עבור לתוכן

בחירת כ.מסך לתוכנות עריכת וידאו..

nvidia 570GTX VS quadro 2000 1,229 הצבעות

  1. 1. nvidia 570GTX VS quadro 2000

    • nvidia 570GTX VS quadro 2000
    • nvidia 570GTX VS quadro 2000
      0

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

אני בהתלבטות לגבי בחירת כ.מסך שנועד לעבודה מול תוכונות אפטר אפקט ,פרמייר... הלך לי לעולמו כ.מסך נאמן NVIDIA 470GTX בגלל ספק כח גרוע , אני מעוניין לקנות כ.מסך חדש טוב יותר ,קראתי מאמרים מפה ולשם לגבי שני הכרטיסים nvidia 570GTX, quadro 2000 הם לא רעים בכלל שניהם תומכים במנוע מרקורי לשניהם יש CUDA גבוה לכ.מסך 570GTX יש רמת דגימה 320bit ומהירות ליבה גבוה מאוד של 320BIT מול 192BIT שב-quadro 2000 על פניו ניראה שה570GTX מעולה אך מה שמבלבל זה שחברת אדובי מבצעת את כל המבדיקות של על כ.מסך מסדרת ה- ולquadro ולא מתייחסת לסידרת ה-570GTX.מופעים באתר אדובי רשימה של כ.מסך שתומכים בתוכנות שלהם ,שניהם מופיעים ברשימה . בחלק מהאתרים ממליצים על ה-570GTX ובחלק מהם ממליצים quadro 2000 . חשוב להבהיר אני לא גיימר ,משחקים לא מדברים אלי ,חשוב לי לבחור כ.מסך שיתן לי את המקסימום בעבודה מול תוכנות אדובי עם זאת התקציב שלי לכ.מסך הוא עד 2000 ש"ח

עזרה בבקשה.. ???

פורסם

יתרונות מוכרים של quadro באופן כללי כוללים:

- ביצועי OpenGL ב Viewport לסצנות מורכבות בסביבת CAD.

- ביצועי Double Precision וזכרון ECC (לדיוק מירבי ואפליקציות "רגישות מידע")

- יציבות במאמץ לזמן ממושך.

- 10bit color output.

- נפחי זכרון.

- תמיכה.

אולם רובם (ולפעמים כולם) יכולים להתקזז, עם תלות בצרכים (תוכנות) ותקציב (חומרה).

לצורך העניין ה-gtx570 חזק בהרבה מ-quadro 2000 (שבערך מקביל ל-gts450), הוא בעל נפח זכרון גדול יותר, נתמך באופן רשמי בחבילת CS6 (שזה כולל בדיקות מקיפות, בדומה ל-quadro). אני מניח שאין לך מסך תומך 10bit יקר להחריד. אתה לא עובד בסביבת CAD (וגם אז ישנה תלות בתוכנה ותמיכת חומרה). אפילו ביצועי DP עדיפים ב-gtx570 (אולם לא נראה ש CS6 בכלל עושה בזה שימוש), ולא נראה שיהיה לך צורך בזכרון ECC, או שצפויות בעיות יציבות עם ה-gtx570 (עדיף לקחת דגם עם קירור מתקדם לטובת טמפ' נמוכה במאמץ ממושך).

במקרה שלך אין לי ספק שתקבל יותר מה-geforce בפחות מחיר.

אציין גם שכל כרטיס geforce אחר יאפשר האצת חומרה \ CUDA ב-CS6 בעריכה פשוטה של קובץ טקסט (או אוטומטית עם שימוש בכלי יעודי),

שתעקוף את החסימה \ הגבלה לכרטיסים "מאושרים". לא דווחו בעיות מיוחדות ולא חסרים משתמשים המבצעים את ה-hack עם שלל כרטיסים - מבלי להתחשב

באישורים של adobe (שכנראה קשורים בבירוקרטיה לא פחות). (מידע נוסף על ה-hack ב -After Effects / Premiere Pro)

אבל גם אם אתה מעוניין ללכת בדרך הרשמית, אזכיר שכרטיסי geforce מסדרת kepler החדשה (כגון gtx670 / gtx680) נתמכים כיום באופן רשמי לאחר עדכוני תוכנה אחרונים. ב-after effects הם כבר נרשמו כנתמכים, ובעוד הרשימה של premiere pro לא עודכנה, נכתב שתמיכה ב-gtx680 למשל הוספה בפאטץ' 6.0.2.

כרטיסי kepler, בהשוואה ל-fermi, כוללים בין היתר נפחי זכרון גדולים יותר, ביצועים טובים יותר (למעט DP*) בעוד הם יעילים יותר מבחינת צריכת חשמל,

אפשרות לחיבור פי 2 מסכים במקביל (4). אפשר להביא אחד כזה ועדיין לעמוד בתקציב, אם כי במידה ואתה בוחר בתמיכה רשמית (gtx670/680) הם עלולים להיות יקרים\חזקים ממה שאתה באמת צריך.

ניתן גם להשיג דגמים עם זכרון כפול (אם זה gtx570 עם 2.5gb או gtx580 עם 3GB או gtx670/680 עם 4GB).

* ביצועי DP (או FP64) ב-gtx680 מהווים 1/24 מביצועי ה-SP (או FP32) שלו. ב-gtx 570 / 580 מדובר ב-1/8. ב-gtx 560 ti זה 1/12.

ב-quadro 4000 / 5000 / 6000 מדובר ב-1/2. ב quadro 2000 זה רק 1/12.

בקיצור, הכל יחסי. למשל לא רק ש-gtx570 חזק מ-quadro 2000 ב-FP32, הוא עוד יותר חזק ב-FP64 (איפה שהיית מצפה מקוודרו להוביל).

אבל אם למשל, בהקשר אחר לגמרי, היית עובד עם solidworks, לא משנה כמה ה-quadro 2000 היה חלש - היה מספק ביצועים עדיפים מאחר והג'יפורס כלל לא נתמך שם.

ד"א, בסקר שלך שני האפשרויות זהות :)

פורסם
  • מחבר

קודם כל תודה ענקית .. תגובה מקצועית מאוד שעוזרת ללא שום ספק

לגבי ה-670GTX זהו כרטיס שלא מופיע ברשימת הכרטיסים שנתמכים באתר של אדובי

אני עובד באחד מהרשתות הענקיות בארץ בתחום המחשבים יצא לי למכור ללקוח מחשב חזק מאוד שיש בו מעבד I7-3820

16GB זכרון דיסק SSD 256 דיסק Caviar Black 2TB ....ובין היתר היה מורכב אצלו כ.מסך 670GTX שעשה לו כל כך הרבה בעיות בפרמייר ואפטר אפקט לקח לו המון זמן לבצע רינדורים ובזמן עבודה הכ.מסך ניתקע . בעקבות זה הורצו בכרטיס בדיקת תחת תוכנות מאמץ והכרטיס יצא תקין לגמרי אך למרות זאת לבסוף אושר לו באישור חד פעמי להחליף לכ.מסך עקב הבעיות שהוא חווה ל-GTX 580 שנתמך באתר אדובי... ולא תאמין התוכנה רצה טוב יותר בכ.מסך הזה אני מאמין שיש הסברים לזה , אני לא חקרתי לעומק תנושא ....

ממה שהבנתי ממך ה-GTX57 והקואדרו 2000 יעשו את העבודה בתוכנות עריכה אך ברגע שאני יתחיל לגעת בתוכנות הדמיה תלת מימד וכד" הקוואדרו יעשה את העבודה טוב יותר... אני חושב שאני יבחר בקוואדרו אין לי כוח כל שנה וחצי לשבור את הראש :bash: בגלל כ.מסך

פורסם

לגבי GTX670/680, כפי שקישרתי קודם, תמיכה רשמית הוספה בעדכוני תוכנה ל-After Effects, אולם בעוד של-Premiere Pro הוסף ה-gtx680, ה-gtx670 עדיין לא הוסף. מן הסתם ה-gtx670 לא עזר ללקוח ב-Premiere Pro אם הוא לא "פתח את הנעילה", וייתכן שלא עבד לו ב-AE כי לא התקין (אולי לא שוחרר אז) את עדכון התוכנה הרלוונטי, או שלא הגדיר את התוכנה כראוי. אגב גם כשהכל אמור לעבוד כשורה תמיד ייתכנו בעיות תוכנה\דריבר\הגדרות כאלו ואחרות...

בקיצור, gtx680 היום נתמך רשמית בשני התוכנות המדוברות בחבילת CS6 מעודכנת.

gtx670 אושר רק ל-AE. אבל באופן כללי כל כרטיס מהסדרה (לדוגמא gtx660 ti) יעבוד ב-2 התוכנות בהנחה שמבצעים את ה unlock, מתקינים דריברים\פאצ'ים אחרונים ומגדירים את התוכנות לניצול GPU. אפשר לראות שלל כרטיסים בתוצאות benchmark מהשטח למנוע MPE ב-Premiere Pro:

http://ppbm5.com/MPE%20Charts.php

כאמור כרטיסים מסדרת kepler מכילים יותר ליבות CUDA ויותר זכרון, אולם שכחתי לציין כי ה-fermi מכילים רוחב פס זכרון גדול יותר, מה שבעקרון יכול לתרום ב-OpenGL, אבל מבדיקה נוספת נראה שב-OpenGL ניתן לצפות לביצועים מקבילים מכרטיסי שוק גבוה kepler ו-fermi.

אני לא רואה סיבה שתיאלץ להחליף את הכרטיס כל שנה וחצי, כי גם במידה והוא "הולך לעולמו" כמו הכרטיס הקודם שלך - יש אחריות 3 שנים לרוב ואתה אמור לקבל חלופה בגדר האחריות. כרטיסי שוק גבוה מסדרה GTX4xx (כמו שהיה לך) ידועים בטמפ' גבוהות, וללא קירור מתקדם (או הרמת סל"ד מאוורר מעל לברירת המחדל של גוף קירור סטנדרטי, שלעיתים איטי מהרצוי) יתכן שתרם לכשל במאמץ ממושך. בכל אופן בתקציבים של quadro לרוב ניתן לרכוש יותר מכרטיס geforce אחד :)

לגבי ה-gtx570 מול קוואדרו 2000, אכן שניהם יעשו את העבודה בתוכנות עריכה המדוברות - אולם ה-gtx570 יעשה אותה מהר יותר, ולכן הוא המומלץ מבין השניים. כדאי גם להתחשב בזכרון כי אם למשל נגמר לך הזכרון בקוואדרו - רינדור Ray Tracing יפול על ה-CPU וישתמש בזכרון המע' במקום (ולא בנוסף).

בכל הנוגע להדמיה תלת מימד, שם עוד יותר מסובך להשוות תפוחים לתפוזים, זה משתנה בהתאם לתוכנה ספציפית, מורכבות התוכן וכו', אבל בגדול לעבודה מקצועית ומורכבת בתלת מימד אכן נהוג להמליץ quadro. שמחתי לעזור, בהצלחה.

פורסם
  • מחבר

תודההההה רבה ...... סוף סוף קיבלתי תגובה מקצועית שנשמעת לי אמינה מקצועית ואחידה :-)...

פורסם

מעניין לקרוא - תודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים