עבור לתוכן

** לקוחות טריפל של HOT? שימו לב - שידרוג המהירות אינו אוטומטי!

Featured Replies

פורסם

בעקבות מספר שאלות שקבלתי לגבי השדרוג של לקוחות הטריפל של HOT.

בדקתי מול הדוברת של HOT והופתעתי - השדרוג אינו מתבצע באופן אוטומטי!

לקוח טריפל שרוצה להנות מהשידרוג צריך להתקשר לשירות הלקוחות ולבקש את השדרוג - לא תתקשר - לא תשודרג!

לדעתי - סתם טרטור של הלקוחות. ל-HOT יש עשרות אלפי לקוחות טריפל (אם לא יותר מכך) וכולם צריכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

מיותר ומעצבן.

פורסם

יוצאים בהכרזה שמשדרגים את כולם ל100Mb, כשבפועל יתקשרו אליהם כ2% מלקוחות הטריפל. :facepalm:

HOT לא יישתנו- שכחו מזה.

פורסם

ולא רק זה, לאחר שגיליתי שצריך להתקשר התגלה עוד משהוא.

למרות שהם מפרסמים שהשדרוג הוא לכל לקוחות הטריפל הדבר אינו נכון.

לקוחות עם חבילת טריפל ישנה לא מקבלים שדרוג, לפני שנה בערך אני מניח מבנה החבליות היה סילבר, גולד ולפטינום למי שזוכר, בעלי החבילות האלו לא מקבלים שדרוג.

למשל אני בחבילת סילבר שעולה 280 שח, לכן אני לא מקבל שדרוג.

כדי לקבל שדרוג (שאמור להיות בחינם לפי הפרסום) אני צריך להוסיף 20 שקל בחודש כדי להצטרף לחבילת טריפל חדשה... בזיון :facepalm:

פורסם

שימו לב, לא רק שלא מדובר בשדרוג אוטומטי, אלא פשוט אין דבר כזה (אני נזהר מלהיות יותר בוטה).

דיברתי עכשיו עם שירות לקוחות ואמרו לי שצריך להצטרף לטריפל חדש (בתוספת מחיר) כדי לקבל את המהירות החדשה.

לא היה ולא נברא דבר כזה של שדרוג בחינם. הנציגה אמרה "מדובר באי הבנה וטעות של ניסוח" ונורא מצטערת שלא הבנתי נכון.

בושה וחרפה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים