עבור לתוכן

BUY2USA - סיפור של חוסר בשירות

Featured Replies

  • תגובות 34
  • צפיות 6.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כמה כבר זמן לוקח לפתוח מחדש אריזה.

דקה? שתי דקות? נגיד 5.

עבור 5 דקות לשלם 10 דולר\:

5 דקות כפול אלפי או עשרות אלפי חבילות זה לא מעט שעות.

פורסם

לא ביקשתי לארוז מחדש

ביקשתי להוציא מקרטון גדול את האריזה הסגורה שלי ולפיה לחשב את המשלוח

לא שולחים מוצר ללא אריזה מוגנת. הקופסה של המכשיר לא נותנת הגנה מספקת במשלוח.

דבר שני, הם לא מתעסקים עם אריזות בכלל בלי תשלום נוסף. אתה רוצה אריזה מחדש, יש לזה מחיר.

לגבי אם ידעו ב BUY2USA מה גודל החבילה הפנימית... הלו, הם חברת שליחיות, לא מאגר נתונים על גודל מוצרים. עוברים להם ביום אחד המון חבילות. כל אלו שלא מבקשים אריזה מחדש, הם אפילו לא מתעכבים על החבילה, אלא רק קוראים את הברקוד של המשלוח, ומעבירים אותה להמשך טיפול המשלוח.

פורסם

על אף שלפי Fedex, החבילה שלי הגיעה למרכז שלהם ב-NJ לפני 3 ימים, לא קיבלתי עדיין שום אינדיקציה על זה מהאתר. :-(

פורסם

חח זה עוד כלום.. השירות של BUY2USA נראה ממש טוב ליד MUSTOP. לקח להם שבוע(!!) לקלוט את החבילה, ואז עוד לשים אותה במצב של "אין חשבונית" למרות ששלחתי להם מבעוד מועד את החשבונית כדי לקבל את ההנחה על המשלוח ב BF והם ענו לי בחזרה שהחשבונית התקבלה ואף פתחו לי הזמנה עתידית.

יש להם סעיף על פיצויים אם המשלוח לא מתקבל אצל הלקוח עד סוף השבוע שלאחר קבלת המשלוח על ידם, שזה לדעתי מה שיקרה במצב שלי, אבל מה סכום הפיצוי? סכום הפיצוי שווה לסכום המשלוח מהחנות בארה"ב למחסנים שלהם (שברוב הפעמים בכלל המשלוח חינם, וגם במקרה שלי)

עצוב.. אני לא חושב שאני אתעסק איתם יותר בעתיד..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים