פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים אהלן,אני לא זוכר היכן קניתי את הכונן הקשיח לפני שנתיים..באתר של SEAGATE כתוב שהוא באחריות עד 28/01/13, אך אני לא יודע אם זה תקף רק בשליחה אליהם.שלחתי דוא"ל לח.י, בתור היבואן של SEAGATE, ושאלתי אם הם יטפלו בכונן; לא השיבו עדיין.האם מישהו הצליח לממש אחריות בתקופה האחרונה לכוננים הקשיחים של SAMSUNG?איזה יבואן טיפל בהם?אני יודע שגם אייבורי, אך הם מטפלים לדעתי רק בכוננים שהם ייבאו... ?תודה בכל מקרה על כל מידע...
פורסם 2012 בדצמבר 2012 שנים אני חושב שאתה כונני סמסונג מיבאים חיון ולא ח.י .אבל אני לא חושב שהם נותנים אחריות ללקוחות סופיים .
פורסם 2012 בדצמבר 2112 שנים נראה לי התבלבלת.כתבת שיש לך כונן של סמסונג ובדקת אחריות באתר של סיגייט?אז מה יש לך, סיגייט או סמסונג? ??? סמסונג אלה באמת חיון, אולם לא יצא לי לעבוד איתם בנושא האחריות עם כוננים אלא רק מסכי מחשב.אתה יכול להתקשר אליהם ולשאול.
פורסם 2012 בדצמבר 2112 שנים אה נכון, כן, קראתי על זה בזמנו. איך שכחתי יפה שאיחדו את החיפושים לשני חברות הכוננים במקום אחד, יחסית זריז. אז עכשיו באמת מסקרן לדעת מי אמור לטפל בכונני סמסונג (גם לי יש אחד, טפו טפו תקין לגמרי).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.