BUY2USA - סיפור של חוסר בשירות - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BUY2USA - סיפור של חוסר בשירות


huber

Recommended Posts

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם ב MUSTOP יש עיכובים..

החבילה שלי הגיעה אליהם ביום שישי בצהריים, היום כבר יום רביעי - אין זכר.

בפייסבוק שלהם הם מפרסמים שהם עובדים במשמרות כפולות ובסופי שבוע, אבל עדיין - אין שום זכר לקליטה.

שלחתי להם מייל, וענו לי דוקוא אחרי יום (מהארץ לדעתי) שהם לא עבדו בסוף שבוע, וייקח עוד כמה ימים לחבילה להקלט (כמה ימים?!?)

הם בהחלט לא נערכו לכל הבלק פריידי הזה.. קצת מאוכזב מהם.. 5 ימים זה כבר מוגזם לדעתי. למדתי להבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב לגבי BUY2 מרגע התשלום הם מאוד מאוד זריזים, יש לי 2 חבילות ששילמתי עליהם בשלישי בערב והם מהבוקר כבר במכס, עוד 2 חבילות שמחר יגיעו למכס ועוד חבילה שעדיין לא נקלטה באתר(פאקינג 6 ימים לקלוט חבילה :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא מתקשר לפני או כמו שאני חושש יגיע ב9 בבוקר שכולם בעבודה?

אתה יכול לתאם שיגיעו לעבודה.

העניין ששרות הלקוחות של הדואר על הפנים - תיאמתי איתם מסירת חבילה בין 9 ל 12 והוא הגיע בעשרה ל17.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לצערי בחרתי במשלוח ימי, היות והגודל הנפחי של החבילה שנשלחה אל B2U הקפיץ את המחיר מכ- $20 (לפי המחשבון של אמזון) ליותר מ- $60. הצפי להגעה סוף ינואר :P

אגב,

שמתם לב שאם המוצר מגיע תקול (נדפק במשלוח), יש השתתפות עצמית של $50 בתביעת הביטוח לקבלת פיצוי (בחברות אחרות לא מצוין תנאי כזה) ?

http://usa.buy2.co.il/BUY2USA/FAQ#PackageInsurance

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש להם תקלות קטנות ועיכובים בשירות בשבועיים האחרונים, אבל למרות שאני בדרך כלל חסר סבלנות בעניין, אני נוטה לפרגן להם.

בסך הכל הם עשו בעבר עבודה טובה ואם פישלו קלות אז לקחו אחריות מלאה. למרות שהיה ברור שהולך להיות עומס,

רוב אתרי הקניות והשליחויות נתקעו כי יש גבול כמה אפשר לתגבר כח אדם ויש מגבלות נוספות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי שזוכר את הבעיה שיש לי עם המשלוח שגבו ממני על תחנת עגינה לאנדרואיד. הם היום ענו.

זו תשובתם:

תודה על פנייתך וסליחה על העיכוב במענה.

המחשבון מספק הערכה בלבד ואין התחייבות לסטייה.

בנוסף, עלות המשלוח נקבעת עפ"י משקל נפחי/פיזי של החבילה (הגבוה מביניהם), כפי שנארזה ע"י הספק.

אשמח לעזור בכל שאלה נוספת,

במילה אחת - אכזבה.

אצלי מחיר אחר, אצל אחרים מחיר אחר. על הפנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא אשמים.

אבל הם ידעו יותר טוב מאיתנו שאמזון עושים את זה.

הם היו יכולים לציין את העובדה בפונט גדול.

דבר שני,

בעקבות ריבוי המקרים היו יכולים להוזיל במעט את השירות שלהם לאריזה חדשה.

כי 40 שקל להחלפת אריזה זה קצת יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הם אכן יודעים זאת ולדעתי הם כן יודעים,

אז הם יצרו מחשבון המטעה צרכנים. הוא לא הערכה, אלא הטעיה.

אם כל חבילה (!) מגיעה בגודל שונה מהכתוב זו הטעיה.

הם יודעים שאמזון שולחים בחבילה אחרת מהכתוב באתר, אז למה לא לציין כלום?

למה לא לפתוח אריזות של מוצרים שבאים גם ככה באריזה סגורה מהיצרן ולחשב אותה לפי זה?

מה אני צריך קרטון גדול שבתוכו יש תחנת עגינה קטנה?

שיוציאו אותם מהקרטונים וירוויחו קרטונים לאיחוד חבילות.

אבל מן הסתם עדיף לקחת מהלקוחות יותר כסף מאשר להיות יעילים וחכמים.

אחרי הכל זה עדיין שירות ישראלי.

שיבושם להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה כבר זמן לוקח לפתוח מחדש אריזה.

דקה? שתי דקות? נגיד 5.

עבור 5 דקות לשלם 10 דולר\:

אני לא מדבר על זה שהם יעשו כל הזמן הנחה על אריזה מחדש, אלה רק עכשיו, מכיוון שנוצרה סוג של "הטעיה".

כי גם אם אתה מגיע למסקנה שהחבילה כבר לא משתלמת לך, להחזיר אותה עולה כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...