עבור לתוכן

בעיה עם חיבור אינטרנט של הוט (מודם ARRIS) ונתב TP-link TLWR1043ND

Featured Replies

פורסם

חברי פורום יקרים שלום,

יש לי חיבור אינטרנט של הוט בנפח של 12 מגה (ספק נטויז'ן) וראוטר של TP-link TLWR1043ND + אקסס פוינט של EDIMAX.

לנתב מחוברת גם אנטנה סלולארית ביתי של חברת אורנג'.

הציוד הותקן כראוי על ידי טכנאי, אבל כל הזמן יש לי בעיות בגלישה (איטיות וניתוקים בלי הפסקה).

לפי מה שקראתי באינטרנט וגם המלצות שקיבלתי על הנתב והאקסס פויינט לא ניראה לי שהבעיה איתם ובכל פעם שיש לי את הבעיה אני מדבר עם הוט והם טוענים שהמודם שלהן מראה תקינות.

(אני אישית חושב שיש איזושהי בעיה בסנכרון בין המודם לבין הנתב שדופק את כל העסק - כי זה נפתר אחרי שאני מנתק את הנתב/מודם מהחשמל).

זה מצב שהוא בלתי נסבל והייתי עובר לבזק בשניה, פשוט אין להם כאן פריסה של NGN והם יכולים לספק רק 5 מגה..

אני על סף התייאשות, האם למישהו יש רעיון לפתרון לבעיה???

פורסם

תחבר מחשב ישירות למודם ליום או כמה שעות (תלוי כל כמה זמן יש לך ניתוקים) ואז תוכל לדעת אם זה מגיע מהשתית או מהתקשורת של המודם לרשת הפנימית.

פורסם

איזה אנטנה סלולרית מחוברת לראוטר בדיוק ? ולמה ?

על איזה מהנתבים יש לך בעיה ? על הTPLINK או על הAP של אדימקס?

האם הרשת בכלל מאובטחת ?

האם בדיקות מהירות speedtest.net תקינות כשאתה מחובר לאדימקס / TPLINK ?

הTPLINK שלך מתחבר עם חייגן? (שם משתמש וסיסמה מוגדר בו) או שהוא מקבל אינטרנט ישירות מהמודם ולא דורש שום הגדרה?

אתה חייב לספק יותר פרטים על מה שקורה אצלך.. אחרת אנחנו שבועיים ננחש שטויות..

פורסם

יש לי בדיוק את הקומבו הזה של המודם- ראוטר.

עובד מעולה אצלי.

כמו שהציעו לך, עדיף לבודד את הרכיבים ולראות מהיכן הבעיה, שים לב גם אם הניתוק מגיע מכיוון המודם (מאבד סינכרון לדוג')

אצלי החלפת מודם פתרה את בעיה דומה בעבר. (יש 2 מודמים כאלה, נראים זהים, אך אחד מהם מעט גדול יותר)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים