אז זה גם חסרון משמעותי

DANIELZY - אם אתה היית בקטע חזק של INFANTRY בBF3, מפות כמו BAZZAR, SEINE, DAMAVAND PEAK, ולTDM מפות כמו CANALS ו KAHARG ... אף פעם לא התלהבתי מהן במיוחד אבל פתאום בBF4 הם נראות פשוט אגדיות. תכנון מעולה לקרבות ארוכים מאוד ואיכותיים, קרובות מעניינים בין HEAD GLITCH-ים מ50 מטר שבלי סנייפר באמת נמשכים כמה זמן (במיוחד עם הסופרשן), המון מקומות לקרבות של QUICK PEEKS כמו דגל B בבזאר... עוד שניה עושה צמרמורת בניגוד למפות העלובות של BF4. :D

לרכבים המפות כמעט שוות משהו - רק שיש מלא נקודות שאפשר להתקע עם טנק\LAV ממש בקלות, מעצבן מאוד, הולך הרכב ואם אין לך טילים להרוס אותו והקבוצה השניה מחלצת אותו עם רכב נוסף, הרגת את הקבוצה שלך.

פורסם

^^^

זה נחמד אבל הייתי מעדיף שמה שמוצג על המסך יהיה מה שקורה בפועל, אם הם רוצים לאזן טיפה הם יכולים לעשות לכולם SYNC על 50MS, לפחות לדפוק את כולם בצורה אחידה ולא שכל אחד יגדיר לעצמו משהו אחר.

בקשר להודעה הקודמת:

1. אתה מוזמן לבדוק את הדיוק שלי, לא שונה כל כך משלך ובכללי יחסית טוב (נגפע טיפה בגלל ה SMG וכלי הרכב אבל אני בכל מקרה משתמש יותר ב AR ו LMG אז זה יעלה בעתיד). אני מדבר על מצב שאני רואה את הפגיעות על המסך שלי אבל השחקן שמולי לא מת (הכי הרבה היה 6 או 7 פגיעות) ואז מגיע מישהו והורג אותי בפגיעה אחת (באג שידוע שקיים). אני בדקתי הרבה את המערכת הזו במשחק, יש מקרים שלך על המסך לא יופיע סימון של פגיעה אבל פגיעה כן תרשם, יש מקרים שיופיע לך פגיעה והיא או לא נרשמת או נרשמת באיחור ויש מקרים שהפגיעה לא נרשמת נכון ואו שהיא עושה פחות נזק ממה שצריך או שהיא עושה יותר.

2. ה SPAWN במשחק לא טוב, זה היה ככה גם ב BETA, זה שהם לא סדרו את זה ב 10 שנים האחרונות רק עושה את זה יותר גרוע. במפות הגדולות הרבה פעמים אתה מסמן SPAWN בנקודה אחת ויוצא יותר קרוב לנקודה אחרת, זה לא אמור להיות ככה (הם רצו להגדיל את איזורי ה SPAWN ופספסו טיפה). הבעיה השניה שציינתי גם לא אמורה להיות, היא משנה רק במפות הקטנות. במצבים האלה אמור להיות SPAWN דינמי שמשתנה בהתאם למיקום שאר השחקנים במפה, זה לא המצב ב BF4. לא רק שאתה תמיד חוזר באותו איזור אתה חוזר באותה נקודה! יכול להיות מצב שיש משהו כמו 10 שחקנים מולך ובכל זאת אתה תחזור באותה נקודה. זה פשוט פספוס של DICE, אפשר לסדר את זה אבל בספק אם הם יעשו את זה.

3. זה בעיה ידועה, המצב ב BF4 יותר טוב במשחקים הקודמים אבל אני ממש לא היחיד שדיבר על זה. הסדרה הזו תמיד תוכננה בצורה שדוחפת לקנות את המשחק כמה שיותר מהר כי בהמשך האיזון נשבר. זה בעיה מתכנון, אפשר לשפר אותה (COD עשו את זה בשנים האחרונות). זה פחות חשוב אבל זה בעיה שקיימת.

4. תלמד לקרוא...כתבתי בחלק ממצבי המשחק, דיברתי על TDM וחלק מהחדשים שפשוט לא עובדים בגלל תכנון גרוע. RUSH (ברוב המקרים) ו conquest (תמיד) עובדים מצויין.

בנוסף לזה יש עוד הרבה בעיות אחרות שלא הזכרתי בכלל כמו ה SP שהייתי צריך 3 פעמים לטעון מחדש בגלל באגים ושלל בעיות נוספות ב MP שניתנות לסידור.

תפסיקו אם ההשליות שהמשחק מושלם, הוא מלא בבעיות, חלקן בחיים לא יפתרו (כמו ה NET CODE הלא מרשים במיוחד). כרגע הפיתרון הכי טוב שראיתי זה לשחק ב HARDCORE אבל מאז העדכון שרתים האחרון אני בקושי מוצא שרתים עם סינון כזה. מבין האפשרויות שיש כרגע בשוק BF4 הוא הטוב ביותר אבל אם משווים אותו למשחקים ישנים יותר רואים את כל הפגמים בצורה הרבה יותר בולטת.

פורסם

משחק Battlefield בחיים לא יהיה מושלם, אף פעם לא טענתי את זה, ואם DICE יוציאו משחק מושלם, אני לא אקנה אותו, כי זה לא הם פשוט :)

1. מה קשור לדיוק ? שמת את ה Network Smoothing על 0 ? ככה משחקים אם אתה רוצה פגיעות. אומנם דמויות מדי פעם יקפצו לך על המסך (אין Smoothing) אבל אתה תדע בוודאות שהן באמת שם, וזה לא איזה לאג או חוסר תקשורת בינך לבית השרת. מה שאתה מתאר, חד משמעית - לא יכול לקרות. זו מערכת פגיעות Client Side מה שאומר שכן, יכו להיות שיהרגו אותך בפגיעה אחת, אבל לא יכול להיות שאתה רואה שאתה פגעת - ולא פגעת.

זה עובד ככה: בין אם השחקן שפגעת בו באמת נמצא איפה שהוא נמצא או לא - במידה ואצלך בקליינט זה מראה שפגעת בו, זה מעביר לשרת מידע והשרת מעביר לו את הנזק. סוף הסיפור. בגלל זה אפשר למות למרות שאתה יודע בוודאות שאתה מאחורי קיר ויכצוא בזה.

2. יש בזה משהו, אבל אין ממש מה לעשות בנידון.... ספאון קיל היה ויהיה, וקשה למגר את התופעה.

3. WUT ? תמיד ? ב BF2 הנשק הראשון של הערבים (AK101) היה הנשק הכי טוב במשחק כולו. ב BC2 הנשק הראשון (AEK) היה עם סטאטים זההים לנשק האחרון (M16), ב BF3 אכן ה AK ההתחלתי באמת היה די גרוע, אפילו שהיו לו את היתרונות שלו.

4. TDM = COD זה בונוס ותו לו למשחק הזה. Battlefield זה Conquest, ואני מוכן לשמוע Rush... אבל לא יותר מזה.

פורסם

בקיצר שמתם את

Network smoothing factor

על אפס?

סעיף אחד.

יכול להיות שזה גם הפינג. תמיד היה מאוד מאוד קל להרוג בפינג 30 מאשר 80 ... וזאת עובדה ששיחקתי רבות בשרתים ישראלים עם פינג 30/25 .חוץ מזה לדעתי יש משהו בדבריו.. פעם הורגים בירייה קצרה פעם בארוכה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים