פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים מחבר למה שזה ישנהבמכוניות חדשות אין קשר ישיר בין ההגה לגלגליםיש מנוע חשמלי בסיוע מחשב שמבצע את סיבוב הגלגליםמה שקורה על הכביש לא מתורגם להגה, אין עניין של יציבות או שליטה שאתה חייב בשבילם שתי ידיים.תלוי ברכב, לא כל נהג היום התמזל מזלו לנהוג במודל 2012 דנדש מהליסינג. חלק מהנסיעות שלי אני עושה על פורד פוקוס סטיישן 2010, וחלק מהנסיעות שלי אני עושה על טויוטה קורולה סאן מודל 1999. הסיבה שממשיכים לאכוף בהם מגבלת מהירות מגוחכת היא מאוד פשוטה: יש בתקציב סעיף של 500 מיליון ש"ח שצריכים להכנס מקנסות תעבורה. אף אחד לא יוותר על זה.מה שאמרת עכשיו הוא נטו הון ושלטון ושחיתות. כשמערבבים פוליטיקה וכביש קורים דברים רעים. הדבר הכי טוב שאתה ואני יכולים לעשות בנושא הוא להצביע בבחירות הקרובות, ורצוי לא ביבי.
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים כשמערבבים פוליטיקה וכביש קורים דברים רעים. הדבר הכי טוב שאתה ואני יכולים לעשות בנושא הוא להצביע בבחירות הקרובות, ורצוי לא ביבי. וכשמערבבים פוליטיקה ועוגת גבינה קורים דברים טובים?אתה מכיר משהו שכן טוב לערבב עם פוליטיקה?אתה בטוח שביבי הכניס את הסעיף הזה לתקציב?אתה מכיר מישהו מהמתמודדים בבחירות שהצהיר על מטרה להוריד את הסעיף הזה מהתקציב?
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים במהלך שעות היום/עומס יש גם את העניין של היצרות הנתיבים לבאים מכיוון דרום משלושה לשניים, כך שכל האיזור הזה גם ככה נהיה גדוש אז כולם נוסעים פחות או יותר על אותה מהירות, גם בימני וגם בשמאלי.במיוחד אהבתי את הנתיב הנוסף לאוטובוסים מנתניה עד שמריהו.. אפשר לנסוע בו מ6:30 עד 9:30 ורק לאוטובוסים. ובכל זמן אחר אסור לאף אחד לנסוע בו. גאוני !!!
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים תלוי ברכב, לא כל נהג היום התמזל מזלו לנהוג במודל 2012 דנדש מהליסינג. חלק מהנסיעות שלי אני עושה על פורד פוקוס סטיישן 2010, וחלק מהנסיעות שלי אני עושה על טויוטה קורולה סאן מודל 1999. כנראה שהתרשמתי מהאוונסיס שלי שהיום מלאו לה שבועיים.
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים הבעיה היא שעכשיו מכוניות קטנות מסוג מיני שבקושי מסוגלות לנסוע ב 120 או מכוניות מסחריות גדולות שהן לא יציבות במהירויות האלה יסכנו את עצמם ואת אחרים.העלאת המהירות חייבת להתבצע ביחד עם הורדת מחירי המכוניות , אחרת זה יוצר סכנה.עם בארה"ב אני יכול לקנות רכב חדש משפחתי ב60 - 70 אלף שקל , אז פה בארץ במחיר הזה אתה יכול לקנות רק רכב קופסאת שימורים שבמהירויות האלה ימחץ וכל הנוסעים ברכב לא ישרדו בכמעט 100 אחוז. ברכב משפחתי חדש יש הגנות ומשקל והבטיחות הרבה יותר גבוהה , רק חבל שרוב האנשים יתפשרו על הבטיחות בגלל שאין להם ברירה , אין מספיק כסף.רכב ישן מעל 15 שנה (אפילו 10 שנים , אלא אם כן מדובר ברכב יוקרה או אספנות שמתוחזק מאד) לא ראוי שיהיה על הכביש במדינה מתקדמת ורמת הבטיחות ברכב כזה לא עולה בהרבה על רכבים קטנים.רכבים ברמה שיש בארץ לא מסוגלים לשמור על רמת בטיחות סבירה במהירויות האלה ובגלל זה אסור שהמהירות תעלה (ואני בכלל לא מדבר על רמת הנהגים).ואפילו 10 קמ"ש יכולים מאד לגרוע ברמת הבטיחות.אתה לא תשרוד בתאונה על 120 קמ"ש גם אם תיסע במכונית בנויה על טכנולוגיה בורגית מהמאה ה-24. ואין שום בעיה לנסוע ברכב בן 10 שנים כל עוד הרכב מתוחזק כראוי, אבל בישראל יודעים לעשות רק תחזוקת שבר. דרך אגב, היום ברדיו שמעתי פרסומת רנו קליאו ב-65 אלף שקל. מדובר במכונית סופר מיני אמיתית עם 5 כוכבים במבחני הריסוק שיכולה להתמודד בלי שום בעיה עם נסיעה בכביש בינעירוני. ב-70-75 אלף אפשר לרכוש פאביה, פיאסטה, סוויפט. כולן מכוניות סופר מיני נוחות, יציבות ובטוחות. אז ממש לא נכון שקונים רק קופסאות שימורים ב-70 אלף.
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים כבר מזמן לא ברור איזו אג׳נדה מקדמים ״אור ירוק״. מה שבטוח, זה לא טובת הנהגים.
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים רק לי מתחשק לחנוק את הבן אדם הזה?ממש לא רק לך. הוא או מושחט+צבוע, או ממש, אבל ממש טיפש. אני מהמר על הראשון.מתעלם לחלוטין מכל מחקר שנעשה בעולם ואפילו בישראל אשר מעיד שמהירות היא הגורם המשני ביותר לתאונות דרכים (משהו כמו 1% אאל"ט?).כשאני נוסע על 100 קמ"ש אני מתעסק חופשי ברדיו/מזגן/טלפון. על 140 + אני לא מוריד את העיניים מהכביש.
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים עד כמה שאני יודע מכוניות אמורות לשמור לך על החיים עד למהירות 100 קמ"שכמובן שאם אתה נוסע 100 ונכנס במכונית ממול שנוסעת גם 100 זה יוצא 200 קמ"ש אביזרי בטיחות מצילי חיים קיימים אבל עולים הרבה כסף. לא מדובר רק על כריות אויר למרות ש-7 כריות זה מעולה אלא גם על מיכשור שיודע לקחת שליטה על הרכב במקרה והוא מזהה שהרכב לא עושה מה שהתכוונת שיעשה. הבעיה שזה יקר מאוד וכשחצי ממחיר הרכב זה מיסים יש הרבה פשרות כואבות.
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים מחבר אתה בטוח שביבי הכניס את הסעיף הזה לתקציב?אתה מכיר מישהו מהמתמודדים בבחירות שהצהיר על מטרה להוריד את הסעיף הזה מהתקציב?אני לא יודע אם כן או לא. אני יודע רק שלא מפריע לו שהוא שם ושהוא מכניס למדינה כסף שלא בצדק. הרשימה הליברלית מדברת על להוריד מיסים, אולי זה הלובי שאנחנו צריכים למנף את הורדת הסעיף הזה דרכו. בכל מקרה, לא שמעתי באמת על מתמודד שמתכוון מפורשות להוריד אותו.
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים שום מתמודד לא מתכוון להוריד אותו. יתרה מכך, שום מתמודד לא מתכוון להוריד את המיסים, ולמעשה, גם אם תיאורתית ייבחר מישהו שהוא לא ביבי - הוא יעלה מיסים. יש בור בתקציב, ולא יעזור מי ייקרא "ראש הממשלה". הדרך היחידה לסגור את הבור היא או להעלות מיסים, או לצמצם הוצאות. אני לא רואה אף אחד מהמתמודדים מקצץ 5% בביטחון ומכריח את צה"ל להתייעל, ואני גם לא רואה אף אחד מהמתמודדים עושה רפורמה גדולה ומסודרת ומקצץ איפה שיש 'בשר'. בכל מקרה, זה לא דיון על פוליטיקה, אז בואו לא ניסחף.
פורסם 2012 בדצמבר 2612 שנים מה שאמרת עכשיו הוא נטו הון ושלטון ושחיתות. כשמערבבים פוליטיקה וכביש קורים דברים רעים. הדבר הכי טוב שאתה ואני יכולים לעשות בנושא הוא להצביע בבחירות הקרובות, ורצוי לא ביבי. צריך להיות מאוד טיפש בשביל לחשוב שזה בכלל משנה. ומה ביבי קשור עכשיו בכלל, רק אלוהים יודע.
פורסם 2012 בדצמבר 2712 שנים ממש לא רק לך. הוא או מושחט+צבוע, או ממש, אבל ממש טיפש. אני מהמר על הראשון.מתעלם לחלוטין מכל מחקר שנעשה בעולם ואפילו בישראל אשר מעיד שמהירות היא הגורם המשני ביותר לתאונות דרכים (משהו כמו 1% אאל"ט?).כשאני נוסע על 100 קמ"ש אני מתעסק חופשי ברדיו/מזגן/טלפון. על 140 + אני לא מוריד את העיניים מהכביש.מסכים איתך. כשאני נוסע על 100 קמ"ש אני מרגיש שאני נרדם על ההגה. כשאני נוסע על 130+ אני עירני כמו טייס קרב. אני רואה רחוק, אני צופה מראש תגובות של נהגים, אנדרנלין זורם, רפלקסים הרבה יותר חדים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.