עבור לתוכן

גם לKSP לפעמים מגיע מילים טובות (פרט לעובדה קטנטנה)

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

קודם כל - לא חסרים מקרים בהם מוצר יוצא מהחנות פגום.

כבר נתקלתי במקרים שמוצר מגיע מהיבואן תקול.

אני אתן לך דוגמה אישית - אני הייתי מוכר בחנות צעצועים - היו מקרים בהם משחק GAMEBOY לא עבד.

גם כל PS3 וPS2 שמכרתי - הייתי צריך לפתוח ולהראות לקונה שהוא תקין....אני אתן לך לבד לנחש למה !

בתור אחד שעבד מול יבואנים - אחריות חלה על תקלה שקרתה בזמן עבודה, למשל הארד דיסק שהפסיק לעבוד.

הארד דיסק עם סימנים בלוח הקטן הזה עם הג'וקים שלו לא יתקבל בקלות.

אפילו דיסק של משחק שלא עובד - אם תרצה להחזיר אותו מסיבה זו או אחרת - יבדקו אם הוא שרוט או לא !

יחד עם זאת הטופס שרירותי , וללא ספק יותר גרוע מהטופס ההתנהלות שלהם שרירותית והם לא עושים מספיק מאמץ לבוא לקראת הלקוח.

אני חושב שאם הם רואים פגיעה פיזית - שישלחו ליצרן/יבואן ושהוא יחליט.

(אם הם היבואן אז ליצרן, ואם הם קונים מיבואן אז ליבואן).

העלות של המשלוח היא שולית כי גם ככה יש כל הזמן משלוחים לשני הכיוונים.

זה די שקוף שהבעיה האמיתית של המוצרים שלהם זה בדיקת איכות לקויה - סביר להניח שזו בין הסיבות למחירים שלהם.

QC לקוי (אם בכלל במקרה שלהם) = מחיר למוצר זול יותר.

והנה נקודה למחשבה בשבילך -

http://d-spot.co.il/forum/index.php?showtopic=300758&pid=2291654&st=0

  • תגובות 49
  • צפיות 9.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בתור מישהו שעבד בחנות, הייתי מצפה ממך לדעת שהחנות ואף היבואן אינם מבצעים ואינם אמורים לבצע אבטחת איכות למוצרים שעוברים דרכם. הדבר היחיד שהם כן מחוייבים לו הוא החוק, וזה, מצידו, לא תומך בדרכם. אם הלקוח מביא להם לוח אם עם שריטה על הפלסטיק ליד אחד הברגים ומתלונן על יציאת אודיו שלא עובדת, הם לא "באים לקראתו" בכך שהם "מסכימים" לקבל את הלוח חזרה "למרות" הנזק הפיזי - הם פשוט ממלאים את לשון החוק, שאומר שנזק פיזי הוא עילה לסרב טיפול אם ורק אם ניתן להצביע עך כך שהנזק הפיזי הוא הסיבה לתקלה עליה מתלונן הלקוח. בהתאמה, כמובן, אם הם מסרבים בתואנה של "נזק פיזי" לא קשור, הם פשוט עבריינים.

למעשה, הם עבריינים בעצם החתמתך על הטופס הזה. יש חוקים מסויימים המקנים זכויות מסויימות שאף גורם לא רשאי לדרוש ממך לוותר עליהם כתנאי להתנהלות מולו. בדיוק כפי שמעסיק לא יכול להחתים עובד על טופס לפיו הוא מסכים לעבוד תמורת פחות משכר המינימום, ועצם הדרישה לחתום על טופס כזה היא עבירה על החוק (ולא, זה ש"הוא בחר לעבוד כאן, הוא יכול למצוא גם מקומות אחרים" זה לא תירוץ קביל), כך גם דרישה מטעם החנות כלפי הלקוח לחתום על טופס המנשל אותו מזכויותיו לפי החוק להגנת הצרכן או המתנה קיום חוק זה מצד החנות בהתניות שלא קיימות בחוק.

פורסם

תפסיקו לבלבל את המוח !

חנויות שמכבדות את עצמן, יחליפו לך מוצר אם חזרת באותו יום או למחרת, וטענת שהמוצר היה שבור.

קרה לי כבר 3-4 פעמים עם כל מיני מוצרים.

קורה שמוצר שבור (אולי נשבר בהובלה שלהם).

יש חנויות שמאמינות לך שאתה לא שקרן ונוכל.

פורסם

בתור מישהו שעבד בחנות, הייתי מצפה ממך לדעת שהחנות ואף היבואן אינם מבצעים ואינם אמורים לבצע אבטחת איכות למוצרים שעוברים דרכם. הדבר היחיד שהם כן מחוייבים לו הוא החוק, וזה, מצידו, לא תומך בדרכם. אם הלקוח מביא להם לוח אם עם שריטה על הפלסטיק ליד אחד הברגים ומתלונן על יציאת אודיו שלא עובדת, הם לא "באים לקראתו" בכך שהם "מסכימים" לקבל את הלוח חזרה "למרות" הנזק הפיזי - הם פשוט ממלאים את לשון החוק, שאומר שנזק פיזי הוא עילה לסרב טיפול אם ורק אם ניתן להצביע עך כך שהנזק הפיזי הוא הסיבה לתקלה עליה מתלונן הלקוח. בהתאמה, כמובן, אם הם מסרבים בתואנה של "נזק פיזי" לא קשור, הם פשוט עבריינים.

למעשה, הם עבריינים בעצם החתמתך על הטופס הזה. יש חוקים מסויימים המקנים זכויות מסויימות שאף גורם לא רשאי לדרוש ממך לוותר עליהם כתנאי להתנהלות מולו. בדיוק כפי שמעסיק לא יכול להחתים עובד על טופס לפיו הוא מסכים לעבוד תמורת פחות משכר המינימום, ועצם הדרישה לחתום על טופס כזה היא עבירה על החוק (ולא, זה ש"הוא בחר לעבוד כאן, הוא יכול למצוא גם מקומות אחרים" זה לא תירוץ קביל), כך גם דרישה מטעם החנות כלפי הלקוח לחתום על טופס המנשל אותו מזכויותיו לפי החוק להגנת הצרכן או המתנה קיום חוק זה מצד החנות בהתניות שלא קיימות בחוק.

נכון וכאן באה שיטת המצליח של מספר חנויות לא הגונות, הם בונים על זה שרוב הלקוחות אינם מודעים ללשון החוק, ובעתיד יהיה ניתן להתנער מהם בעזרת החוזה הלא חוקי שהלקוחות חתמו עליו. מהחלק שכן מודע לחוק, לא תמיד מעוניינים להכנס לריב עם החנות מסיבות שונות (בד"כ הזמן שיבזבזו על זה שווה להם יותר מעלות המוצר), רק מספר זעום של לקוחות כמו אלכס מהשרשור המקביל נלחם על מה שמגיע לו מבחינה חוקית והוגנת.

פורסם
  • מחבר

אני מסיים את הדיון הזה בכך שאגיד שלKSP יש ללמוד ללכת לקראת הלקוחות - או מנגד ליצור מנגנון שכל מוצר לפני רכישתו יבדק מול הלקוח במקום.

לגבי הQC - לא דיברתי על היבואן ! דיברתי על היצרן !

כשאתה קונה מוצר של APPLE לדוגמא או של DELL - יש להם QC מחמיר ביותר ! שעולה יותר כסף מן הסתם.

כשאתה קונה מסך סיני עם אותו פנל שיש לDELL או לAPPLE - הQC הוא נחות בהרבה !!!!! והמחיר בהתאם !

זו כל הפואנטה הייתה.

QC מחמיר = שעות עבודה = כסף.

QC לא מחמיר = פחות שעות עבודה = מוצר יותר זול.

פורסם

ברוב הרכיבים, KSP מציעה את אותו מבחר החברות המייצרות כמו כמעט כל חנות אחרת, כך שהQA של היצרן ממש אינו משחק כאן תפקיד. בכלל, כדאי שתחליט סוף-סוף מהי בדיוק העמדה שלך בכל הסיפור הזה, כי נראה שבכל הודעה אתה משנה אותה.

פורסם

מצד אחד, אני מסכים עם זה שהטופס של KSP הוא לא תקין בלשון המעטה.

מצד שני, תסתכלו מה קרה לרשתות שניסו להיות הוגנות (פנדה, נעה ועוד), נפלו אחד אחרי השני כמו דומינו..

באיזור מגוריי אין אלטרנטיבות אחרות ל-KSP, מבחינת מחירים ומלאי, שלא לדבר על אתר אינטרנט עם רשימת מלאי מעודכנת.

מבחינתי כשאני קונה שם אני לקוח סוג של סיכון ששווה לי לקחת.

לשמחתי, עדיין לא נאלצתי לנצל אחריות.

פורסם

1. פנדה לא בדיוק היתה הוגנת - הסיבה היחידה שלא תבעתי אותם על מה שהם עשו לי בזמנו היתה סגירתה של החברה.

2. ישנן חנויות הוגנות ששורדות יפה, וישנן חנויות בלתי הוגנות שנסגרות. יש גם מקרים הפוכים. מה הפואנטה שלך?

3. כשתצטרך לנצל אחריות, נדבר. אני הייתי צריך לנצל אחריות 3 פעמים נפרדות, ויש לי 3 סיפורים שונים לספר על השירות שלהם - וזאת בנוסף לעוד כמה וכמה סיפורים שקרו לי או שהייתי עד ישיר להם ברשת הזו, שאינם קשורים במישרין לאחריות.

פורסם
  • מחבר

ברוב הרכיבים, KSP מציעה את אותו מבחר החברות המייצרות כמו כמעט כל חנות אחרת, כך שהQA של היצרן ממש אינו משחק כאן תפקיד. בכלל, כדאי שתחליט סוף-סוף מהי בדיוק העמדה שלך בכל הסיפור הזה, כי נראה שבכל הודעה אתה משנה אותה.

בוא אני אגלה לך סוד....אבל אל תגלה לאף אחד....יש אפשרות להזמין מאותו יצרן ליין מוצרים עם QA נמוך יותר בהנחה גבוהה יותר.

פורסם

^^

לא ידוע לי על דבר כזה.

אפשר לקבל סימוכין ?

פורסם

1. פנדה לא בדיוק היתה הוגנת - הסיבה היחידה שלא תבעתי אותם על מה שהם עשו לי בזמנו היתה סגירתה של החברה.

2. ישנן חנויות הוגנות ששורדות יפה, וישנן חנויות בלתי הוגנות שנסגרות. יש גם מקרים הפוכים. מה הפואנטה שלך?

3. כשתצטרך לנצל אחריות, נדבר. אני הייתי צריך לנצל אחריות 3 פעמים נפרדות, ויש לי 3 סיפורים שונים לספר על השירות שלהם - וזאת בנוסף לעוד כמה וכמה סיפורים שקרו לי או שהייתי עד ישיר להם ברשת הזו, שאינם קשורים במישרין לאחריות.

הפואנטה שלי זה כשיש רשת עם פריסה רחבה של חנויות, עם מלאי גדול ומחירים זולים, זה יבוא על חשבון השירות וההפך.

פורסם

"גם לKSP לפעמים מגיע מילים טובות"

תודה רבה לך על זה שפתחת לי את הבוקר עם חיוך של צחוק.

(אני לא מדבר על KSP)

מה שכן הצחיק אותי הוא שפתחת ת'רד לשיבוח החנות על בסיס מה?

כן ממש תודה שנתתם לי את מה שרציתי במצב תקין...so kind of you

מחווית הקנייה שלך שאמרו לך שיתנו לך הנחה למרות ההתחייבות למחיר זול יותר לא הייתי יוצא יותר מידי מבסוט..

פורסם

בוא אני אגלה לך סוד....אבל אל תגלה לאף אחד....יש אפשרות להזמין מאותו יצרן ליין מוצרים עם QA נמוך יותר בהנחה גבוהה יותר.

אני מבין שגם זה מנסיונך בחנות משחקים? הזמנתם פלייסטיישנים תקולים על ימין ועל שמאל, מה?

מה שכן הצחיק אותי הוא שפתחת ת'רד לשיבוח החנות על בסיס מה?

כן ממש תודה שנתתם לי את מה שרציתי במצב תקין...so kind of you

אשכרה. איזה שרשור הזוי.

פורסם

באמת הזוי ..בא לברך יצא מקלל.

פורסם

אני אנצל את הפוסט שנפתח כאן כדי לתת עוד דוגמה לחוסר האמינות וחוסר המקצועיות של KSP.

להלן ההתכתבות שלי איתם דרך הפייסבוק

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים