3Com 3CRWE554G72T/U - נתב אלחוטי מתנתק כבר יומיים אולם עבד יפה עד כה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

3Com 3CRWE554G72T/U - נתב אלחוטי מתנתק כבר יומיים אולם עבד יפה עד כה


Boris_yo

Recommended Posts

ברשותי נתב אלחוטי של 3COM שרכשתי עוד ב-2006 ולאחרונה נזכרתי שיש לי אותו אז החלטתי להשתמש בו שוב כי אז ב-2006 לא הייתי בקיא כזה. ההתקן עבד טוב מאוד בערך חודש ללא שום ניתוקים וביומיים אחרונים גיליתי איתו בעיות עם ניתוקים. שלשום גיליתי שכל פעם אני טוען סרט מ- לאחר כמה שניות קו טעינה מפסיק לזוז וסרט לא נטען בשלמותו גם במחשב נייד שלי וגם בסמארטפון שלי. חשבתי יש בעיה עם ספציפי אולם לאחר בדיקות מהירות של ספק שלי שהוא נטוויז'ין וגם שירות SPEEDTEST חשבתי שבעיה עם עומס של רוחב פס שגורם לנתב להשתגע. בסופו של דבר הסתכלתי ב-LOG של והבנתי שאין קשר לרוחב פס כי מתנתק כל כמה שניות, דקות:

7gYpe.jpg

כבר מהבוקר שובר ראש על בעיה, נסיתי כל מיני שינויים בקונפיגורצית וכאשר אני אומר כל מיני, אני מתכוון לשינויים של כתובות IP בשרת יעד, DNS, חיבור IP דינמי (שאיתו תמיד עבד ללא בעיה), חיבור PPTP ואפילו עידכון אחורני של קושחות מהכי חדשה להכי ראשונה.

utPSO.jpg

qXGkW.jpg

אין לי רעיונות יותר ואם למישהו יש אני הודה לו! ::) אבל אל תגידו שמכיוון שנתב נרכש ב-2006 עדיף לזרוק אותו ולקנות הכי חדש, אלה כן אם יש בו בעיה בחומרה שלא ניתן לתקן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה להדגיש שנתב לא מעיף קליינטים, אחרת מחשב נייד וסמארטפון היו גם מתנתקים. הם עדיין מחוברים, יש קליטה, פשוט אין קישוריות בין נתב למודם של ספק אינטרנט. ניסיתי לשבט כתובת כדי לעקוף של נתב שמודם יראה כתובת של קליינטים וגם זה לא עזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה הבעייה אז בעצם.

כי לפי הלוג נראה שיש הרבה חיבורים וניתוקים של קליינטים אלחוטיים.

אם אתה אומר שיש ניתוק בין הנתב למודם, תבדוק מה קורה בטבלאות ניתוב האם משתנה שם משהו, במידה וכן, אפשר להגיד ניתוב ידני לנתב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתחיל שקליינטים אליהם אתה מתכוון זה עדיין נתב כי אמרתי שהשתמשתי בשיבוט של כתובת של קליינטים ולא משנה מה מחובר לנתב, ב-LOG זה תמיד אותו נתב פשוט עם כתובת משובטת של קליינטים. כש-LOG מדבר על ניתוקים, הראשון תמיד יהיה נתב ואחרון יהיה התקן יעד שזה מודם של . לדוגמה:

dkLHRl.jpg?1

בסוף אזלתי מרעיונות והחלטתי לבדור את מודם בעצמו וגיליתי שנוריות דלוקות באופן רצוף, שום נורית לא מהבהבת. ניתוק של קבל תיקשורת וחיבור רק של קבל חשמל לא עוזר, עדיין אותו מצב. מה שמוזר דווקה זה כאשר אני מחבר קבל LAN לנתב, נוריות מתחילות להבהב ומודם עובד רק פרק זמן קצר עד שהוא מפעיל עצמו מחדש ועוד פעם עובד קצת ושוב מפעיל עצמו מחדש ומעגל סגור ממשיך. ניתן לציין שבפרק זמן מאוד קצר זה אני יכול לגלוש. אני לא יודע איך מאפסים מודם TERAYON TJ 715 של ואם ידעתי, אסור לי כי זה ציוד של .

rruRc.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...