עבור לתוכן

בעיות ניוד לגולן טלקום

Featured Replies

פורסם

אני התניידתי לפני 3 ימים להוט מובייל ומרוצה מאוד. הכל עבר חלק מהרגע הראשון.

קיבלתי אסמס מחברת פלאפון:

"לקוח יקר, אנו מבינים כי בחרת לעבור לחברה אחרת, נמליץ ליצור קשר עימנו לקבלת מידע חשוב אודות פרטי המעבר.

לחץ SEND לנציג פלאפון בכיר."

:facepalm:

הצחיקו את סבתא שלי :lol:

  • תגובות 32
  • צפיות 7.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תוך כמה זמן הגיע לך הסים? ומאיפה אוספים אותו?

מה מהירות ההורדה שאתה מקבל בspeed test?

פורסם

יפה, לך לא היו בתקלות טכניות קשות. יש אנשים עם המון בעיות של הוצאת/קבלת שיחות ו/או סמסים בארץ ממפעילים ספציפים או מספרים ספציפים.בעיות אלו לא מטופלות לעיתים גם במשך חודש(לא מדבר על ניודים...).לגביח תפעול מלא באתר זו הפואטנה בדיוק במודל רזה(הכי פחות שירות שניתן).יש אגב, אפשריות של שליטה "מלאה" שכזו גם דרך אתר של החברות הגדולות(חיבור/ניתוק קו, פירוט שיחוות,חשבונית,פניה בצאט,פניה בטופס,הוספת חבילות חול,שינוי תוכניות וכו). אתה עצמך אומר, שלא ציפית שיענו לך..השירות בגולן "רזה " הוא בעצמו אומר את זה.

יש אנשים שיש להם בעיות. אבל כמה? בטח לא יותר מאלו שמתלוננו בזמנו על ההמתנה בשירות.

בסלקום לא ניתנה לי כל גישה לשירות אינטרנטי, או לפחות לא טרחו לידע אותי על זה.

לא ציפיתי שיענו לי לטלפון כי הוא לא נועד לכך, זה היה ניסוי קטן ותו' לא. ואל תשכח שענו לי מהר במייל.

מודל רזה זה לא הכי פחות שירות שניתן, אל תעוות את המציאות. מודל רזה המשמעות היא מינימליזם- מעט מסלולים, מעט בלבולי מוח, שירות דרך האינטרנט בלבד (שזה לא שירות פחות טוב, שתדע. זה אפילו שירות יותר טוב, כי לא מחכים לנציג ולא דוחפים לי כל מיני "מבצעים" ושאר מרעין בישין),פשטות.

בקיצור, אני ממליץ על גולן, ואשמח אם תספק לי סטטיסטיקה אמינה (אם יש דבר כזה...) של מספר הלקוחות המרוצים בכל חברה. אולי זה יחזק את הטענות שלך איכשהו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים