Multi-Phase Power Inductors - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Multi-Phase Power Inductors


AvlK

Recommended Posts

שלום

6970pcbmark.jpg

Uploaded with ImageShack.us

אין לי מושג באלקטרוניקה ולכן אני צריך עזרה של ראש שמבין בתחום.

בתמונה למעלה אפשר לראות חלק שנקרא: multi-phase power inductors והוא נמצא על pcb של כרטיס מסך.

עכשיו החלק "מצופה" במעין מדבקה לבנה עם מק"ט או לוגו של החברה שמייצרת אותו ואני צריך לדעת עד כמה המדבקה הזו קריטית לפעילות של הרכיב.

האם תפקידה הוא רק לפרסם את שם החברה שמייצרת אותו או שהיא קריטית לפעולה שהרכיב מבצע?

אני מצרף קישור למפרט של אותו רכיב מאתר החברה שמייצרת אותו:

http://www.cooperindustries.com/content/dam/public/bussmann/Electronics/Resources/Data%20Sheets/Bus_Elx_DS_4380_CL1108.pdf

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מרכיב לו בלוק לקירור מים ועל החלק הזה אמור להיות פד טרמי , עכשיו נראה לי מגוחך לשים פד טרמי או משחה טרמית על מדבקה שאולי מבודדת את מעבר החום בין הרכיב לבלוק, זה מצחיק אבל חרשתי מדריכים של אנשים וסרטונים ביוטיוב וכולם שמים את המשחה או הפד על המדבקה הזו ונכון שהם מקבלים טמפרטורה טובה מאוד למרות זאת , אולי אם אני אסיר אותה יהיה שיפור קטן ואולי לא שווה לנסות אם אין פה סיכון :)

ותודה רבה לך על העזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חסר משמעות. אני מפקפק בזה שתראה הבדל. אפילו לא עשירית מעלה.

גם ההתחממות שלו זניחה מאוד יחסית למעבד הגרפי עצמו, ככה שקירור עליו לא מעלה ולא מוריד.

אני מאמין שאתה צודק אבל הרצון לנסות חזק , יש לי שני כרטיסים כאלה באחד אני אוריד את המדבקה ובשני אשאיר אותה הם יחוברו ללופ בצורה פרללית כך שתיאורטית הם אמורים להתקרר לאותה הטמפרטורה כאשר העומס על שניהם שווה.

נראה מה זה נותן אם בכלל ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיישן הטמפ' שאתה רואה מראה את הטמפ' של ה GPU. לא של ה inductor

אבל ה inductor עצמו כן מתחמם, וצמוד אליו יש ממתגים (מה שנמצא מתחת לפד התרמי הארוך לייד ה inductors) - נכון שהם אמורים להחזיק את הטמפ, כמו שהיא, אבל אם ניתן לקרר יותר אז למה לא ? (על ידיי ה inductor אתה מוריד את הטמפ' שלו, והוא מוליך פחות חום דרך הכרטיס לרכיבים אחרים)

מה שכן אם אכן יש שם פד תרמי תוודא שהוא מתחבר לקירור החדש שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבלוק מגיע עם כמה פדים טרמיים בשלושה סוגי עובי ( בגלל הגובה השונה של הרכיבים) לפי ההוראות של החברה שמייצרת את הבלוק לא ברור או שאין כל איזכור למדבקה הזו למרות שהיא מופיעה בתמונה של ההוראות כחלק מהרכיבים שאמורים להיות מכוסים ע״י הפדים הטרמיים אז אין כאן בעיה של התאמה.

מה שכן אולי בגלל שהחברה שמייצרת את הבלוק לא מתייחסת למדבקה יכול מאוד להיות שאין חשיבות להבדל עם המדבקה או בלי, אבל הסקרנות חזקה אז אנסה את שני המקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

הקפצה של תרד ישן אבל רק עכשיו יש לי תוצאות.. למי שקרא את התרד אז יש הבדלי טמפרטורה בין הכרטיס שהורדתי לו את המדבקה לבין הכרטיס שלא הורדתי לו את המדבקה , הבדל קבוע של 4 מעלות תמיד גם מאמץ וגם מנוחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...