עבור לתוכן

חווית שרות עגומה בבאג (Galaxy S3)

Featured Replies

פורסם

שלום רב,

בתאריך 01.12 רכשתי בחנות BUG שבקיריון , קרית ביאליק , מכשיר סמסונג S3 . המכשיר הינו מתנה ליום הולדת של הבן החייל שלי. בתאריך זה היה מבצע של BLACK FRIDAY ולא היה את המכשיר במלאי , לכן שילמתי עבורו וחזרתי הביתה.

בחנות קבלתי את המכשיר ב3.12 , המכשיר היה בקופסא לא סגורה , ולבקשתי פתחו את הקופסא כדי להראות לי שיש את הבטריה והכבלים .

בתום ההצגה שבה לא הראו לי את פעולת המכשיר (אפילו לא הדליקו אותו!) סגרו את הקופסא וכמו שהיא הנחתי אותה בארון בבית עד לחזרתו של בני מהצבא.

ביום חמישי האחרון 20.12 הבן שלי חזר מהצבא אחרי 19 יום שלא היה בבית, ושמח לקבל את המכשיר. הוא הכניס אותו להטענה בחשמל וכשהדליק אותו ראה פס על גבי המסך.

מיהרנו לחנות בה נרכש המכשיר ובקשנו להחליף אותו לחדש. נעננו בסרוב .בבאג טענו שהמכשיר "נפל לרצפה" , מה שלא קרה ולא נברא, וסירבו בתוקף לסייע.

שלחנו את המכשיר למעבדת תיקונים עפ"י המלצת מנהלת החנות גב' שושנה עזרייב (מעבדה של באג כמובן).

לאחר בדיקה במעבדת השרות של BUG ולאחר שיחה עם מר אמיל וינרופ , מנהל טכני של כל הרשת , מסתבר שהמכשיר אכן ספג לחיצה רצינית במסך ויש להחליפו במסך חדש.

בבאג הודיעו לי כי עלות התיקון היא 1500 ש"ח(!!) וכי הם מוכנים "לבוא לקראתי" ולגבות ממני "רק, 1100 ש"ח, עבור מכשיר שנמסר לי כשהוא תקול.

כל נסיונותינו לקבל מענה ענייני מבאג ולהחליף את המכשיר במכשיר חדש ותקין נתקלו בחומה בצורה ואטומה. בבאג אמנם לא ידעו להסביר לנו כיצד נמסר לידינו מכשיר שלא באריזה מקורית וסגורה ומבלי שעבר בדיקת תקינות לפנינו, אך זה לא הפריע להם להתנער מאחריותם ולתקן את העוול שנגרם לבני בגלל רשלנותם.

לאחר ששילמתי סכום נכבד (כולנו מכירים את המחירים בבאג) ממיטב כספי עבור מכשיר חדיש לבני החייל נותרתי עם מכשיר תקול ובלתי שמיש, עוד בטרם בוצעה ממנו ולו שיחה אחת.

מאחר ונראה שכבר לא אזכה לשירות מבאג, ומכיוון שאין בכוונתי לשלם 1500 ש"ח לתיקון אצלם (הרי הם גם אלה שיעניקו לי "אחריות" על התיקון...) – אשמח להמלצות היכן ניתן לתקן את המכשיר בעלות סבירה (רצוי באיזור הצפון).

אם למישהו יש רעיון כיצד בכל זאת לקבל התייחסות מבאג אשמח לדעת, כי אני כבר מיואשת לגמרי מהם.

מה שאני יודעת לבטח הוא שזו הפעם האחרונה שאני קונה משהו בבאג, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהזהיר רוכשים פוטנציאליים בבאג – בפעם הבאה שאתם עורכים עסקה ברשת הזאת, בידקו היטב את המכשיר עוד בחנות, כי אחריות לאחר מכן כנראה שכבר לא תקבלו.

יותר טוב לחפש חנות אחרת, כזאת שמכבדת את לקוחותיה וגם טורחת להעניק אחריות לשירות ולמוצרים שהיא משווקת, אני אישית עם באג גמרתי.

מיכל

  • תגובות 81
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ממליץ לך לכתוב את המלל של ההודעה הזאת על קיר הפייסבוק שלהם.. מניסיון שירות הלקוחות שלהם נהיה קצת יותר רגיש כשכל הפייסבוק חשוף לתלונה... תדגישי את העובדה שלא הדליקו אותו במעמד הרכישה.

פורסם

^ מחזק, עובד כמו שצריך.

פורסם

... המכשיר היה בקופסא לא סגורה...

כמו שנאמר - "פה חשדתי" - להבא מה שאמור להדליק לך נורה אדומה - שידליק.

פורסם

לפי החוק אחרי שהם הוכיחו בבדיקות מעבדה שהנזק ניגרם בגלל פגיע פיזית (לא משנה מתי, אין לזה אזכור בחוק) הם יכולים לטעון שאתה אשם.

פורסם

חוק -

קופסה פתוחה - לא לוקחים.

עכשיו לך תוכיח שלא הפלת.

פורסם

מעניין אם הייתם קונים קוטג' פתוח.

פורסם

כמו שכבר רשמו אנשים לפני, עדיף לראות את המוצר בפעולה ולקחת קופסא סגורה, אבל במקרה זה, עדיף לצמצם הפסדים ולא לשכוח לפעם הבאה.

את התיקון עדיף לעשות אצלהם כי עדיין יש אחריות ואם משהו יקרה למכשיר בעתיד, הם יתנערו מכל המכירה הזאת סופית.

פורסם

זה באג,למה ציפית, לשירות 5 כוכבים?

למה בכלל קנית משם?,יש אלטרנטיבות אחרות ויותר זולות.....

תפנה לאמון בציבור ודומיו.

פורסם

מניסיון שלי ושל חבר השירות שם מצויין.

מי שאשם פה, זה פותח הדיון בלבד שהיה חסר אחריות לחלוטין. אפילו על הקופסה מצויין שאם היא פתוחה אז לא לקחת. יותר מזה?

פורסם

מניסיון שלי ושל חבר השירות שם מצויין.

מי שאשם פה, זה פותח הדיון בלבד שהיה חסר אחריות לחלוטין. אפילו על הקופסה מצויין שאם היא פתוחה אז לא לקחת. יותר מזה?

פה כבר יש הגזמה. נכון שלא צריך לקחת קופסה פתוחה אבל מי שאשם פה זה מי שרימה, לא מי שרימו אותו.

פורסם

לטפשות הצרכנית שגילתה הקונה בסיפור הנידון אין שום קשר להתנהלות הקלוקלת של BUG. אם פעולה כלשהי נעשתה כאן שלא בתום לב, הרי שזה היה מצד החנות.

פורסם

אני מסכים איתך ולא מסכים איתך

מחד אני מסכים - באג (או יותר נכון מי שמכר לה - לך תדע אולי מדובר ב"יוזמה" של מוכרן מסויים) לא היו בסדר למכור לה מוצר משומש\לא תקין\מפוקפק

מאידך - אני לא מסכים - לא לחינם נטבע מטבע הלשון "ייזהר הקונה" - הדבר הראשון שמעניין אותי בעת קניית מוצר בחנות זה לראות שהמוצר חדש - ובאריזתו המקורית. אין שום סיבה בעולם שאני אשלם מחיר מלא על מוצר שאריזתו פגומה\פתוחה וכיוב'.

פורסם

הקטע העצוב הוא שאני בטוח שאם היית מגיעה לסניף בעצבים שאת אמורה להיות בהם אחרי מקרה שכזה (אני מדבר בהנחה שאת דוברת אמת לאמיתה) ולא יוצאת משם עד שהמכשיר יוחלף, סביר להניח שאחרי זמן מסוים הם היו מתרצים רק בשביל שלא תפגעי להם בעסקים...

פורסם

יש הבדל גדול מאוד בין לא להיות חכם (בהקשר הספציפי הנידון כאן - צרכנות) לבין לא להיות ישר. הלקוחה טעתה בכך שהסכימה לקבל מוצר פתוח ועוד בלי בדיקה. המוכרן, באם זו היתה יוזמה שלו, או מי שמעליו, אם זו היתה ההוראה, פעלו שלא בתום לב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים