BUY2USA - סיפור של חוסר בשירות - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BUY2USA - סיפור של חוסר בשירות


huber

Recommended Posts

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא ביקשתי לארוז מחדש

ביקשתי להוציא מקרטון גדול את האריזה הסגורה שלי ולפיה לחשב את המשלוח

לא שולחים מוצר ללא אריזה מוגנת. הקופסה של המכשיר לא נותנת הגנה מספקת במשלוח.

דבר שני, הם לא מתעסקים עם אריזות בכלל בלי תשלום נוסף. אתה רוצה אריזה מחדש, יש לזה מחיר.

לגבי אם ידעו ב BUY2USA מה גודל החבילה הפנימית... הלו, הם חברת שליחיות, לא מאגר נתונים על גודל מוצרים. עוברים להם ביום אחד המון חבילות. כל אלו שלא מבקשים אריזה מחדש, הם אפילו לא מתעכבים על החבילה, אלא רק קוראים את הברקוד של המשלוח, ומעבירים אותה להמשך טיפול המשלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח זה עוד כלום.. השירות של BUY2USA נראה ממש טוב ליד MUSTOP. לקח להם שבוע(!!) לקלוט את החבילה, ואז עוד לשים אותה במצב של "אין חשבונית" למרות ששלחתי להם מבעוד מועד את החשבונית כדי לקבל את ההנחה על המשלוח ב BF והם ענו לי בחזרה שהחשבונית התקבלה ואף פתחו לי הזמנה עתידית.

יש להם סעיף על פיצויים אם המשלוח לא מתקבל אצל הלקוח עד סוף השבוע שלאחר קבלת המשלוח על ידם, שזה לדעתי מה שיקרה במצב שלי, אבל מה סכום הפיצוי? סכום הפיצוי שווה לסכום המשלוח מהחנות בארה"ב למחסנים שלהם (שברוב הפעמים בכלל המשלוח חינם, וגם במקרה שלי)

עצוב.. אני לא חושב שאני אתעסק איתם יותר בעתיד..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...