פורסם 2012 בדצמבר 112 שנים שלוםיש לי כונן של Western Digital שקניתי לפני כמה זמן.בדקתי באתר של החברה והכונן באחריות עד מרץ 13.אני לא זוכר מאיפה קניתי את הכונן (אבא שלי קנה..), אם אני לא טועה זה מוואלה שופס (כבר טעות..).הסיפור הוא כזה, כרגע הכונן לא תקין. ברגע שמחברים למחשב פשוט כלום לא קורה (הוא גם לא מופיע ב-Device manager).למי אפשר לפנות כדי לממש את האחריות הזאת?תודה.
פורסם 2012 בדצמבר 212 שנים מחבר האמת שלא בדקתי בביוס ובדיוק יצאתי להבסיס, אחזור עוד שבועיים.בנתיים, איך אפשר לעשות RMA?
פורסם 2012 בדצמבר 1312 שנים היה לי פספורט שקניתי בבאג והתקלקל. במקום להתעסק עם באג הלכתי ליבואן, נתתי להם סיריאלי והביאו לי חדש עם כפול נפח חח.
פורסם 2012 בדצמבר 1312 שנים מחבר היה לי פספורט שקניתי בבאג והתקלקל. במקום להתעסק עם באג הלכתי ליבואן, נתתי להם סיריאלי והביאו לי חדש עם כפול נפח חח.עדי תוכל להיות יותר מפורט?אל מי בדיוק פנית? (מספר? כתובת?)
פורסם 2012 בדצמבר 1312 שנים קח בחשבון שסביר שיש יותר מיבואן אחד. וזה אומר שאם תגיע ליבואן, לא בהכרח הוא יעזור לך. זה מאד תלוי אם זה נקנה אצלו.
פורסם 2012 בדצמבר 1312 שנים פניתי ליבואן הרשמי שזה טק-דאטה. אם הסיריאלי של הכונן שלך מופיע אצלם, אז משם הוא הגיע ואתה זכאי למימוש אחריות (במידה וצריך).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.