פורסם 2013 בפברואר 2112 שנים אהלן, אני מחובר לבזק בינלאומי עם תשתית בזק במהירות 10 מגה. (PRIVATE NGN + חבילת גיימר + כבל תת ימי וכל השטויות האלו) זה כבר הרבה זמן שהורדות קבצים עוצרות באמצע (אם זה בדפדפן, IDM וכו'). המחשבים בבית מחוברים דרך ראוטר שבזק מספקים (כרגע NETGEAR N לא הכסוף). יש לציין שבשיחות עם בזק בינלאומי מפילים את האשמה על בזק ובזק מצידה טוענת שהכל תקין וציוד הרשת יכול להיות פגום. הם החליפו כבר 3 ראוטרים פה (סוגים שונים: שני ראוטרים שונים של DLINK ועכשיו NETGEAR) והבעיה ממשיכה. כל המחשבים מחוברים באופן חוטי(!) ולא מדובר במשהו שקשור לאינטרנט האלחוטי. לא יודע אם זה קשור אבל גם סטרימינג ביוטיוב אף פעם לא נטען עד הסוף (תמיד קופא באמצע). צירפתי הקלטה של נסיון הורדה מעכשיו שתבינו על מה אני מדבר (ההורדה נעצרת ב0:50 בערך). עריכה: באתרי בדיקת מהירות של בזק ובזק בינלאומי ההורדות תקינות. (שרתים של בזק)אם מישהו יכול לעזור לי לנטר את הבעיה או יכול להצביע לי על משהו שאני אוכל לבקש שבזק ישנו אצלהם בהגדרות אני אשמח כי המצב פשוט מזעזע. bezeq
פורסם 2013 בפברואר 2212 שנים באיזה כתובות DNS אתה עושה שימוש? מותקן FIREWALL על המחשבים? באיזה ANTI VIRUS אתה משתמש?
פורסם 2013 בפברואר 2212 שנים זה יכול לנבוע מהמון דברים. ספק אני מבטיח לך שזה לא. תשתית/מודם/אנטי ווירוס/הגדרה לא תקינה במחשב. מה שהייתי מציע זה כמה דברים. 1. להוריד TCP optimizer ולהגדיר על "Optimal" ולהפעיל מחדש את המחשב ולבדוק. במידה וזה לא עוזר: 2. תפעיל את המחשב במצב SAFE MODE+ NETWORKING ותנסה לעשות בדיקות מהירות. במידה ולא: 3. נסה לבקש מבזק להגדיר אותך על Rate Adaptive. במידה ולא: 4. תוריד את הMRU ואת הMTU ל1400 ותראה מה קורה. במידה ולא: 5. תעדכן אותנו בהצלחה. אגב צ'יפ אין קשר לDNS שכן DNS query קורה רק בתחילת ההורדה עוד לפני ה3 WAY HANDSHAKE. וזה נעצר לו מסיבה כלשהי שפשוט הוא לא מצליח לקבל מידע/לשלוח ACK.
פורסם 2013 בפברואר 2212 שנים מחבר קשה לי להאמין שזאת בעיה במחשב כי מדובר בכל המחשבים בבית, למרות זאת הפעלתי במחשב שממנו אני כותב את הTCP Optimizer, לא מרגיש בהבדל. אז ככה בשני מחשבים פועל האנטי וירוס של avast, במחשב אחד avira ועוד מחשב mcafee. אין פיירוול חוץ מאשר אולי משהו מהנתב עצמו, DNS מהספק (Get Automatically From ISP) ובראוטר (DGN2200) יש אפשרות לשנות רק את הMTU שהוא כרגע על 1492. אני אפנה לבזק עוד מעט ואעדכן.
פורסם 2013 בפברואר 2412 שנים היי,תנסה להגדיר את הנתב כמודם ולבצע את הבדיקות שוב, זה יסייע להבין אם התקלה הנה בנתב או בהגדרות שלו.בברכה,לוטם - שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי
פורסם 2013 בפברואר 2812 שנים מחבר לאחר משחקים חוזרים עם הראוטר וההגדרות, החלפת פילטר, בזק טוענים שהכל תקין. רק מה, שום דבר לא השתנה. בגלל שהאופציה להתחבר להוט לא על הפרק (יש בבית יס), כנראה שנגזר עלי להתקע עם הבעיה הזאת. אם מישהו יודע או יכול לעזור לי לנטר מה מקור הבעיה אני אשמח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.