עבור לתוכן

חווית שרות עגומה בבאג (Galaxy S3)

Featured Replies

פורסם

גם מחליפים את המטען

אסור להם על פי חוק למכור מכשיר עם מטען לא תואם לארץ.

  • תגובות 81
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גם בהצמדות לעובדות אפשר להתסבך בהליך משפטי

אבל להימנע משמות תואר לא נחוצים והצמדות למה שבאמת קרה תוך הבעת אכזבה על חוויה אישית, אני לא מאמין שאפשר להגיש על זה כתב תביעה.

"אני לא מרוצה מהקניה בבאג כי קניתי מכשיר וכשפתחתי את הקופסא הוא היה תקול".

על מה הם יתבעו אותה?

הבחור מהכתבה הגזים וקרא לחנות רמאים, זאת אומרת הוא הצהיר שהם באופן שיטתי מרמים כל לקוח שנכנס לחנות וגונבים מכספו במכירה עצמה.

מבחינת החוק, הדרך היחידה להימנע מהוצאת דיבה היא לצטט משפטים מהתביעה שהוגשה, זה מותר.

אם זה היה אני הייתי מגדל 2 ביצים ושם את החוויה האישית שלי על הדף שלהם כמו גדול, מהסיבה הפשוטה שזו חובה של הקונה לשתף על אוול שנעשה לו, ובזאת להזהיר אחרים.

בנוסף, היא יכולה לקחת מצלמה ולצלם MACRO את כל הפלאפון מכל הכיוונים, להראות שהחומר שלו נקי ואין עליו פגיעות גם ב ZOOM רציני, זו הוחכה שהפלאפון לעולם לא נפל ולא קיבל מכה. בנוסף המסך הבנתי לא שבור. מה שמוכיח שהיא לא שברה או לחצה עליו והבעיה כבר הייתה במכשיר.

תדרשי תיקון בחינם אל תוותרי להם.

דעה אישית שלי:

אני לעולם לא נכנסתי לבאג, מתוך אינטואיציה, ואחרי הסיפור הזה אני יכול להבטיח בלב שלם שגם לא אכנס.

פורסם

מגדל 2 ביצים בשביל לכתוב חווית שירות על הקיר של BUG? חחחח תאמין לי שהם לא יתבעו הוצאת דיבה גם אם תכתוב להם עם קללות ושקרים מהסיבה הפשוטה שבית המשפט לא יפסוק פיצויים על שטויות שאנשים כותבים בפייסבוק...

פורסם

כבר נתקלתי בחברות שמוחקות פוסטים לא מחמיאים וגם חוסמים למשתמש אפשרות לכתוב שוב.. עדיף לה לפרסם דף שלה ולבקש מכולם לשתף ואולי ככה זה יתגלגל רחוק יותר (אני אגב נחסמתי על ידי ספקית האינטרנט FAST כי ציינתי על הקיר שלהם שאין להם שום שירות ומה שעולה זול גם שווה זול והם מחקו את זה וחסמו אותי).

פורסם
  • מחבר

הי זו מיכל, שבת שלום.

נראה לי שבשלב ראשון אני אנסה לשוחח עם באג פעם נוספת ולהוריד אותם מה- 700 ש"ח . זה שהם ירדו מ1100 ש"ח ל700 ש"ח כבר פותח ערוץ להידברות נוספת. מרגיז לשלם כסף לתיקון מכשיר "חדש" אבל בגלל שאי אפשר כבר לבטל את העסקה, נשתדל להוציא מהם כמה שיותר וממני כמה שפחות.

במקביל כבר ישבתי עם עו"ד על ניסוח מכתב עינייני להנהלת הרשת אותו אשלח אליהם בתחילת השבוע.

מעודד לקבל תמיכה. תודה

פורסם

מאחר ואני מאמין לסיפור שלך במלואו (לא סביר לדעתי בדיה של כזה סיפור רק בשביל העלות של התיקון מסך) אני מאחל לך הצלחה מול באג. אני מכיר את ההרגשה של לקנות מכשיר חדש במחיר מלא (ואפילו יותר גבוה מהשוק במקרה של באג) ואחר מכן לא להנות ממנו בגלל דברים שלא בשליטתך.

במקרה זה, הייתי מצפה מבאג לפחות להיות מודעים לגובה הפרמיה שאנשים משלמים כשהם קונים מהם ולתת ערך מוסף לרכישה במחיר הגבוה ברמת שירות והבנה של הלקוח. היגיון בריא וחשיבה שירותית (ואפילו עסקית) יביאו אותם למסקנה שלא סביר שאת מחרטטת אותם רק בשביל לקבל תיקון מסך בחינם, מה גם שלדעתי לא סביר כזה נזק למסך בלי שום נזק פיזי למכשיר.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה

פורסם

מאחר והחנות רוצים "לבוא לקראתך" זה מראה שיש פה הבנה שמשהו פה לא תקין , וכנראה לא סביר שמכשיר בן יומו יציג פס כלשהו [שאין סימני שבר וכו''].

הייתי ממליץ לכתוב מכתב לסמסונג העולמית עם תצלום של הפס או מה שזה לא יהיה ולקבל חוות דעת , ממה זה יכול לנבוע , זה יכול להטות מאוד את הכף .. , גם אם הם לא יראו את המכשיר פיסית.

למרות שטכנאי בארץ בדק אותו .

פורסם

באג ידועים לשימצה, אך אני לא מבין אם שילמת על מכשיר חדש, למה לקחת אותו אם מההתחלה ראית שהוא פתוח?

זכותך לקבל מכשיר חדש סגור וחתום בקופסא המקורית, הרי על מה שילמת ממיטב כספך?

זה כמו ללכת להוציא כסף מפקיד בבנק, אם לא ספרת את הכסף ועזבת את הדלפק והיה חסר לך כסף - אכלת אותה.. לך תוכיח שאתה לא מנסה לעקוץ מישהו.

תאיים לגשת עם זה לעיתונים, שחלקם מפרסמים לפעמים במדורי צרכנות שלהם מיקרים כמו שלך, תקליט שיחות עם שירות הלקוחות לכל מיקרה, תברר עם היבואנית הרישמית, סאני, לגבי התיקון.

http://www.samsungmobile.co.il/

לקנות מכשיר סלולאר זה רק מהיבואן או מחברות סלולאר, כל השאר זה סיכון, לפחות ככה אני עשיתי, קניתי את הגלקסי שלי ישירות מהיבואן, שילמתי קצת יותר אבל הלכתי על 100%.

מקווה שתסדר! תעדכן מה ניסגר בסוף.

פורסם

המקרה הזה יכול היה לקרות גם עם היבואן. ההיכרות שלי עם סאני מוכיחה שאפילו את ההנחה ל-700 שקל הם לא היו נותנים (כי הקיר שלהם בפייסבוק כבר גם ככה מלא בהשמצות, עוד אחד כבר לא ישנה כלום).

לא ברור למה שסאני יהיו שונים מבאג...

פורסם
לקנות מכשיר סלולאר זה רק מהיבואן או מחברות סלולאר

שטויות

אין מקום שהוא בטוח ,וליבואן יש פחות זמן ליתעסק עם לקוח קטנטן יחסית לגודל העסק שלו

הרבה מהיבואנים בכלל לא ימכרו ללקוח יחיד

בעניין חברות הסלולר ,פה אתה גם טועה ובגדול ,כי הן נוהגות באנדרואידים לדחוף את המערכת הפעלה שלהם

בימקום של היצרנית

זה אולי טוב למי שחיב תפריטים בעברית ,במכשירים שאין להם מהיצרנית

אבל זה גם ממלא את המכשיר באפליקציות שהרבה מאיתנו לא רוצים

שאני קונה סמארטפון ,אני רוצה אותו נקי מהיצרנית

לא יודע מה חברות הסלולר עושות באיפון וWIN8 ,כי אלו מערכות סגורות

למרות שבתאוריה לפחות יכולות להתקין אפליקציות שלהן ,אבל זה כבר עניין של הסכמים עם אפל וMS

מה גם שחברות סלולר לא תמיד יתקנו בחינם גם עם יש ביטוח ,בגלל כל מיני סיבות

וזה בלי לדבר על עניין התשלומים ,שהרבה מאיתנו מעדיפים תשלום אחד ליראות כמה שילמנו ולישון בשקט ,בלי להיות חיבים כספים למאה אלף מקומות

פורסם

לקנות מכשיר סלולאר זה רק מהיבואן או מחברות סלולאר, כל השאר זה סיכון, לפחות ככה אני עשיתי, קניתי את הגלקסי שלי ישירות מהיבואן, שילמתי קצת יותר אבל הלכתי על 100%.

דוגמא לפראייר המצוי

נ.ב. לקנות דבר כל שהוא מבאג גם מכניס אתכם לקטגוריה הזו (פראיירים)

פורסם

אני הייתי ממליץ לפתוח תלונה במועצה להגנת הצרכן :

http://www.consumers.org.il/category/complaint-form

ומקביל,

הייתי מדבר עם חברת האשראי במידה אם נרכש בכרטיס אשראי לבירור אם אפשר לעצור תשלומים או לבטל עסקה על מוצר לא תקין.

מחזק.

בעבר פתחתי תלונה במועצה והטיפול לאחר הפניה שלהם היה מצויין.

פורסם

דוגמא לפראייר המצוי

נ.ב. לקנות דבר כל שהוא מבאג גם מכניס אתכם לקטגוריה הזו (פראיירים)

נ.ב. לקנות דבר כלשהו באופן כללי גם מכניס אתכם לקטגוריה הזאת (פראיירים)

(לגנוב זה הכי לא פראיירי כאילו דה)

פורסם

מיכל - אין מה לעשות, או שתלכי לבית המשפט ותקווי ליפול על שופט אוהד (עם הוכחה שאין על הטלפון שום שריטה או מעיכה) או שתסגרי איתם על תיקון בעלות מופחתת (400 ש"ח נראה לי מחיר סביר - אם הם יסכימו)

המקרה שלך בעייתי, כי מבחינתם לקחת את המכשיר הביתה, הוא נפל ועכשיו את מחזירה אותו.

אולי את בן אדם הגון אבל יש עוד 200 רמאים שיבואו בצעקות לחנות אחרי שהם דפקו את הטלפון.

תגיעו לפשרה ותגמרו את הסיפור.

לגבי באג - המחירים שלהם תמיד יקרים מאוד ביחס למחיר השוק. הייתי נותן שירות לקוחות קצת יותר טוב, אחרת באמת למה לשלם יותר. גם אם נראה לכם שהלקוח אולי לא כ"כ צודק. סלולרי זה מוצר שמחליפים כל שנתיים, מחשב כל שלוש, אוזניות, DOK וכו' - לא שווה להפסיד לקוח בשביל כמה מאות שקלים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים