עבור לתוכן

בעיות ניוד לגולן טלקום

Featured Replies

פורסם

קיבלתי את הסים ביום א', ועשיתי לו הפעלה.

עכשיו מיום א' עד עכשיו הניוד לא הצליח.

דיברתי עם נציגה שלהם היום, היא אמרה לי שהוט לא משחררים אותי, לא מאשרים את הניוד.

והוסיף שאני זה שצריך להתקשר להוט ולהגיד להם שישחררו אותי.

ככה זה אמור להיות???

  • תגובות 32
  • צפיות 7.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא, ככה זה לא אמור להיות.

אם זה נכון, הוט פועלים בניגוד לחוק. תתקשר אליהם להתלונן, ואם זה לא עוזר תתבע אותם בבית משפט ואולי אפילו במקביל תתלונן במשטרה.

פורסם
  • מחבר

מעולה

אני אתקשר שוב עכשיו והפעם אקליט את השיחה.

ידוע לך אם אני יכול לבטל את העסקה ולקבל את ה39 שקל חזרה על הסים, בגלל שהם לא נידו אותי ועושים לי כאלה בעיות?

פורסם

הם לא עושים לך בעיות, ואם תפיל את זה עליהם אז אתה קצת חוצפן.

פורסם

זה מה שבאמת קורה כשעושים עסקים עם הוט (בעל טריפל...).

בקיצור, תתקשר לנציג של הוט ותדרוש שישחררו אותך כבר לניוד. שים לב (אם זה לא היה ברור במקרה)- אל תבקש ניתוק, כי תאבד את המספר. אתה חייב לבקש ניוד.

כ"כ שמח שמחלתי על 10% מהמחיר והלכתי לגולן במקומם...

פורסם

זה מה שבאמת קורה כשעושים עסקים עם הוט (בעל טריפל...).

בקיצור, תתקשר לנציג של הוט ותדרוש שישחררו אותך כבר לניוד. שים לב (אם זה לא היה ברור במקרה)- אל תבקש ניתוק, כי תאבד את המספר. אתה חייב לבקש ניוד.

כ"כ שמח שמחלתי על 10% מהמחיר והלכתי לגולן במקומם...

+1

מסכים ב-100%, בחרתי בגולן בגלל העיקרון ולא בגלל המחיר [הם הביאו את השינוי לארץ ובהם אני אבחר, לא בחקיינים שלהם].

אני ממש מרוצה מגולן ולא פעם ולא פעמיים יצא שלא שילמתי תשלום חודשי בטענה ש"יתכן והיו לך בעיות, לכן קבל זיכוי חודשי במתנה".

מה שכן פותח האשכול, אל תאשים את גולן אלא רק את הוט ותעשה הכל כדי להשתחרר מהם.

פורסם
  • מחבר

אתמול התקשרתי להוט.

היום ב12 כבר נידו אותי לגולן.

:xyxthumbs:

פורסם

בשעה טובה :)

פורסם
  • מחבר

למרות שזה בטיפול של גולן אני גם רוצה לשאול אתכם.

מדוע שאבא שלי מתקשר אלי(אורנג') הוא לא יכול להגיע אלי, יש צליל כאילו המספר מנותק.(תידידי תידידי תידידי).

ואני כן יכול להתקשר?

הם אמרו שסידרו את הבעיה אבל בעצם לא..

מחר אני אתקשר שוב...

פורסם
  • מחבר

מתחיל להשבר לי הזין מגולן.

השירות שלהם שווה לתחת!

המתנה מעל לשעה, מנתקים לך, אומרים שיטפלו בבעיה ולא מטפלים, אומרים שטיפלו בבעיה אבל הם לא.

פורסם

אתה יודע שהקטע שלהם זה היעדר כמעט מוחלט של שירות טלפוני? הכל באינטרנט, ככה הם שומרים על רמת מחירים כה נמוכה. שלח להם מייל או הודעת פייסבוק/טוויטר, תיענה מהר יותר.

פורסם

שלח מייל,בד"כ תוך יום -2 הכל כבר מסודר

פורסם

יש להם צ'ט לייב של שירות לקוחות \ טכני?

פורסם

לא חושב.

בכל מקרה מגיבים למיילים דיי מהר.

פורסם

אני עדיין מתלבט למי לעבור \:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים