פורסם 2012 בדצמבר 1712 שנים החלטתי לכתוב מכתב לWD העולמית.מסרתי להם כמה נתונים טכניים ותוצאות בדיקות SMART של ההארד דיסק והם ענו: We are sorry to hear that you are experiencing problems using your WD drive.According to your reply and description provided it seems that the drive has developed a fault and needs to be replaced. The following knowledge base article explains what your best options are for data recovery:אוקיי עד כאן הכל טוב. עכשיו רשמתי להם שוב מכתב שבו אני מתלונן על איכות המוצרים שלהם ושכבר אין לי בטחון להשתמש במוצרים שלהם ושכנראה הם צריכים להחמיר עם הבדיקות איכות.מה ענו לי?We are sorry to hear that you are experiencing problems using your WD drive.According to your reply and description provided it seems that the drive has developed a fault and needs to be replaced. The following knowledge base article explains what your best options are for data recovery:בקיצור חברים,אם בWD יושבים רובוטים שעושים COPY PASTE להודעות אין פלא שזוהי איכות המוצרים שלהם. כנראה כמות ההארדיסקים הפגומים שלהם כל כך גדולה שהם שמו bot שעונה תשובה מוכנה ואוטומטית לכל שאלה וללא קשר לשאלה או לתגובה.
פורסם 2012 בדצמבר 1712 שנים אני דווקא אוהב את הדיסקים שלהם ואפילו כתבתי להם מכתב תשבחות על זה והם ענו לי כדלקמן: We are sorry to hear that you are experiencing problems using your WD drive.According to your reply and description provided it seems that the drive has developed a fault and needs to be replaced. The following knowledge base article explains what your best options are for data recovery:לצערי אני לא מבין אנגלית אז אני לא יודע מה זה אומר, אבל משום מה זה נראה לי דומה לשלך.וכן כתבתי להם מכתב בעברית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.