בעיה|התקנה של WINDOWS XP - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה|התקנה של WINDOWS XP


maimon_y

Recommended Posts

יש לי בעיה במהלך ההתקנה של WINDOWS XP (מקורי וגם לא מקורי) אחרי הסריקה של המחשב מופיע start windows setup משהו כזה ואז מופיע מסך כחול עם המספרים0x0000007B בדקתי באתר הזה http://support.microsoft.com/kb/324103/he אבל לא מצאתי שם תשובה.

המחשב חדש התקנתי עליו וינדואס 7 64 BIT והוא פועל

מפרט :

INTEL G640

לוח אם :ASUS P8H61-M LX R2.0

זיכרון 2GB

דיסק קשיח:HITACHI HDS721616PLA300 160 GB

כונן דיסקים: HL-DT-ST DVDRAM GH24NS72

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה צריך XP?

סיבות לא חסרות, תנסה לראות מה מקור הבעיה, משם ניתן לעזור לך.

בעיות במנהלי התקן

הודעת השגיאה ‎Stop 0x0000007B‎ עשויה להתקבל בתרחישים הבאים:

מנהל התקן הנחוץ לבקר האתחול של המחשב לא מוגדר להתחיל לפעול במהלך תהליך ההפעלה.

מנהל התקן הנחוץ לבקר האתחול של המחשב פגום.

המידע ברישום של מערכת Windows XP (מידע הקשור לאופן טעינת מנהלי ההתקן במהלך ההפעלה) פגום.

למערכת Windows XP דרוש מנהל התקן miniport כדי לקיים תקשורת עם בקר הדיסק הקשיח שמשמש להפעלת המחשב. אם מערכת Windows XP לא מספקת מנהל התקן עבור הבקר שברשותך או אם מערכת Windows XP משתמשת במנהל התקן פגום או לא תואם, עליך להחליף את מנהל ההתקן בעותק חוקי שתואם לבקר שברשותך ולמערכת Windows XP.

במהלך השלב הראשון של התקנת Windows XP, תוכנית ההתקנה מציגה את ההודעה הבאה בתחתית המסך:

Press F6 if you have to install a third-party SCSI or RAID driver. (הקש F6 אם עליך להתקין מנהל התקן SCSI או RAID של ספק חיצוני).

הקש F6 ולאחר מכן פעל בהתאם להנחיות כדי להתקין מנהל התקן לאחסון בנפח גדול מתוצרת יצרן ציוד מקורי (OEM). לקבלת מידע נוסף על השימוש במקש F6 לטעינת מנהל התקן של OEM לתמיכה, לחץ על מספר המאמר להלן כדי להציגו מתוך מאגר הידע Knowledge Base:

314859 תמיכה מוגבלת במנהלי התקנים של יצרני ציוד מקורי (OEM), באמצעות המקש F6, בעת התקנת Windows XP ו-Windows Server 2003

על מנת לברר אם בקר הדיסק הקשיח תואם ל-Windows XP ולהשיג מידע על מנהלי התקן הכלולים בתקליטור Windows XP או הזמינים להורדה, עיין ברשימת תאימות החומרה (HCL) העדכנית של Windows XP. לקבלת פרטים נוספים על רשימת HCL העדכנית של Windows XP, לחץ על מספר המאמר שלהלן כדי להציגו מתוך מאגר הידע Knowledge Base:

314062 רשימת תאימות החומרה העדכנית ביותר עבור Windows XP

אם בקר הדיסק הקשיח שברשותך לא מופיע ברשימת ה-HCL, פנה ליצרן המחשב, כרטיס המערכת או בקר הדיסק הקשיח, כדי לקבל מידע על זמינותו של מנהל התקן. אינה ערבה לקיומו של פתרון עבור ציוד שאינו מופיע ברשימת ה-HCL. לקבלת מידע נוסף, לחץ על מספר המאמר שלהלן כדי להציגו מתוך מאגר הידע Knowledge Base:

315239 מדיניות התמיכה של Microsoft עבור חומרה שלא מופיעה ברשימת HCL של (ייתכן שקישור זה מפנה לתוכן שחלק ממנו או כולו מופיע באנגלית)

אם כוורת המערכת ברישום של XP פגומה, ייתכן שלא יהיה באפשרותה של מערכת XP לטעון את מנהל התקן miniport הדרוש לבקר האתחול. כדי לפתור בעיה זו, שחזר את גיבוי רישום. לקבלת פרטים נוספים על שחזור של גיבוי רישום, לחץ על מספר המאמר להלן כדי להציגו מתוך מאגר הידע Microsoft Knowledge Base:

307545 כיצד לשקם מערכת רישום פגומה המונעת הפעלה של XP

בעיות חומרה

הודעת שגיאה ‎Stop 0x0000007B‎ עלולה להתקבל אם קיימת התנגשות משאבים בין בקר האתחול לבין בקר אחר או בין התקני SCSI. כמו כן עלולה להתקבל הודעת שגיאת עצירה אם תרגום כונן לא מתבצע או אם תרגום כונן הוחלף. על מנת לפתור בעיה זו:

אם קיימת התנגשות של כתובת יציאת קלט/פלט או IRQ בין בקר האתחול לבין בקר אחר, מערכת Windows מפסיקה להגיב (נתקעת) או מציגה הודעת שגיאה ‎Stop 0x0000007B‎. אם הוספת לאחרונה חומרה חדשה, הסר את החומרה החדשה או הגדר מחדש את תצורתה כך שלא תתנגש במשאבים של בקרים אחרים שמותקנים במחשב.

אם אתה משתמש בדיסק קשיח מסוג SCSI, בדוק את אם שרשרת SCSI מסתיימת כהלכה. הסר התקני SCSI שאינם בשימוש או ודא שכל אחד ממזהי SCSI הינו ייחודי.

ודא שתרגום הכונן מופעל (אם הוא נחוץ) ושלא הוחלף. לדוגמה, בעיה זו עלולה להתעורר אם החלפת בקרים לאחרונה. לקבלת פרטים נוספים על בעיה זו, לחץ על מספר המאמר הבא כדי להציגו מתוך מאגר הידע Microsoft Knowledge Base:

314082 מתקבלת הודעת עצירה 0x0000007B לאחר העברת דיסק המערכת של Windows למחשב אחר

בעיות אחרות

סיבות פוטנציאליות אחרות להודעת שגיאה ‎Stop 0x0000007B‎ כוללות:

אמצעי האחסון של האתחול פגום ול-Windows אין אפשרות לאתחל אותו. אם מערכת הקבצים פגומה ואם אין באפשרותה של מערכת Windows לאתחל את אמצעי האחסון של האתחול במהלך תהליך ההפעלה, העבר את הכונן למחשב אחר שמפעיל Windows XP והפעל את הפקודה chkdsk על כונן זה, או נסה ליצור התקנה מקבילה של Windows XP בכונן (בתיקייה נפרדת). תוכנית ההתקנה של Windows XP בודקת את שלמות אמצעי האחסון לפני שהיא מעתיקה קבצים ובמהלך הבדיקה היא עשויה לתקן בעיות מסוימות.

אתה מתקין מערכת Windows XP במחיצת אתחול שעברה שיקוף אשר נוצרה על ידי Microsoft Windows NT 4.0. מערכת Windows XP לא תומכת במערכות אמצעי מסוג Ftdisk של Windows NT 4.0. אם אתה מפעיל Microsoft Windows 2000, עליך להמיר את כל מערכות אמצעי האחסון מסוג Ftdisk לאמצעי דינמיים לפני השדרוג ל-Windows XP. אם אתה מפעיל Windows NT 4.0, קטע את כל השיקופים וגבה את כל הנתונים שבפסים, את RAID5, או את מערכות אמצעי האחסון המורחב לפני השדרוג ל-Windows XP. אחרי השדרוג, מערכות Ftdisk עלולות להיות בלתי נגישות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה צריך XP?

סיבות לא חסרות, תנסה לראות מה מקור הבעיה, משם ניתן לעזור לך.

1. אני צריך בישביל תוכנה שקיניתי ומותאמם רק לXP

2. את כל מה שהעתקתה כבר קראתי זה לא עוזר לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...