פורסם 2013 בינואר 2212 שנים מחבר חחח הוא לא אמר לי 14 ימי עסקים ואני מניח עכשיו שיש לי עוד הרבה מה לחכות כמה זמן עוד נשאר לי אז לפי ימי עסקים?
פורסם 2013 בינואר 2312 שנים עברו 12 ימי עסקים , אני לא הייתי מסכים לזלזול הזה בך ונותן להם מקסימום עד יום ראשון להביא לך מסך חדש.אל תתפשר על משומש או מחודש או איך שהם רוצים לקרוא לזה.אתה קנית חדש ואתה צריך לקבל חדש.
פורסם 2013 בינואר 2312 שנים מחבר לצערי ןלצער הרבה מאוד לקוחות של הרבה חברות אני לא בדיוק יודע להתווכח עם חברה על זה שמגיע לי חדשאני יכול להתלונן אבל תכלס הקלפים בידיים שלהם לצעריאני צריך לבדוק עם דוד שלי שהוא עורך דין מה באמת קורה בעוגמת נפש שנעשת ממצב כזה או שנראה לי אני ישלח מכתב להוא בעיתון ממון בשבת שמטפל בבעיות כאלה חחחבל לי .. חשבתי שמצאתי אלטרנטיבה טובה לKSP
פורסם 2013 בינואר 2312 שנים אתה יכול פשוט לבטל את העסקה , הם מחויבים להסכים.ואחרי זה תקנה מסך ממקום אחר.
פורסם 2013 בינואר 2312 שנים לי יש אתם ניסיון, מצוין, מכל הבחינות.צור קשר ושאל לגבי זה, יכול להיות שזה יזרז משהו.
פורסם 2013 בינואר 2312 שנים מחבר אמרו לי עכשיו שמחר יקבלו את התשובה מהיבואן לגבי החזר כספי נראה לי שכבר אי אפשר כי כבר עברו 14 ימי עסקים מיום הרכישהבכל מקרה במידה והם יתנו לי מסך חדש באמת כמו שמגיע לי אז אני יתן להם עוד צאנס וישקול לקנות מהם שוב פעם הבאה שאצטרך אם זה יחזור שוב אז אני לא אקנה מהם באמתואם אני לא יקבל מסך חדש אז אני יתחיל את הבלאגן
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים אמרו לי עכשיו שמחר יקבלו את התשובה מהיבואן לגבי החזר כספי נראה לי שכבר אי אפשר כי כבר עברו 14 ימי עסקים מיום הרכישהבכל מקרה במידה והם יתנו לי מסך חדש באמת כמו שמגיע לי אז אני יתן להם עוד צאנס וישקול לקנות מהם שוב פעם הבאה שאצטרך אם זה יחזור שוב אז אני לא אקנה מהם באמתואם אני לא יקבל מסך חדש אז אני יתחיל את הבלאגןמבחינת חברת האשראי כל עוד לא מדובר בעסקה חתומה ואף יותר מזה - לא בעצם קיבלת את המוצר - אתה יכול לבטל גם הרבה אחרי זה. היו לי למשל קניות באיביי שלא הגיעו ופספסתי את ה-45 יום שניתן להתלונן מולם. טילפנתי לחברת האשראי ואף אחד לא שאל אותי שאלות מיותרות. את הזיכוי ראיתי כמעט מידית.
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים כל החוקים הנוגעים לתקופה בה לקוח רשאי לבטל עסקה דנים במקרים בהם הלקוח מתחרט על הקניה מסיבותיו שלו, כלומר כאשר המוצר סופק לו כפי שהובטח אך מאיזו סיבה שהיא אינו לטעמו של הלקוח. כאשר מדובר במקרים של כשל תמורה, קרי, המוצר כפי שהובטח (לרבות תקינותו) לא סופק ללקוח בזמן סביר, אין תקופת התיישנות לביטול העסקה והשבת כל הכספים ששולמו ע"י הלקוח. לחנות היה זמן סביר לספק לך מוצר תקין, והם מודים בעצמם שאין להם כרגע אפשרות לעשות כן. זכותך לבטל את העסקה בכל רגע שתרצה.
פורסם 2013 בינואר 2812 שנים מבחינת חברת האשראי כל עוד לא מדובר בעסקה חתומה ואף יותר מזה - לא בעצם קיבלת את המוצר - אתה יכול לבטל גם הרבה אחרי זה. היו לי למשל קניות באיביי שלא הגיעו ופספסתי את ה-45 יום שניתן להתלונן מולם. טילפנתי לחברת האשראי ואף אחד לא שאל אותי שאלות מיותרות. את הזיכוי ראיתי כמעט מידית.באיזו חברת אשראי מדובר?אצלי ביקשו לשלוח פקס עם מסמך שמפרט את הבעיה ושהם ייצרו קשר עם מוכר ועוד זיוני שכל.
פורסם 2013 בינואר 2912 שנים מחבר אוקיי אז נשארו יומיים ל14 ימי עסקים והם שלחו לי מסך חדשעכשיו פתחתי אותו והוא עובד מעולה ... אני שמח שהם שלחו לי מסך חדש וקצת מאוכזב מהזמן שלקח להםבנוסף אני לא חושב שזה היה קיריל אבל ממש התעצבנתי כשהתקשרתי שבוע שעבר (אחרי שעברו קצת יותר משבועיים של המתנה ליבואן)ואמרו לי בצורה ממש לא מנומסת " אני חושב שאנחנו עומדים ב14 ימי עסקים "... לסיכום אני חושב שפעם הבאה אם אני נותן להם עוד צאנס זה יהיה בדברים יותר פשוטים ופחות יקרים
פורסם 2013 בפברואר 112 שנים יש לך מזל שההתעסקות שלך היא מול TMS ולא מול חברת ח.י אחרת באמת היית אוכל חרא... אגב בעברי הרחוק עבדתי כטכנאי בסניף ת"א של RSM ואני לא אשכח שהגיעו לנו כמה מסכים של MAG (לא זוכר דרך איזה יבואן זה היה) והעליתי אותה לקומת גלריה יחד עם אחד המוכרים שעבדו שם ו2 קרטוני מסכים שהיו קלים מדי, כלומר משאר הקרטונים שהיו כבדים יותר אז שאלתי את המוכר אם הוא לא חושב שזה מוזר והוא מבחינתו כמובן רצה רק להעלות אותם ולחזור לעיסוקיו אז שמתי אותם בצד ולאחר מכן פתחתי אותם לבד ונדהמתי לגלות ש2 המסכים היו בלי המסך(כלומר פלסטיקה הכל ספק כוח, אין מסך פיזית...) המנהל שלי היה בשוק ואמרתי לעצמי מזל שעלינו על זה בזמן לפני שלקוח היה קונה את זה ומגלה זאת בעצמו... אבל זה היה דיי משעשע חבל שלא שמרתי את התמונות
פורסם 2013 בפברואר 212 שנים מחבר אני לא רוצה לדעת מה היה עושה הלקוח המסכן שהיה מקבל את זה... מי היה מאמין לו בכלל
פורסם 2013 בפברואר 212 שנים יש לך מזל שההתעסקות שלך היא מול TMS ולא מול חברת ח.י אחרת באמת היית אוכל חרא...ממה שאני יודע השירות של ח.י הוא שירות מעולה שלא עושים בעיות .יש לי חבר שקנה מסך שלהם מחברת LG באחת מהרשתות הגדולות - איבורי או KSP, כשהוא חזר הביתה הוא ראה שלמסך יש ריצודים , הוא נסע לראש העין למעבדה הראשית ושם החליפו לו במקום למסך חדש ותקין ואפילו הביאו לו חומר לניקוי מסכים מתנה . כך שאני חושב TMS יכלו לסיים את הנושא תוך יום ולא אחרי שבועיים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.