עבור לתוכן

חיוב על חריגה מחבילת גלישה בסלולר

Featured Replies

פורסם

אתמול בלילה קיבלתי סמס מחברת הסלולר שלי שניצלתי 95% מחבילת הגלישה שלי ומיד ביטלתי את הגישה לאינטרנט הסלולרי מהמכשיר. בבוקר קיבלתי עוד סמס שחרגתי מהחבילה ואני מחויב בתעריף מזדמן (למרות שכאמור ביטלתי את הגלישה מיד עם קבלת ההודעה הראשונה).

כשהתקשרתי לחברת הסלולר התברר שחרגתי ב-117MB עוד לפני שנשלחה אלי ההודעה הראשונה, מה שאומר שהחשבונית שלי ממש מנופחת כרגע. הנציגה אמרה לי שקיבלתי את הודעת ה-95% אחרי שכבר חרגתי כי הם לא יכולים לשלוח את ההודעה בזמן שאני גולש ולכן היא לא יכולה לבטל את החיוב הזה.

חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי תקנות של משרד התקשורת שנכנסו לתוקף בשנה שעברה ולפיהן לחברת סלולר אסור לגבות על חריגה מחבילת גלישה לפני שהם שולחים ללקוח הודעות על ניצול 75% (שלא קיבלתי) ו-95% מהחבילה (שמיד לאחר קבלתה ביטלתי את הגישה לאינטרנט הסלולרי).

מישהו מכיר את התקנה או נתקל במקרה כזה בעבר ויכול להגיד לי מה הסיכויים שלי לבטל את החיוב על החריגה?

תודה

פורסם

אכן קיימת. דרוש את כספך חזרה, ופנה למשרד התקשורת דרך האתר שלהם.

והמלצה... תעבור לחברה סלולרית נורמלית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים