ToMeRv32 פורסם 2012 בדצמבר 2 Share פורסם 2012 בדצמבר 2 הזמנתי מגני מסך לאייפון 3gs,וקיבלתי רק אחד. (6 ב2$)אמרתי לעצמי "טוב נו" ועזבתי את העניין.כמה ימים אח"כ אבא שלי נדנד לי לגבי זה וביקש ממני לשלוח הודעה למוכר,שלחתי והתשובה הייתה שזו טעות ושהוא ישלח את שאר המגנים.היום הגיעו 6 מגנים חדשים.מה דעתכם - ניצול קונים שלא מבינים ויוותרו על המגנים או טעות תמימה?סתם מעניינת אותי דעתכם בנושא,העניין של הכסף/המוצר באמת לא עניין פה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yaloner פורסם 2012 בדצמבר 2 Share פורסם 2012 בדצמבר 2 נשמע כמו סתם טעות. קורה. אתה יכול לדעתי לפרגן לו על לקיחת אחריות ותיקון הטעות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
genia פורסם 2012 בדצמבר 2 Share פורסם 2012 בדצמבר 2 טעות תמימהמוכרים טובים חשוב להם שתהיה מרוצה ותתן להם דירוג טוב מאשר להפסיק את ערך המוצרוכמו שאתה רואה זה המקרה-טעה ודאג לתקן וגם לא ביקש שתשלח לו את האחד הזה בחזרה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yuvalm2 פורסם 2012 בדצמבר 3 Share פורסם 2012 בדצמבר 3 מהניסיון שלי, מרבית המוכרים ב-eBay יעשו מעל ומעבר כדי לספק אותך, עד כדי לדפוק את עצמם רק כדי לא לקבל ביקורות רעות. (Ebay עשו עבודה נהדרת)לכן, הייתי משער שמדובר בטעות תמימה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.