פורסם 2013 בינואר 2612 שנים שלום ברצוני לשתף אתכם בחווית הקנייה שלי בK.S.P אשמח אם תקראו ותוכלו לעזור לי מה לעשות בנידון,לפני כ3 שבועות קניתי אצל KSP את הטלפון Galaxy S3 I9305 אשר הינו מיובא בלעדית על ידי KSPאני חייב לציין שהשירות והתיאום שקיבלתי מהחנות עד שנסעתי לאילת היה מעולה ובאמת הם שמרו לי את המוצר להרבה זמן עד שבאתי לאסוף אותו מסניף אילת. בכל מקרה, לאחר שימוש של כמה ימים שמתי לב להופעת פסים משונים לאורך המסך בעת הופעת איחודי צבעים (במיוחד בצבע אפור), בהתחלה חשבתי שזו תקלה בסרטון שראיתי אבל אחרי בירור מעמיק גיליתי שזו בעיה במכשיר שלי ספציפית, וזאת אחרי כמובן שהשוואתי עם 4 טלפונים מסוג גלקסי S3 I9305 באותו ניסוי צבעים שעשיתי אשר להם כמובן לא הופיעו הפסים בכלל. בעקבות זאת אבי הביא את המכשיר לסניף KSP לרעננה לשם תיקון שם נאמר לגבי הבעיה במסך והמתנתי לתוצאות, לאחר כשבוע נאמר לאבי שאין שום פסים אשר מופיעים במסך ובעקרון הכל תקין ואפשר לקחת את המכשיר בחזרה, למרות שכן יש בעיה ואינני מבין איך הגיעו למסקנה שאין בעיה במכשיר.אני כמובן ממש לא הסכמתי לרעיון ובעקבות זה שאני בצבא אבי היה צריך לנהל את כל הדו-שיח עם החנות, שלפי הבנתי לוותה בצעקות ובאי זמינות יכולות להתקשר ישירות למעבדה.לבסוף סוכם על רעיון של או לקחת את המכשיר או לקבל זיכוי שזאת אני חייב לציין לטובה כי למרות שהמכשיר שומש לא הייתה בעיה לחנות להחזיר לי זיכוי מלא אולם לצערי אינני מעוניין לקבל זיכוי על המכשיר, אני מעוניין מהמכשיר מהסוג הזה והחנות היחידה שמוכרת את המכשיר בארץ היא KSP, אז אופצייה של לקבל את הכסף ואז לנסוע שוב לאילת לקנות היא דיי מטופשת מבחינתי. בכל מקרה לבסוף ובלית ברירה לקחתי את המכשיר בחזרה (האופצייה השניה לא ריאלית מבחינתי), כמובן שעדיין יש לו עדיין את הבעיה במסך + עוד תקלה במצלמה אשר לא דיווחתי עליה לפני בגלל שלא שמתי לב אליה (יש חלקיק אבק בזכוכית אשר חושם את שדה הראייה במצלמה) המכשיר עובד אבל התקלות הללו מאד מציקות ומפריעות לחווית השימוש, ובשביל מכשיר שעלה 2780 שקל מצפים למוצר מושלם לא פחות.שוב אני חייב לציין שוב שאני מרוצה מהחנות ויש לי היסטוריה חיובית עם החנות, רק עם המקרה הספציפי הזה יש קצת בעיה אשר אני בטוח שנוכל להגיע לפיתרון הרצוי ושאוכל להנות מהמוצר כמו שצריך.
פורסם 2013 בינואר 2612 שנים סיפור שמתאים ל-ksp., לי עדיין יש כרטיס מסך שלא עובד... היית צריך לקבל זיכוי וזהו ולקנות במקום אחר, אם אין מקום אחר, אז לקנות את ה-9300 וזהו.עכשיו אין לך מה לעשות יותר מידי חוץ מלרדוף אחריהם. אם הם לא יסדרו את זה, תפנה לבית משפט לתביעות קטנות.
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים רק רוצה לראות שקראתי נכון,אתה טוען שגלקסי S3, הסלולארי הכי נמכר בעולם והכי גניב בארץ שכבר יותר משנה נמצא בשוק,נמכר אך ורק על ידי רשת אחת בארץ?
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים אתה לא קורא נכון. הוא כתב במפורש - 9305, זה הדגם עם 2GB זיכרון.נכון להיום, KSP הם היחידים שמביאים אותו לארץ.
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים KSP הציעו לך זיכוי כספי מלא על מכשיר משומש, וסירבת?אחזור על זה שוב כי זה משהו שבאמת חריג, במיוחד לרשת כמו KSP.KSP הציעו לך זיכוי כספי מלא על מכשיר משומש, וסירבת???מה בעצם הבעיה? יש תקלה אחת אזוטרית במקצת שהם לא הצליחו לאתר, שדיווחת להם דרך צד שלישי (אבא) - מתכון מושלם ל"טלפון שבור", ותקלה אחרת שלא דיווחת עליה בכלל.חשבת לבוא שוב לסניף ולדווח על התקלה במצלמה? פה יש סיכוי טוב שאפשר יהיה לאבחן בפשטות ובמהירות ויחליפו לך את המכשיר.ובכל מקרה, ברגע שהציעו לך החזר כספי מלא על טלפון משומש איזו עוד סיבה יש לך לבוא אליהם בטענות? למה זה צריך לעניין אותם שניסית לדפוק את המערכת (לרכוש מכשיר באילת כדי לחסוך את המע"מ), ועכשיו תצטרך לנסוע לאילת שוב בשביל אותו תרגיל?ואתה גם אומר בסוף שאתה בטוח שתוכלו להגיע לפתרון. אז מה בעצם מטרת האשכול הזה חוץ משיהיה עוד אשכול עם צירוף המילים "KSP" ו"בעיות" בפורום? אתה חושב שכך תפעיל לחץ על החנות?
פורסם 2013 בפברואר 212 שנים גם זיכוי מלא לקניה בחנות שלהם למכשיר כזה חדש זה בסדר גמור. היית צריך לקחת לדעתי.
פורסם 2013 בפברואר 212 שנים כמובן שהוא יכול לקחת.הבעיה היא שהוא רכש את הטלפון באילת. הזיכוי הכספי יעמוד על 2500 ש"ח, בעוד רכישת המכשיר בכל מקום אחר בארץ בKSP יעלה לו מעל 3000 ₪.כלומר, במידה והוא מסכים לזיכוי הכספי, יהיה עליו לחזור כל הדרך לאילת, ולרכוש מכשיר חדש, במקום שKSP פשוט יחליפו לו את המכשיר במקום.זאת, היא, הבעיה.
פורסם 2013 בפברואר 212 שנים אבל דבר ראשון לוקחים את הכסף חזרה..למה שהוא ישאר עם מכשיר פגום?!ורק להגיע ולחזור משום עולה לך יותרמ ה18%, לא?וההנחה ממע"מ זה לא רק לתושבי אילת?
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים הבעיה היא שהוא רכש את הטלפון באילת. הזיכוי הכספי יעמוד על 2500 ש"חולמה נראה לך שזו בעיה של החנות?הם מחזירים לו כל שקל שהוא שילם, אתה מצפה שישלמו לו יותר?
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים בדיוק אותו הסיפור שהיה לי איתם עם ה-HTC שלי, טענו שלא הייתה שום בעיה והחזירו לי אותו.אבל כמו כולם, שאבין - הציעו לך זיכוי כספי מלא וסירבת???????????????????? זה חלום!!!!!!!!!!! הלוואי עליי שהיו מזכים אותי!!!!!!! כמה כסף בזבזתי על להגיע אליהם שוב ושוב!
פורסם 2013 בפברואר 812 שנים רק מטומטם יקנה טלפון חכם מ KSP.תפסיקו לקנות מהם ואז לא יתפרסמו פה כל יום תרדים עליהם.
פורסם 2013 בפברואר 1112 שנים בגלל זה קונים מהיבואן הראשי ולא מיבואנים עוקפים. יבואן רשמי כפוף לתנאי החברה בחו"ל (לא יכול לעשות מה שבא לו ולטרטר לקוחות). יבואנים אחרים עושים מה שבראש שלהם, לא מעניין אותם כלום חוץ מהכסף.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.