שאלה בנושא HDD 3TB חדש - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בנושא HDD 3TB חדש


the_alex_shooter

Recommended Posts

שלום !

אני אודה לכם מאוד אם תעזרו לי.

שמתי עין על HD של 3TB, יש כזה ב KSP ב 685 ש"ח. המחירים עדיין יחסית גבוהים אחרי ההצפות, עוד לא ירדו לרמה שהיו, קניתי לפני כמעט שנתיים 1TB של סמסונג ב 255, איזה זמנים, הקרטל על שתי החברות הגדולות חוגג... ולא רק זה הם גם הורידו שנה אחריות לכוננים ( אני יודע לא לכולם, אבל זה תמיד היה 3! ).

בכל מקרה אחרי שפרקתי את כעסי, נחזור לנושא.. האם הדיסק הנ"ל שווה את הכסף, המטרה זה איכסון סרטי HD, ולי נראה קצת יותר משתלם 3TB לעומת הדגם של ה 2TB שלהם (ההפרש סביר).

פשוט לפני שאני מבזבז כמות לא מעטה של כסף (אני סטודנט, והמחשב כבר חנוק מבחינת מקום), יש פה חברה שיכולים להמליץ על משהו טוב יותר או שזה סביר. ניסיונות עם הדגמים האחרונים של , האם הם אמינים?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה חבר'ה.

כן אני זוכר שחטיבת הכוננים של סמסונג נקנתה וגם היטאצ'י, ואם אני לא טועה השלישית שנשארה זאת נכון? אני לא הכי עוקב כמו פעם.

מה לעשות שכמה חודשים אחרי שנגמרה לי האחריות על כונן 500GB של לפני שנתיים הוא הלך ( 3 שנים אחריות), אבל ברור שהם יכולים ללכת לפני ואחרי.

אני גם זוכר שחשבתי לקנות 2TB בזמנו של שעלה 340 בערך, וחשבתי המחירים עוד ירדו (אני לא זוכר מחיר של פחות מ - 300 נשמע הזוי). איזו כאפה קיבלתי אחרי ההצפות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...