עבור לתוכן

"החוויה" שלי עם גולן טלקום

Featured Replies

פורסם

שלום,

ניידתי את אמא שלי לגולן טלקום לפני שבוע, קיבלנו סים עד כאן הכל מעולה!

אך הסים לא עובד, הפעלנו אותו ע"פ האתר שלהם בדיוק אך לא עובד.

התקשרתי לנציג שירות כמובן שהנציג שירות לא יכל לעשות כלום, ואמא שלי צריכה את הפלאפון שלה לעבודה דחוף.

התקשרתי גם היום, ואז נתקלתי בדבר שממש עצבן אותי:

"נציגנו מטפלים בפניות קודמות, להתראות!" ומנתקים אותי מהשיחה!

זה לא כאילו שהזמן המתנה למענה הוא 25 דקות.

אז הם מתרצים שהזמן המתנה הוא ארוך בגלל המבצע החדש אבל בן אדם שמנסה להשיג אותם מקבל סרטן עד שיענו לו.

השירות שלהם כל כך גרוע שעדיף כבר להשאר בחברות הגדולות לשלם 50 שקל יותר על שירות שאיכשהו עוד אפשר לקבל.

בקיצור, ממש לא ממליץ לאף אחד לעבור לגולן טלקום, חברה גרועה שירות גרועה, גם כשעונים לא עוזרים.

פורסם

איזה שטויות אז היה לך קצת חוסר מזל וזהו כולך מתבכיין , אז תשלם עוד 50 שח יותר תהנה.

אם לא הם עד היום היתה משלם 200 שקל יותר .

לי זה נישמע כמו פרסומת סמויה אל תתחברו אבל שיהיה.

דרך אגב עד שהניוד לא מתבצע הסים הישן עובד אז לא לצעוק זקוק לטלפון דחוף .

פורסם

אני עדיין ממתין ל 700 ש"ח שהוט חייבים לי. 8)

פורסם
  • מחבר

פרסומת סמויה למה? אתה רציני? תנסה להתקשר לשירות שלהם עכשיו תקבל זין מהם.

פורסם

זה יכול לקרות, תשאיר להם מייל/פייסבוק/טוויטר, הם עונים שם מהר. בינתיים תשתמש בסים הישן.

פורסם

אז יכול להיות שיש שם קצת עומס לאחרונה אחרי שאנשים התחילו להסתער על המבצע , וישר להגיד שהם זבל של חברה? שגוי לדעתי.

נכון שלב ההתחברות לפעמים השלב הכי בעייתי אצלהם, אבל לאחר מכן אפשר לשכוח מהתמיכה כי אין צורך בה.

תכנס לאתר שלהם ותמלא תופס תקלה , 3 שעות חוזרים אליך . בנתיים תשתמש בסים ישן.

פורסם

קצת להפעיל את ההיגיון לא מזיק. החברות החדשות עושות חשבון כלכלי פשוט. הקרבה של איכות השירות אל מול המחיר הסופי ללקוח. נראה לך שאפשר לתת גם שירות וגם למכור חבילות בכלום כסף? לראייה, לגולן יש חוב של כמעט חצי מיליון שקל לפרטנר שלא יעזור בית דין, אני לא חוזר אליהם ואל שיטות המצליח שלהם (אל פרטנר). במילים אחרות, זה מאד דומה למודל של KSP, שבנוי על "שלם, קח ואל תחזור". סוג של take it or leave it, אם אתה מהאנשים שצריכים שירות לקוחות זמין כל הזמן אז אולי שווה לך לשלם את ה 50 שקל יותר.

בכל מקרה, אני עשיתי ניוד להוט לפני כחצי שנה ועובד מצויין. אין לי תלונות ולא הרגשתי עד היום פעם אחת צורך להתקשר לשירות לקוחות. מהחשבונית הראשונה הכל בסדר גמור, ללא שיטת מצליח וחיובים לא ברורים.

פורסם

איזה בכיין ..

אז לא ענו לך . ביג דיל תרים את הטלפון עוד פעם ..

אם אתה מעדיף לשלם עוד מאות שקלים בשנה על ה"פריבילגיה" שיענו לך מהר בפעם בשנתיים שאתה מתקשר , תבורך ..

(וזה רק לטלפון סלולרי )

פורסם

למי שלא זוכר, הם אף פעם לא ענו מהר גם אז... רבע שעה מינימום, ומעל חצי שעה לעיתים. אתה מוזמן לשלם להם יותר בשבעל זה.

פורסם

נסו לקבל מהם תשובה במייל..זה בכלל משעשע

היה איזה יום שלא הצלחתי להתחבר לאינטרנט , שלחתי מייל וקיבלתי תשובה - אחרי כמעט שבועיים

פורסם

אלי חזרו תוך פחות מיום, וזה עוד היה בתקופה העמוסה מאוד.

פורסם

בדקת שהמכשיר סימפרי?

ניסית לחפש רשתות ידנית?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים