בזק בינלאומי גנבים!!! - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בזק בינלאומי גנבים!!!


djdodo

Recommended Posts

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בישראל אאל"ט אפילו לא קיים סעיף פיצוי על עוגמת נפש.

וגם אם קיים, שופטים אינם עושים בו שימוש.

לפחות בנקודה הזו אתה מאוד טועה - החוק לא רק שמגדיר פיצוי - אלא זה אחד החוקים היחידים שבהם ניתן לקבל פיצוי ללא הוכחת נזק

http://www.consumers.org.il/category/punitive-damages

ולגבי כמה בפועל בית המשפט מפעיל אמצעי זה - מפעיל גם מפעיל.

אני מסכים איתך בנקודה שיכול להיות מאוד שמדובר כאן בשיטה מוסדרת (מבלי להיכנס לתיאוריות קונספירציה) - קורה יותר מדי שמנסים לרמות אנשים - לפעמים אפילו בשקל (רק היום התווכחתי על עלות משלוח בתוספת 3 שח ממה שצוין בחוזה הרכישה - מבחינתי העניין עקרוני - ואני מוכן לטרטר לא מעט)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה, לך תתבע אותם על הפרת חוזה על פי אחד ממספר הסעיפים המצומצם המוגדר באותו תיקון לחוק.

ותגלה שמעט מאוד עוולות שנעשות לך עומדות באותם ההגדרות.

גבו ממך 3 שקל יותר?

אין בעיה החברה מוכנה להחזיר לך את 3 השקלים.

אתה לא יכול לתבוע אותם על טעות תמימה וברורה אותה הם בחרו לתקן על פי חוק.

אם יש משהו שהשופטים בישראל שונאים זה תביעות של אזרחים חסרי ממון המחפשים דרך להתעשר בקלות ע"י תביעות קנטרניות על סכומים קטנים.

משיחות שהיו לי בעבר עם עורכי דין למדתי ששופטים נוטים להעדיף לקנוס את הנפגע התובע על פני החברה הפוגעת, אם הדבר מתאפשר להם על פי חוק.

וגם אם אין להם ברירה אלה לפצות את התובע, הם קובעים לו את הקרן בלבד, ומוציאים אותו הרבה פעמים בהפסד טרחה ועוגמת נפש מכל הסיפור.

עכשיו לך תפתח בחקירה פנימית מול הוט ובזק בינלאומי.

כשתסיים לקפוץ דרך מאה לולאות כדי לברר האם באמת נעשה טעות, איך היא נעשתה, וממי אפשר לתבוע פיצוי, תגלה שהעורכי דין של בינלאומי והוט עשו עבודה טובה יותר ממך.

הטעות נעשה בתום לך ונפלה בין הכיסאות במחשכי הבירוקרטיה.

צד ז' ביצע גביה חוקית.

ומרגע היוודע הדבר נעשה בירור שהוביל לחקירה שתוצאותיה מחייבות כתיבה מחדש של הנהלים שתתבצע ברגע שיוסדרו הדברים שתלוים בעניינים שמחכים לאישור הדורש תיאום קפדני שלוקח זמן.

אז כן יש פה ושם סעיפים שאפשר על פיהם לתבוע פיצוי להפרות בוטות וחדות בהם האשמה ברורה מעבר לכל ספק, ואחרי שהצעדים לפיתרון ראוי מוצו והחברה לא עשתה את הנדרש.

האם הם באמת עוזרים במקרים מורכבים שאינם עונים להגדרות המדויקות של החוק?

האם החוק מגדיר עוגמת נפש על עיקוב תהליכים?

זה לא שהחברות לא יתנו לך את מה שמגיע לך כשהדבר הוכח מעבר לכל ספק.

הם פשוט יעבירו אותך דרך חתחתים שתוצאותיה מבחינה סטטיסטית הם רווח לחברה.

הכסף שהולך לאיבוד במבוך זה רווח נקי.

הכסף שמתעקב במבוך הוא רווח לא מבוטל.

הכסף שהחברה מפסידה על טעויות במבוך משתמש לתיקון הפגמים במבוך, אך לא למניעת או סגירת המבוך.

המבוך היה ונשאר רווחי מאוד ככל הנראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה עכשיו מה עושים?

כי כפי שאני קורא מדבריך אין באמת פתרון רק התמודדות

ולשבת במערה ולא לחתום על שום חוזה שירות עם שום חברה מכיוון שכולם חלירות (לשיטתך) ממש לא נחשב פתרון.

מבחינתי אני נודניק לא קטן - ובמידה שאני מרגיש שכצרכן נעשה לי עוול אני הולך עם זה מאוד רחוק. בשביל העקרון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך להילחם מלחמה כפולה.

המלחמה האישית שלך, והמלחמה של הציבור.

מקרה כמו שלך של ליפול בין הכיסאות נשמע כמו מקרה קלאסי לכולבוטק.

האם באמת ובזק בינלאומי צריכים פרסום שלילי ברמה תקשורתית? ממש לא.

מה גם שהציבור כבר מחזיק לא מעט כעסים על אותם חברות ספציפיות וענף התקשורת בכלל, וכל חשיפה שלילית מועצמת ע"י מטענים קיימים ישירים ועקיפים.

לכן במקביל לכל מה שאפשר לבצע מולם כלקוח/לשעבר, הייתי מנסה להדליף את הסיפור לכמה וכמה גורמים שאולי יהיו מעוניינים לעשות מזה כתבה.

הייתי שמח אם מישהו היה לא רק עושה כתבה אלה תחקיר המכיל בתוכו עוד מקרים דומים, וחושף את הצד המכוער של אותם חברות שגרמו לעוול.

ואת המחדל המתמשך בנושא.

בכל מקרה ברגע שהסיפור יתחיל להתרומם, כנראה שהפיתרון יגיע מהר מאוד.

קצת בדומה למה שקורה כאן לפעמים בפורמים של HWZONE עם לקוחות וחנויות.

אם תצליח להגיע לפיתרון במלחמה שלך, זכית.

אם תצליח להגיע במקביל/בנוסף גם לתוצאות במלמה הציבורית ע"י חשיפת המקרה בתקשורת, גם הציבור זכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך להילחם מלחמה כפולה.

המלחמה האישית שלך, והמלחמה של הציבור.

מקרה כמו שלך של ליפול בין הכיסאות נשמע כמו מקרה קלאסי לכולבוטק.

האם באמת ובזק בינלאומי צריכים פרסום שלילי ברמה תקשורתית? ממש לא.

מה גם שהציבור כבר מחזיק לא מעט כעסים על אותם חברות ספציפיות וענף התקשורת בכלל, וכל חשיפה שלילית מועצמת ע"י מטענים קיימים ישירים ועקיפים.

לכן במקביל לכל מה שאפשר לבצע מולם כלקוח/לשעבר, הייתי מנסה להדליף את הסיפור לכמה וכמה גורמים שאולי יהיו מעוניינים לעשות מזה כתבה.

הייתי שמח אם מישהו היה לא רק עושה כתבה אלה תחקיר המכיל בתוכו עוד מקרים דומים, וחושף את הצד המכוער של אותם חברות שגרמו לעוול.

ואת המחדל המתמשך בנושא.

בכל מקרה ברגע שהסיפור יתחיל להתרומם, כנראה שהפיתרון יגיע מהר מאוד.

קצת בדומה למה שקורה כאן לפעמים בפורמים של HWZONE עם לקוחות וחנויות.

אם תצליח להגיע לפיתרון במלחמה שלך, זכית.

אם תצליח להגיע במקביל/בנוסף גם לתוצאות במלמה הציבורית ע"י חשיפת המקרה בתקשורת, גם הציבור זכה.

כל מה שכתבת פה על השיטות של חברות גדולות הוא אמת, הבעיה שלקוח קטן לפי דעתי לא יכול לשנות שום דבר וגם פרסום לא יעזור.

אני שנים שומע סיפורים כאלה ואחרים על חיובים מיותרים של מאות שקלים וזה לא חדש לאף אחד שהחברות הגדולות ינסו תמיד לדפוק את הלקוח

כמה שיותר (כל החברות הגדולות בכל התחומים). בארץ שלנו אין תחרות אמיתית באף תחום ואין תרבות של שירות לקוחות וכמובן שמבחינת

החברות גנבה ממש משתלמת.

הכל קורה בגלל חוסר אכפתיות. זה מתחיל מחוסר אכפתיות של אנשי שירות לקוחות בחברות גדולות, בדרך כלל בשירות לקוחות עובדים

צעירים שזה העבודה הזמנית שלהם והם ממש לא מתכוונים לעשות מזה קריירה ולכן הזלזול וחוסר אכפתיות שלהם מבעיות של לקחות ניקר מאוד.

אחרי זה החוסר אכפתיות ממשיך לדרגות יותר בכירות בחברות שבהן לגנוב מלקחות של מהלך עסקי מצויין כי הם מגדילים כך את הרווחים.

ולסוף החוסר אכפתיות מגיע גם לאנשי החוק במדינה. מערכת המשפט נותנת דרך חוקית לגנוב מלקוחות ואף אחד לא עושה דבר כדי לשנות את זה.

אני בינתיים ביטלתי את החיובים בחברת האשראי, שיחפשו פראיירים אחרים

אם ינסו ליצור איתי קשר ויטענו שאני חייב להם כסף אז אני אציע להם כרטיסים לסרט.

בזק בינלאומי גנבים!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון נכון לרגע זה:

היום דיבר איתי נציג הוט ואמר לי שהוא דיבר עם בזק בינלאומי והסביר להם את המצב וכנראה הם הגיעו למסקנה כי היו חיובים מיותרים

ומגיע לי זיכוי.

כמו כן היום התקשר אליי מישהו מבזק בינלאומי והציג את עצמו כמנהל וביקש ממני לספר לו את הסיפור שלי מהתחלה.

אחרי שסיפרתי לו, הוא לא הבין מה לא בסדר בזה שחייבו אותי על שאין לי והתחיל להאשים אותי. בהתחלה הוא אמר לי שהקטנתי ראש

(נציג מעפאן מעביר עליי ביקורת , רק בבזק בינלאומי) אחרי זה הוא אמר לי שאני מנסה לרמות אותם ולהרוויח על חשבונם (נציג מושתן שרומז שאני רמאי, רק בבזק בינלאומי) ולבסוף הוא אמר לי שאני יכול לבקש מהוט את הכסף שלי כי מהם אני לא אקבל שקל זיכוי.

מה שעוד יותר מרגיז הוא שלארוך כל השיחה הוא חזר ואמר לי שהם עשו הכל לפי החוק. אני קורא לזה גנבה חוקית כי זה בדיוק מה שהם עושים לאנשים.

גנבים!!! תחזירו את הכסף!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי כמה "כוויות" עם נציגי שירות לקוחות (כולל בינלאומי), אני מקליט את כל השיחות שלי אתם ושומר על המחשב.

במקרה היום השתמשתי בזה מול הוט: לפני שלושה שבועות ביקשתי לבטל את הקו של הוט ולהשאיר רק את האינטרנט. גם ככה לא השתמשתי וחבל על 40 ש"ח בחודש. הנציג הבטיח שיבטל, והקלטתי את כל השיחה. היום, שלושה שבועות לאחר מכן, שמתי לב שהקו עדיין פעיל. התקשרתי להוט, אבל לא היה אצלם שום זכר לבקשה שלי לבטל את הקו ולהבטחת הנציג שאכן כך יעשה. החלק הזה הושמט מהתיעוד שלהם, וכל מה שהיה זה שיחה על תשתית האינטרנט.

הדבר הראשון שעשיתי זה לציין בפני הנציג שהשיחה ההיא הוקלטה ושגם השיחה הנוכחית מוקלטת. הנציג היה דווקא אדיב ונחמד, ביטל את הקו והבטיח לי זיכוי על השבועות האחרונים. יכול להיות שהוא היה עושה זאת גם אלמלא ההקלטה שלי, אי אפשר לדעת. אבל אני קצת ספקן, מניסיון העבר העגום שלי.

הסיבה לכל המלל הזה, שלא קשור ישירות לדיון, היא ההמלצה שלי לכל מי שקורא: הקליטו כל שיחה שאתם מנהלים מול נציגי שירות לקוחות! בסך הכול לחיצה קטנה בסמארטפון שלכם שאולי תחסוך לכם כסף ועוגמת נפש בעתיד. אם הכול יעבוד כשורה, לא תצטרכו את זה. אם יעשו לכם בעיות - תוכלו לשלוף את השיחה וזה יתן לכם כוח אל מול התאגידים שמנסים לעשוק אתכם. אם פותח הדיון היה מקליט את הנציג של הוט שמבטיח לו שהבאנדל יבוטל ושכל החיובים יופסקו, כולל אלה של בינ"ל - יכול מאוד להיות שכל הדיון הזה היה נחסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...