עבור לתוכן

חווית קנייה מאכזבת מtms - מעודכן *

Featured Replies

  • תגובות 46
  • צפיות 11.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

חחח הוא לא אמר לי 14 ימי עסקים ואני מניח עכשיו שיש לי עוד הרבה מה לחכות :kopfpatsch:

כמה זמן עוד נשאר לי אז לפי ימי עסקים?

פורסם

עברו 12 ימי עסקים , אני לא הייתי מסכים לזלזול הזה בך ונותן להם מקסימום עד יום ראשון להביא לך מסך חדש.

אל תתפשר על משומש או מחודש או איך שהם רוצים לקרוא לזה.

אתה קנית חדש ואתה צריך לקבל חדש.

פורסם
  • מחבר

לצערי ןלצער הרבה מאוד לקוחות של הרבה חברות אני לא בדיוק יודע להתווכח עם חברה על זה שמגיע לי חדש

אני יכול להתלונן אבל תכלס הקלפים בידיים שלהם לצערי

אני צריך לבדוק עם דוד שלי שהוא עורך דין מה באמת קורה בעוגמת נפש שנעשת ממצב כזה

או שנראה לי אני ישלח מכתב להוא בעיתון ממון בשבת שמטפל בבעיות כאלה חח

חבל לי .. חשבתי שמצאתי אלטרנטיבה טובה לKSP

פורסם

אתה יכול פשוט לבטל את העסקה , הם מחויבים להסכים.

ואחרי זה תקנה מסך ממקום אחר.

פורסם

לי יש אתם ניסיון, מצוין, מכל הבחינות.

צור קשר ושאל לגבי זה, יכול להיות שזה יזרז משהו.

פורסם
  • מחבר

אמרו לי עכשיו שמחר יקבלו את התשובה מהיבואן

לגבי החזר כספי נראה לי שכבר אי אפשר כי כבר עברו 14 ימי עסקים מיום הרכישה

בכל מקרה במידה והם יתנו לי מסך חדש באמת כמו שמגיע לי

אז אני יתן להם עוד צאנס וישקול לקנות מהם שוב פעם הבאה שאצטרך

אם זה יחזור שוב אז אני לא אקנה מהם באמת

ואם אני לא יקבל מסך חדש אז אני יתחיל את הבלאגן

פורסם

אמרו לי עכשיו שמחר יקבלו את התשובה מהיבואן

לגבי החזר כספי נראה לי שכבר אי אפשר כי כבר עברו 14 ימי עסקים מיום הרכישה

בכל מקרה במידה והם יתנו לי מסך חדש באמת כמו שמגיע לי

אז אני יתן להם עוד צאנס וישקול לקנות מהם שוב פעם הבאה שאצטרך

אם זה יחזור שוב אז אני לא אקנה מהם באמת

ואם אני לא יקבל מסך חדש אז אני יתחיל את הבלאגן

מבחינת חברת האשראי כל עוד לא מדובר בעסקה חתומה ואף יותר מזה - לא בעצם קיבלת את המוצר - אתה יכול לבטל גם הרבה אחרי זה. היו לי למשל קניות באיביי שלא הגיעו ופספסתי את ה-45 יום שניתן להתלונן מולם. טילפנתי לחברת האשראי ואף אחד לא שאל אותי שאלות מיותרות. את הזיכוי ראיתי כמעט מידית.

פורסם

כל החוקים הנוגעים לתקופה בה לקוח רשאי לבטל עסקה דנים במקרים בהם הלקוח מתחרט על הקניה מסיבותיו שלו, כלומר כאשר המוצר סופק לו כפי שהובטח אך מאיזו סיבה שהיא אינו לטעמו של הלקוח. כאשר מדובר במקרים של כשל תמורה, קרי, המוצר כפי שהובטח (לרבות תקינותו) לא סופק ללקוח בזמן סביר, אין תקופת התיישנות לביטול העסקה והשבת כל הכספים ששולמו ע"י הלקוח. לחנות היה זמן סביר לספק לך מוצר תקין, והם מודים בעצמם שאין להם כרגע אפשרות לעשות כן. זכותך לבטל את העסקה בכל רגע שתרצה.

פורסם

אולי תבדקו עם פותח הת'רד מה עם מסך החדש שהוא קיבל?

פורסם

מבחינת חברת האשראי כל עוד לא מדובר בעסקה חתומה ואף יותר מזה - לא בעצם קיבלת את המוצר - אתה יכול לבטל גם הרבה אחרי זה. היו לי למשל קניות באיביי שלא הגיעו ופספסתי את ה-45 יום שניתן להתלונן מולם. טילפנתי לחברת האשראי ואף אחד לא שאל אותי שאלות מיותרות. את הזיכוי ראיתי כמעט מידית.

באיזו חברת אשראי מדובר?

אצלי ביקשו לשלוח פקס עם מסמך שמפרט את הבעיה ושהם ייצרו קשר עם מוכר ועוד זיוני שכל.

פורסם
  • מחבר

אוקיי אז נשארו יומיים ל14 ימי עסקים והם שלחו לי מסך חדש

עכשיו פתחתי אותו והוא עובד מעולה ... אני שמח שהם שלחו לי מסך חדש וקצת מאוכזב מהזמן שלקח להם

בנוסף אני לא חושב שזה היה קיריל אבל ממש התעצבנתי כשהתקשרתי שבוע שעבר (אחרי שעברו קצת יותר משבועיים של המתנה ליבואן)

ואמרו לי בצורה ממש לא מנומסת " אני חושב שאנחנו עומדים ב14 ימי עסקים "...

לסיכום אני חושב שפעם הבאה אם אני נותן להם עוד צאנס זה יהיה בדברים יותר פשוטים ופחות יקרים

פורסם

יש לך מזל שההתעסקות שלך היא מול TMS ולא מול חברת ח.י אחרת באמת היית אוכל חרא...

אגב בעברי הרחוק עבדתי כטכנאי בסניף ת"א של RSM ואני לא אשכח שהגיעו לנו כמה מסכים של MAG (לא זוכר דרך איזה יבואן זה היה) והעליתי אותה לקומת גלריה יחד עם אחד המוכרים שעבדו שם ו2 קרטוני מסכים שהיו קלים מדי, כלומר משאר הקרטונים שהיו כבדים יותר אז שאלתי את המוכר אם הוא לא חושב שזה מוזר והוא מבחינתו כמובן רצה רק להעלות אותם ולחזור לעיסוקיו אז שמתי אותם בצד ולאחר מכן פתחתי אותם לבד ונדהמתי לגלות ש2 המסכים היו בלי המסך(כלומר פלסטיקה הכל ספק כוח, אין מסך פיזית...) המנהל שלי היה בשוק ואמרתי לעצמי מזל שעלינו על זה בזמן לפני שלקוח היה קונה את זה ומגלה זאת בעצמו... אבל זה היה דיי משעשע :) חבל שלא שמרתי את התמונות

פורסם
  • מחבר

אני לא רוצה לדעת מה היה עושה הלקוח המסכן שהיה מקבל את זה... מי היה מאמין לו בכלל

פורסם

יש לך מזל שההתעסקות שלך היא מול TMS ולא מול חברת ח.י אחרת באמת היית אוכל חרא...

ממה שאני יודע השירות של ח.י הוא שירות מעולה שלא עושים בעיות .

יש לי חבר שקנה מסך שלהם מחברת LG באחת מהרשתות הגדולות - איבורי או KSP, כשהוא חזר הביתה הוא ראה שלמסך יש ריצודים , הוא נסע לראש העין למעבדה הראשית ושם החליפו לו במקום למסך חדש ותקין ואפילו הביאו לו חומר לניקוי מסכים מתנה . כך שאני חושב TMS יכלו לסיים את הנושא תוך יום ולא אחרי שבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים