nir_ פורסם 2013 בפברואר 21 Share פורסם 2013 בפברואר 21 אהלן, אני מחובר לבזק בינלאומי עם תשתית בזק במהירות 10 מגה. (PRIVATE NGN + חבילת גיימר + כבל תת ימי וכל השטויות האלו) זה כבר הרבה זמן שהורדות קבצים עוצרות באמצע (אם זה בדפדפן, IDM וכו'). המחשבים בבית מחוברים דרך ראוטר שבזק מספקים (כרגע NETGEAR N לא הכסוף). יש לציין שבשיחות עם בזק בינלאומי מפילים את האשמה על בזק ובזק מצידה טוענת שהכל תקין וציוד הרשת יכול להיות פגום. הם החליפו כבר 3 ראוטרים פה (סוגים שונים: שני ראוטרים שונים של DLINK ועכשיו NETGEAR) והבעיה ממשיכה. כל המחשבים מחוברים באופן חוטי(!) ולא מדובר במשהו שקשור לאינטרנט האלחוטי. לא יודע אם זה קשור אבל גם סטרימינג ביוטיוב אף פעם לא נטען עד הסוף (תמיד קופא באמצע). צירפתי הקלטה של נסיון הורדה מעכשיו שתבינו על מה אני מדבר (ההורדה נעצרת ב0:50 בערך). עריכה: באתרי בדיקת מהירות של בזק ובזק בינלאומי ההורדות תקינות. (שרתים של בזק)אם מישהו יכול לעזור לי לנטר את הבעיה או יכול להצביע לי על משהו שאני אוכל לבקש שבזק ישנו אצלהם בהגדרות אני אשמח כי המצב פשוט מזעזע. bezeq קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cheif פורסם 2013 בפברואר 22 Share פורסם 2013 בפברואר 22 באיזה כתובות DNS אתה עושה שימוש? מותקן FIREWALL על המחשבים? באיזה ANTI VIRUS אתה משתמש? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shlomo_l פורסם 2013 בפברואר 22 Share פורסם 2013 בפברואר 22 זה יכול לנבוע מהמון דברים. ספק אני מבטיח לך שזה לא. תשתית/מודם/אנטי ווירוס/הגדרה לא תקינה במחשב. מה שהייתי מציע זה כמה דברים. 1. להוריד TCP optimizer ולהגדיר על "Optimal" ולהפעיל מחדש את המחשב ולבדוק. במידה וזה לא עוזר: 2. תפעיל את המחשב במצב SAFE MODE+ NETWORKING ותנסה לעשות בדיקות מהירות. במידה ולא: 3. נסה לבקש מבזק להגדיר אותך על Rate Adaptive. במידה ולא: 4. תוריד את הMRU ואת הMTU ל1400 ותראה מה קורה. במידה ולא: 5. תעדכן אותנו בהצלחה. אגב צ'יפ אין קשר לDNS שכן DNS query קורה רק בתחילת ההורדה עוד לפני ה3 WAY HANDSHAKE. וזה נעצר לו מסיבה כלשהי שפשוט הוא לא מצליח לקבל מידע/לשלוח ACK. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nir_ פורסם 2013 בפברואר 22 מחבר Share פורסם 2013 בפברואר 22 קשה לי להאמין שזאת בעיה במחשב כי מדובר בכל המחשבים בבית, למרות זאת הפעלתי במחשב שממנו אני כותב את הTCP Optimizer, לא מרגיש בהבדל. אז ככה בשני מחשבים פועל האנטי וירוס של avast, במחשב אחד avira ועוד מחשב mcafee. אין פיירוול חוץ מאשר אולי משהו מהנתב עצמו, DNS מהספק (Get Automatically From ISP) ובראוטר (DGN2200) יש אפשרות לשנות רק את הMTU שהוא כרגע על 1492. אני אפנה לבזק עוד מעט ואעדכן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
לוטם בזק בינלאומי פורסם 2013 בפברואר 24 Share פורסם 2013 בפברואר 24 היי,תנסה להגדיר את הנתב כמודם ולבצע את הבדיקות שוב, זה יסייע להבין אם התקלה הנה בנתב או בהגדרות שלו.בברכה,לוטם - שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tal5870 פורסם 2013 בפברואר 25 Share פורסם 2013 בפברואר 25 היתה לי גם כן אותה בעיה בדיוק. החלפתי תשתית להוט והכל הסתדר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nir_ פורסם 2013 בפברואר 28 מחבר Share פורסם 2013 בפברואר 28 לאחר משחקים חוזרים עם הראוטר וההגדרות, החלפת פילטר, בזק טוענים שהכל תקין. רק מה, שום דבר לא השתנה. בגלל שהאופציה להתחבר להוט לא על הפרק (יש בבית יס), כנראה שנגזר עלי להתקע עם הבעיה הזאת. אם מישהו יודע או יכול לעזור לי לנטר מה מקור הבעיה אני אשמח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shlomo_l פורסם 2013 בפברואר 28 Share פורסם 2013 בפברואר 28 מה לגביי RATE ADAPTIVE? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.