עבור לתוכן

בעיות ניוד לגולן טלקום

Featured Replies

פורסם

לך על 012 הכי משתלם היום מבחינת איכות/שירות/מחיר.

  • תגובות 32
  • צפיות 7.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יש להם צ'ט לייב של שירות לקוחות \ טכני?

אתה יכול לשלוח להם הודעות לדף בפייסבוק.

למרות שזה בטיפול של גולן אני גם רוצה לשאול אתכם.

מדוע שאבא שלי מתקשר אלי(אורנג') הוא לא יכול להגיע אלי, יש צליל כאילו המספר מנותק.(תידידי תידידי תידידי).

ואני כן יכול להתקשר?

הם אמרו שסידרו את הבעיה אבל בעצם לא..

מחר אני אתקשר שוב...

גם לי זה קרה כשעברתי לגולן (גם עם אורנג', למרות שעברתי לגולן מפלאפון בכלל..), תשלח הודעה לגולן בפייסבוק, אל תטרח עם השירות לקוחות בטלפון, בזבוז זמן.

פורסם

לך על 012 הכי משתלם היום מבחינת איכות/שירות/מחיר.

גולן והוט מציעים את אותה חבילה ב 50 שקל (שזה 6 שקל יותר מ012) והייתי מעדיף אותם מבחינת שירות

פורסם

איך אתה יודע מה השירות ב-012?

פורסם

גולן והוט מציעים את אותה חבילה ב 50 שקל (שזה 6 שקל יותר מ012) והייתי מעדיף אותם מבחינת שירות

גולן?הוט? שירות מזה?... :hat: מודל רזה.
פורסם

אוי לא, כבר אין לי סיבה לשמוע 40 דקות פרסומות כשאני מחכה על הקו... אני יכול לשלוח מייל ויחזרו אלי תוך יום במקום, אבל מה זה לעומת הפרסומות המרנינות ומנגינות ההמתנה הצפצפניות שכה אהבתי :'(

וזה למרות שיש להם מוקד טלפוני למקרים מיוחדים. ::)

פורסם

370797_524981052_2115298508_q.jpgRobi Kopel גולן היקרים אני כבר שבוע וחצי בחו"ל בלי יכולת להתחבר לרשת מקומית! הבטחתם שייצרו איתי קשר במייל! לא קרה! שלחתי הודעות התיבת דואר, לא עזר!! מה נסגר? להתחנן?See Translation5 hours ago

  • 3 Replies

  • לא להצטרף לחברה הזו, אין להם שירות, הם לא עונים לפניות במשך חודשים.See Translation2 · 5 hours ago
  • 370797_524981052_2115298508_q.jpgRobi Kopel לצערי כאחד שהיה סובלני מאוד ושכנע רבים לעבור ולהיות סובלניים למרות כל התקלות והבעיות... אני נאלץ להסכים עם אנדיSee Translation1 · 5 hours ago
  • 211603_724676911_1639432337_q.jpgHadasy Tzur חברים, התחברתי לגולן טלקום, קיבלתי יחס יוצא מהכלל מנציגה בשם ניקול. הסבלנות משתלמת. תנסו ותווכחו. שוב תודה לניקול על היחס האישי שלה.See Translation4 · 5 hours ago
  • מבקשת לקבל הגדרות mms לhtc sensation. שלחתי מזמן בקשה דרך האתר.See Translation5 hours ago via mobile
  • אני עדיין מחכה לשרות עקוב אחרי...See Translation5 hours ago
    • 2 Replies

    [*] הזהרו ושמרו נפשיכם מגולן טלקום!!! גולן טלקום עובדים על שיטת מצליח וגונבים! מזמינים סים ב-39 ש"ח, הסים לא הגיע כעבור 10 ימים וביקשנו לשלוח בשנית. הסים לא הגיע בשנית!! הם שלחו מייל שדואר ישראל החזיר להם את הסים, כלומר הם יודעים שהוא לא ברשותי. כעת אני לא רוצה כבר להצטרף והם מסרבים לזכות אותי עבור ה-39 ש"ח!! יתרה מזאת, הם הודיעו לי באותה שיחה אחרי הרבה צעקות (ורק אז) שאם לא נמהר לשלוח להם פקס שאנו מבטלים, אז הם גם יתחילו לחייב אותנו עבור החבילה. כן! מבלי שיש ברשותי סים ומבלי שעברתי ניוד, וכשהתערמתי על זה, עבורם זה הנוהל!!! אז ראו הוזהרתם, וממה שקראתי יש כאן לא מעט אנשים שנפגעו מהם כמוני, רק שאני לא מתכוונת לוותר!! זוהי גנבה לכל דבר! לא שמעתי שמחייבים אותך מבלי שקיבלת שירות/או מוצר! מלבד זאת, קיבלתי יחס מזלזל וחסר רמה מצד הנציגים, שאמרו "על זיכוי עבור סים לא מקבלים שיחת מנהל"!!!!See Translation5 hours ago

    [*]

    • 3 Replies

    [*] בעת ההצטרפות מהירות אינטרנט תובטח 5 מגה, במציאות לפי עתר ספידטסט -לא עובר אחד (!)

    בקריאה לשירות לקוחות *0058 , איש לא עונה ,

    חיכיתי 40 דקות !See Translation4 hours ago

    [*]187141_619731644_1746094231_q.jpgNili Hamudot מבקשת שנציג שירות ייצור איתי קשר. יש לי מלא בעיות קליטה ושליחת/קבלת הודעותSee Translation4 hours ago

    [*]369119_703836036_109384008_q.jpgHaim Kagan גולן טלקום יקרים, לפני יותר משבוע ניסינו לצרף לשירות לקוח נוסף ונתקלנו בתקלות שלא איפשרו לנו לסיים את התהליך. פתחתי אצלכם פנייה אבל אף אחד לא נותן לי מענה וגם לא מתחייב לסדר את העניין. מה יהייה? בנוסף חייבתם על סים למרות שבוטל. אסכמתם שעשיתם טעות אבל אינכם מתחייבים על מועד להחזרת החיוב השגוי. מה יהייה?! מפרגן לכם אבל מתקרב לאבד את הסבלנות...טלפון שלי 0544881025. מקווה שמישהו יקרא את המסר ויקח על עצמו לטפל. תודה.See Translation4 hours ago

    [*]370641_698495788_775023273_q.jpgYana Shabason יש לי שאלה בנוגע לחיוב החודשי, צרו איתי קשר במספר 0545275215See Translation4 hours ago

    [*]371977_808659374_1351095873_q.jpgAnat Kostrinski-Roman אנחנו עדיין מחכים שיצרו איתנו קשר. למה לא חוזרים אלינו? 03-6860245See Translation4 hours ago

    [*]275927_564601352_298260556_q.jpgOren Avraham אנשים יקרים, יש לכם אתר מצויין שנותן לכם תשובות ושאלות כמעט לכל דבר בנוסף אתם גם יכולים לשנות חלק דברים בחשבון דרך האתר, זה שאתם עצלנים לא אומר שגולן לא חברה טובה, יאללה תגדילו ראש תחקרו קצת לא יזיק להפעיל את המוח במקום לחפור לחברה.See Translation3 · 4 hours ago via mobile

    [*]274301_1091940217_1357314708_q.jpgTsofnat Buhadana לתשומת לב החברה,המכשיר שלי נפתח לחברה רק היום נא לחייב בהתאם.תודהSee Translation4 hours ago

    [*]

    • 1 Reply

    [*] גולן טלקום שלום!

    חייב להגיד שהצטרפתי לפני כחודש ואני מאוד מרוצה

    היום הייתה לי תקלה כלשהי ברשת

    השארתי הודעה בפייסבוק

    ולאחר זמן קצר חזרה אלי נציגה מאוד נחמדה

    והבעיה כמובן תוקנה

    אגב, בשיחה היא אמרה שהיא תיצור איתי קשר מחר.

    אז אפשר כבר לסגור את הפניה. מס' לקוח: 1660440.

    תודה רבה והמשך יום טוב.See Translation1 · 2 hours ago

    [*] איפה אפשר למצוא הוראות למוטורולה דיפיי? מצאנו איפהשהו ברשת בשביל לאפשר גלישה, אבל אי אפשר לקבל MMS בינתיים. תודהSee Translation2 hours ago

    [*]186404_100000386170814_804323857_q.jpgTomer Zafrani שימו לב למתחברים, זהו השירות שתקבלו, רק מכאן, מעבר לזה תנסו לתפוס אותם בפון, נראה אותכם אחרי שעה שלא עונים.See Translation2 hours ago via mobile

    [*]186927_100001682930118_1131741028_q.jpgAvner Sara Zaharia התקשרתי היום לגולן לאחר המתנה ממושכת ענתה לי נציגה בשם אפרת ציוני היא היתה מאוד נחמדה היא ניסתה לעזור ובכול דרכים רק בכדי להחזיר לי את אנינטרנט עם הרבה סבלנות ו ובאמת לאחר זמן אינטרנט חזר אלי אני מודה לה על היחס וסובלנות ותודה רבה המשך יום נעיםSee Translationabout an hour ago

    [*]161348_1164147314_5736380_q.jpgDana Lavi Finklshtien היי גולן אתם אחלה אבל כרגע עברנו ליו פון לחצי שנה כי אתם לא מוכנים לתת לנו הכל כלול ב50 ש"ח (בתור לקוחות מהראשונים) 4 קווים אולי ניפגש בהמשך מי יודע ??See Translation23 minutes ago

    [*]

    • 2 Replies

    [*]186466_1320144718_34928781_q.jpgLior Ron Dgani היי, דיברתי אתכם שלשום ואתמול בקשר לניוד שלא צלח, אמרתם שתוך כמה שעות הבעיה תסתדר,היא לא ואני עדיין מחכה לניוד, אשמח אם תצרו איתי קשר

    מספר לקוח: 8664773See Translation20 minutes ago

    [*]260723_100000122243166_2062778453_q.jpgFawzy Abu Aiesh גולן יש לי קו שלכם שלא מחייג לאורנג' - למה

פורסם

נו..הם ממשיכים לבכות שלא עונים בטלפון

שים לב לתגובות שאמרו שחזרו אליהם במייל והכל עובד.

כמובן שיש את החכמים סטייל"האינטרנט לא עובד לי אבל הורדתי את הויי מגלישה בנדידה מה עושים??" וזה אחרי שבכל מקום באתר רשום לשים את הווי

פורסם

ושוב, יש שירות. אני עצמי השתמשתי בו והיה יעיל ומהיר.

לפייסבוק פונים אנשים לתמיכה טכנית, וגם, בתור עם כפוי טובה, להתלונן בפה מלוכלך על כך שלא עונים בטלפון (שמלכתכילה הודיעו שיהיה מוגבל) או שלא קיבלו את הנחת 50 השקלים של המתניידים.

חוץ מזה, סלח לי על הפראנויה, אך אין זה מן הנמנע שיש שם שתולים. אחרי הבלאגנים שעשו להם בכניסה לשוק והשקרים שנציגי שימור הלקוחות עדיין שופכים לאוזני הלקוחות שלהם בחברות הגדולות,אני מתקשה לשמור על אדישות.

פורסם

אתה יכול לקרוא גם כתבות מהעיתונות על "השירות" של HOT וגולן.אני המלצתי לא פעם לאנשים להתחבר אם רק מחיר מעניין אותם. להגיד שבגולן יש שירות זה פשוט לא נכון(תלוי כמובן בהגדרה שלך לשרות). אתר אינטרנט, זה המינימום של שירות שצריך. הבעיה מתחילה כשיש תקלה או בעיה(גנבה למשל).

פורסם

אני לא יודע איפה אתה לקוח (אני יכול כמובן להעלות השערה מושכלת ::), אבל כלקוח גולן (אני בפנים, שם, משתמש כבר מעל חצי שנה שלהם) אני אומר לך שיש שירות.

הזמנתי סים, הגיע, לא נוייד בזמן כראוי (הסים הקודם נשאר פיל במקרה שלי). איך שפרסמו מייל לפניות טכניות שלחתי להם מייל, באותו ערב. למחרת היום כבר הופעל הסים והושבת הישן. זה היה בתקופת העומס של ההתחלה, ושום בעיה חוץ מהדבר המוזר הזה עם הסמס מאתמול, אין בעיות.

בטלפון לא היה מענה, וגם לא ציפיתי לזה ממש- זה היה ברור שטלפון זה לא הדרך להשיג אותם (מה שלא ברור להרבה ישראלים אופורטוניסטים, מסתבר).

השליטה בחשבון נעשית בשליטה מלאה שלך דרך פאנל מותאם באתר. בלי להמתין לנציג ולכל הזבל הזה. אני עוקב אחרי התשלומים והפניות, ויש גם אפשרות נוחה לראותאילו שיחות ביצעת ומתי, לאן, מה היה אורכן, ואם חרגת מהחבילה כמה אתה צריך להוסיף.

לאחר שנים בסלקום (הדורסים הללו) אני חושב שאני מקבל שירות טוב יותר כמעט בכל פרמטר אצל גולן.

ֿ

לא חוזר ולא חוזר, נה נה נהנה נה :P

פורסם

אני מנוי בגולן כחצי שנה, ניידתי כבר 3 קווים.

לא נתקלתי בתקלות, חוץ מתקלה באתר שלא אפשרה לי לראות את מצב החשבון - שלחתי להם אימייל וחזרו אלי אחרי כמה שעות.

אנשים כנראה שכחו שרק אתמול שילמנו לחברות הסלולר מאות עד אלפי שקלים בחודש, ושהם לקחו לנו כסף כאוות נפשם ולא היה עם מי לדבר.

אני כבר הפסקתי לספור כמה פעמים חברת פלאפון חייבה אותי על שירותים שלא ביקשתי(החל מחבילת דקות לתא קולי ועד לביטוח על מכשיר של 300 ש'ח).

וזה מה שאני בין היתר אוהב בגולן טלקום - את הפשטות והשקיפות. בלי כוכביות קטנות, בלי "חיוב/זיכוי", בלי לחתום על חוזה בן 30 עמודים.

פורסם

חוץ מזה, סלח לי על הפראנויה, אך אין זה מן הנמנע שיש שם שתולים. אחרי הבלאגנים שעשו להם בכניסה לשוק והשקרים שנציגי שימור הלקוחות עדיין שופכים לאוזני הלקוחות שלהם בחברות הגדולות,אני מתקשה לשמור על אדישות.

בוודאות יש שם מחלקה שלמה של שתולים מהחברות המתחרות. זאת בנוסף לעובדה שהחברות המתחרות ממשיכות לעבור על החוק ופשוט לא לבצע ניודים.

פורסם

אני לא יודע איפה אתה לקוח (אני יכול כמובן להעלות השערה מושכלת ::) , אבל כלקוח גולן (אני בפנים, שם, משתמש כבר מעל חצי שנה שלהם) אני אומר לך שיש שירות.

הזמנתי סים, הגיע, לא נוייד בזמן כראוי (הסים הקודם נשאר פיל במקרה שלי). איך שפרסמו מייל לפניות טכניות שלחתי להם מייל, באותו ערב. למחרת היום כבר הופעל הסים והושבת הישן. זה היה בתקופת העומס של ההתחלה, ושום בעיה חוץ מהדבר המוזר הזה עם הסמס מאתמול, אין בעיות.

בטלפון לא היה מענה, וגם לא ציפיתי לזה ממש- זה היה ברור שטלפון זה לא הדרך להשיג אותם (מה שלא ברור להרבה ישראלים אופורטוניסטים, מסתבר).

השליטה בחשבון נעשית בשליטה מלאה שלך דרך פאנל מותאם באתר. בלי להמתין לנציג ולכל הזבל הזה. אני עוקב אחרי התשלומים והפניות, ויש גם אפשרות נוחה לראותאילו שיחות ביצעת ומתי, לאן, מה היה אורכן, ואם חרגת מהחבילה כמה אתה צריך להוסיף.

לאחר שנים בסלקום (הדורסים הללו) אני חושב שאני מקבל שירות טוב יותר כמעט בכל פרמטר אצל גולן.

ֿ

לא חוזר ולא חוזר, נה נה נהנה נה :P

יפה, לך לא היו בתקלות טכניות קשות. יש אנשים עם המון בעיות של הוצאת/קבלת שיחות ו/או סמסים בארץ ממפעילים ספציפים או מספרים ספציפים.בעיות אלו לא מטופלות לעיתים גם במשך חודש(לא מדבר על ניודים...).לגביח תפעול מלא באתר זו הפואטנה בדיוק במודל רזה(הכי פחות שירות שניתן).יש אגב, אפשריות של שליטה "מלאה" שכזו גם דרך אתר של החברות הגדולות(חיבור/ניתוק קו, פירוט שיחוות,חשבונית,פניה בצאט,פניה בטופס,הוספת חבילות חול,שינוי תוכניות וכו). אתה עצמך אומר, שלא ציפית שיענו לך..השירות בגולן "רזה " הוא בעצמו אומר את זה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים