פורסם 2013 במרץ 912 שנים זה לא קשור לאיזה אפקט הייתי מעדיף, רק אמרתי שלא צריך להתבטא בצורה כזאת. אני בעצמי בעלים של 7870XT וטוב לראות שיש גם תומכי AMD כי הרוב בעד נוידיה.
פורסם 2013 במרץ 912 שנים לקחת את זה רחוק מדי, לא קיללתי ובטח שלא התבטאתי בצורה לא הולמת.אני יודע מה החסרונות והייתרונות של שני החברות, שנים שאני מתעצבן על הדרייברים המסריחים של AMD, אבל תמיד קונה את הכרטיסים שלהם.
פורסם 2013 במרץ 912 שנים הפגיעה בביצועים עם tressfx קטנה יחסית ותאמת האפקט הזה לא נראה מדהים במיוחד (נראה יותר טוב כמובן אבל השיער לא נופל על הגוף שלה הוא מרחף מעליו וזה טיפה הורס). בקשרוב יצאו עדכונים ל TOMB RAIDER ועדכונים לדרייבר של NVIDIA שכנראה יסדרו את הבעיות האלה כשאחת המטרות היא לסדר את הפגיעת ביצועים הזו.PHYSX נחמד, לרוב השימושים שלו דיי מפגרים (החרא ב BORDERLANDS 2 למשל). הבעיה שהרבה חברות מעדיפות לא להשתמש בו בגלל הגבלה לחומרה של NVIDIA. ה PS4 שונה מעט בקטע הזה, הוא מבוסס כולו על חומרה של AMD אבל לפי מה שאומרים יש תמיכה מלאה ב PHYSX, יכול להיות שבעתיד זה יהיה ככה גם במחשב (למפחות עד רמה מסויימת).
פורסם 2013 במרץ 1012 שנים מי שערך את הבנצ'מרק המשוחד הזה צריך לזרוק אותו לים. אלק GTX680 יורד ל-20FPS עם TressFX ו-7970 נשאר מעל 50? בסססדדדרררררר.אם אני שם TressFX ה-FPS שלי יורד ל-40 גג, בטח שלא 20.... ובלי קשר עדכון הדרייבר הבא יסדר את זה.
פורסם 2013 במרץ 1012 שנים לא יודע מה אתה רוצה, זה עובדה שיש בעיה עם כרטיסי מסך של NVIDIA, במפתחים מודעים לזה (והוציאו עדכון) וגם NCIDIA הודיעו שהם עובדים על דרייבר שישפר את זה. AMD שחקו מגעיל ודאגו שהקוד הסופי יגיע ל NVIDIA ביום שהמשחק יצא, עד אז היה ל NVIDIA קוד שונה שלא כלל תכונות מיוחדות המתאימות לחומרה של AMD.ב YOUTUBE לא חסר סרטונים שרואים איך המשחק הופך ללא שחיק על חומרה של NVIDIA ברגע שמפעילים את ה TressFX (והגדרות אחרות אפילו גורמות לחוסר יציבות). אני יכול להגיד לך שאני עם 6850 כן הצלחתי להפעיל TressFX וההבדל היה פחות מורגש ממה שראיתי אצל אנשים עם GTX600.
פורסם 2013 במרץ 1012 שנים אני רק אומר שהגזימו עם הנפילת FPS, המשחק יורד ל-40FPS אבל לא ל-20 ברמה שהוא לא שחיק. אצלי לפחות עם 680...
פורסם 2013 במרץ 1212 שנים לאנוידיה אין שום בעיה עם DirectCompute בדור הנוכחי. הביצועים הנחותים הם ב OpenCL (ששום משחק לא משתמש בו גם ככה). בנצ'מארק עדכני ואמין מראה כי פגיעת הביצועים של TressFX דומה, כמעט זהה, על כרטיסי nvidia ו-AMD. (אולי הפאץ' תיקן משהו בעניין, אבל הבעיה העיקרית שיש ל Nvidia ב-Tomb Raider כרגע היא קריסות כשטסלציה פעיל, והבנתי שאפשר לעקוף את זה אם מריצים את המשחק על הפרופיל של Hitman Absolution בדריבר) http://www.pcgameshardware.de/AMD-Radeon-Hardware-255597/Tests/Tomb-Raider-PC-Grafikkarten-Benchmarks-1058878/ לצורך העניין, הנה באנץ' של DirectCompute. יתרון תיאורטי של 3%~ נגיד ספציפית לאפקט כזה או אחר במשחק, לא הולך להשפיע יותר מדי על התוצאה הכללית.
פורסם 2013 במרץ 1312 שנים http://www.anandtech.com/show/6774/nvidias-geforce-gtx-titan-part-2-titans-performance-unveiled/3זה מה שהמבחנים שם מראים איך זה ש580 עוקף את ה680 במבחנים האלה ?
פורסם 2013 במרץ 1312 שנים מתוך כל המבחנים האלו, רק 2 מבוססים DirectCompute. הראשון מייצג שימוש לגימינג (Civ V) בו ה-680 עובר את ה-580 ואת ה-7970. השני (SystemCompute) מייצג אפליקציות לחישובים מדעיים, בו ה-680 משתווה ל-580 בסך הכל (תוצאות מעורבות אם בוחנים את התת בדיקות הכלולות) . ה-7970 מוביל.כל שאר המבחנים מבוססים OpenCL או CUDA, גם הם לא רלוונטים לגימינג. ידוע שה-680 מסורס ב-Double Precision ובעיקר שם מפסיד ל-580.לא מדוייק להגדיר את זה כ"בעייה". אנוידיה קיצצו ביכולות GPGPU של ה-Geforce איפה שכדאי היה להם, במכוון, מבלי לפגוע בביצועי גימינג רלוונטים.כמו שזה נראה זה שיחק להם די טוב. העיקר ש PhysX לא נפגע בתהליך (ואם כן, עדיין רץ יותר טוב על ה-680), וביצועי DirectCompute (לשימושים מכווני משחק) די טובים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.