WARNING: CMOS CHECKSUM ERROR - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

WARNING: CMOS CHECKSUM ERROR


itaysp

Recommended Posts

כן כן, אני מכיר את הבעיה בדרך כלל..

אבל הפעם זה משהו שונה.

הלוח שלי הוא DH67CL, הגרסא המתוקנת B3

לפני כחודש עדכנתי לביוס האחרון.

לפני כשבועיים כיביתי את המחשב, הוצאתי אותו מהחשמל לגמריי כדי לחבר דיסק קשיח חדש (חיברתי אותו ל ESATA אם זה משנה אולי..)

וכשהדלקתי את המחשב קיבלתי את השגיאה הזאת.

ניסיתי לאפס את כל ההגדרות, לטעון ברירת מחדל, להוציא את הסוללה, להחליף את הסוללה, לג'מפר בלוח אם את הריסט לביוס.. כלום לא עוזר. ההודעה תקועה!

ניסיתי גם לנתק את הדיסק קשיח החדש שחיברתי, גם לא שינה את המצב.

אז מה עושים במצב כזה? הולכים לספר של הלוח אם. אז הלכתי. ולא כתוב כלום על השגיאה הזאת!

חיפשתי קצת בגוגל, לא מצאתי ממש פתרון.

בהודעה כתוב שאפשר לראות בEVENTS את השגיאה, אבל לא כתוב שם משהו מפורט, כתוב אותו הדבר CMOS CHECKSUM ERROR

אשמח לעזרה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוציא את הסוללה ותכניס במקומה משהוא שיקצר את ה + ו - בחיבור, תן לזה לעמוד 20 שניות

עכשו תחבר מחדש

תיכנס לביוס ותעשה restore defaults

ריסט

תיכנס שוב ותשנה סתם כמה דברים (פשוט שיהיה שינוי שתוכל לשמור)

תשמור ותצא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

אז אחרי התכתבויות רבות עם אינטל ונסיונות להדרכה ונסיון טיפול בתקלה (הם לא יודעים מה בדיוק התקלה, אבל הם אומרים שזה יכול להיות הספק כח שלי..)

אינטל פתחו לי RMA.. זה מאד נח להחזיר להם את זה עם DHL (כמובן העלות עליהם) אבל כל התהליך של השליחה והחזרה יכול לקחת זמן.. חודש אפילו..

המערכת שלי בת שנתיים, ויש לי גם על הספק כח וגם על הלוח אם אחריות ל3 שנים, אם אינטל פתחו לי RMA אני יכול ללכת בלב שקט לחנות ממנה קניתי כדי שהם יחליפו את הלוח/ספק ויחקרו לעומק את התקלה? זה בטח לא יקח יותר משבוע.. וגם לא אצרך להתעסק עם כל הפירוק של הלוח וההרכבה בחזרה.

אבל השאלה שלי היא האם אפשר להסיק שיש תקלה בוודאות עצם זה שאינטל פתחו RMA, אחרת אם אני שלוח את המחשב לחנות ואין באמת תקלה, כנראה שאאלץ לשלם על התיקון..

ועוד שאלה, אם פתחו לי RMA, הם מחכים שאני אשלח להם את המוצר ואז הם שולחים לי את המוצר החלופי, או שהם שולחים במקביל?

מכיוון שבאימייל שקיבלתי מהם כתוב:


Products is sending to you:

(Note:Product information is conditional based on substitute part availability.Actual part(s) may differ.)


Row No : 1
Part No : G10212-XXX
Product : BD, MB DH67CLB3 (COLD LAKE)


Products you are returning to Intel:


Row No : 1
Part No : G10212-XXX
Product : BD, MB DH67CLB3 (COLD LAKE)FPO : N/A ATPO/Serial No : XXXXXXXXXXXXX

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיו בגלל בעיות חשמל (ספק וכו) אבל הסיכוי נמוך. יותר נראה כמו משהוא בלוח עצמו (יכול לקרות כתוצאה מגורמים כמו כיפוף של הלוח, התחממות יתר בעבר וכו, או סתם לוח דפוק)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...