פורסם 2012 בדצמבר 213 שנים הזמנתי מגני מסך לאייפון 3gs,וקיבלתי רק אחד. (6 ב2$)אמרתי לעצמי "טוב נו" ועזבתי את העניין.כמה ימים אח"כ אבא שלי נדנד לי לגבי זה וביקש ממני לשלוח הודעה למוכר,שלחתי והתשובה הייתה שזו טעות ושהוא ישלח את שאר המגנים.היום הגיעו 6 מגנים חדשים.מה דעתכם - ניצול קונים שלא מבינים ויוותרו על המגנים או טעות תמימה?סתם מעניינת אותי דעתכם בנושא,העניין של הכסף/המוצר באמת לא עניין פה.
פורסם 2012 בדצמבר 213 שנים נשמע כמו סתם טעות. קורה. אתה יכול לדעתי לפרגן לו על לקיחת אחריות ותיקון הטעות.
פורסם 2012 בדצמבר 213 שנים טעות תמימהמוכרים טובים חשוב להם שתהיה מרוצה ותתן להם דירוג טוב מאשר להפסיק את ערך המוצרוכמו שאתה רואה זה המקרה-טעה ודאג לתקן וגם לא ביקש שתשלח לו את האחד הזה בחזרה
פורסם 2012 בדצמבר 313 שנים מהניסיון שלי, מרבית המוכרים ב-Ebay יעשו מעל ומעבר כדי לספק אותך, עד כדי לדפוק את עצמם רק כדי לא לקבל ביקורות רעות. (Ebay עשו עבודה נהדרת)לכן, הייתי משער שמדובר בטעות תמימה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.